Je kunt in totaal over die twee wisselmomenten 8 renners inbrengen. Dat mogen er 8 in het eerste moment zijn, 8 in het tweede, 4 in het eerste en 4 in het tweede, alle combinaties zijn mogelijk. Dat is onafhankelijk van het aantal renners dat je in het begin selecteert.
Zoalng je niet meer dan 24 renners. Je mag er ook meer of minder renners uithalen dan 8, afhankelijk van hoeveel renners je start. Er zijn geen regels voor het er uit halen van renners. Maximaal 8 er in, verdeeld over de twee wisselmomenten (dus NIET 8 wissels in ieder wisselmoment), het budget niet overschrijden en maximaal 24 renners. En dus geen minimum aantal renners.
Als jij denkt het te kunnen met Wout, Tadej, Remco, Jasper en Mathieu, dan is met maar 5 renners spelen toegestaan.
Team is verzonden, hoopte op nog wat last minute informatie van Alpecin maar die houden helaas de kaarten strak tegen de borst. Ook ging er ik in eerste instantie van uit dat GP Denain meedeed, maar die blijkt helemaal niet tussen de deelnemende koersen te staan...🙃 (past er qua karakter volgend jaar toch zeker bij!)
Pfoe, op de valreep mijn team ingestuurd. Met letterlijk een last minute wissel XXX eruit voor XXX omdat ik toch wel erg weinig voor Luik en de Waalse Pijl had. Geeft gelijk wat CQ ruimte voor de tombola van Laigueglia.
Wel flink gegokt, geen Pogacar, van Aert, van der Poel, Philipsen, Mohoric en Küng.
@ivo, opvallende keuze om de 5e van LBL '23 aan de kant te schuiven ten voordele van iemand die al enkele jaren niet meer scoort in de Ardennenklassiekers ;-p (ik veronderstel dat Madouas gewoon weer zal starten in WP en LBL, of heeft hij ergens aangegeven ze dit jaar over te slaan?)
Ik denk trouwens dat we best nog even wachten met (hints naar) onze keuzes te delen tot Ab alle ploegen gecontroleerd en gepubliceerd heeft?
Heren,
De helft van de ingestuurde teams voldoet NIET aan de gestelde eisen.
Ik vroeg alleen om de renners. De helft stuur ongevraagde informatie zoals waardes mee. dat betekent dat ik al die teams handmatig moet gaan zitten knippen en plakken via excel of word.
Aangezien ik door omdatndigheden pas later ben kunnen gaan beginnen gaat me dit echt hele veel tijd kosten.
Dus iedereen die dat gedaan heeft, graag even opnieuw sturen zonder al die extra info.
Dank u!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.