Afvalkoers Klassiekers 2024

1 2 3 4 ... 17 18
Bonorrie

Team verstuurd, inclusief de winnaar van de 106th Rund um Köln. 😅

Heb er weer zin in

HeldS
Ab Normaal
#70
Normaal wel, maar ik moet mijn eigen team vanavond nog afmaken dus ik heb alle binnengekomen teams n...

Duidelijk, ik verwacht geen problemen hoor, anders had ik mijn team niet ingediend, maar je weet het nooit.

BrackenRidgeCycling

Zojuist mijn ploegje doorgestuurd.

Bedankt voor het organiseren weer Arno, en iedereen veel plezier!

vernis

Als ik nu maar 20 renners selecteer, kan ik dan na het eerste wisselmoment 12 renners inbrengen? Of ben ik die 4 plaatsen kwijt?

Sies

Team verzonden!

Ab Normaal
vernis
#79
Als ik nu maar 20 renners selecteer, kan ik dan na het eerste wisselmoment 12 renners inbrengen? Of...

Je kunt in totaal over die twee wisselmomenten 8 renners inbrengen. Dat mogen er 8 in het eerste moment zijn, 8 in het tweede, 4 in het eerste en 4 in het tweede, alle combinaties zijn mogelijk. Dat is onafhankelijk van het aantal renners dat je in het begin selecteert.

Zoalng je niet meer dan 24 renners. Je mag er ook meer of minder renners uithalen dan 8, afhankelijk van hoeveel renners je start. Er zijn geen regels voor het er uit halen van renners. Maximaal 8 er in, verdeeld over de twee wisselmomenten (dus NIET 8 wissels in ieder wisselmoment), het budget niet overschrijden en maximaal 24 renners. En dus geen minimum aantal renners.

Als jij denkt het te kunnen met Wout, Tadej, Remco, Jasper en Mathieu, dan is met maar 5 renners spelen toegestaan. 

opa

Mijn team is ook verstuurd. Erg benieuwd naar alle teams! 

Nick Vermeulen

Ik ga mijn plekje aan een reserve moetten doorgeven. Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om het deftig aan te pakken. 

Veel succes iedereen

arviidd

Hier mijn team als reserve verstuurd. Nu hopen op een plekje

ditisdavid

Nog 2 afzeggingen en Rund um Köln vervalt...

Ik ga zo de laatste hand leggen.

 

JDV21

Ik heb mijn team verzonden! Vond het erg lastig deze keer. Ik ben benieuwd naar de andere teams!

Limal

Ook mijn team is binnen. Het vertrouwen is klein, de 'goesting' in de klassiekers groot!

Carbon ros

Team is verzonden, hoopte op nog wat last minute informatie van Alpecin maar die houden helaas de kaarten strak tegen de borst. Ook ging er ik in eerste instantie van uit dat GP Denain meedeed, maar die blijkt helemaal niet tussen de deelnemende koersen te staan...🙃 (past er qua karakter volgend jaar toch zeker bij!)

SvenVDB

De puzzel is gelegd.

Veel succes iedereen!

coolietje

Ook mijn team ingestuurd, tactiek tov vorig jaar wat aangepast.

Benieuwd of ik nu verder geraak dan LBL... 

ditisdavid

Ten langen laatste mijn ploeg ingestuurd.

Maillot à Pois

Ook mijn ploeg is op de valreep nog verstuurd.

Vanaf nu is het uitkijken naar de uitgebreide analyses van Arry en het weakest link-zweepje van Ab!

ivo001

Pfoe, op de valreep mijn team ingestuurd. Met letterlijk een last minute wissel XXX eruit voor XXX omdat ik toch wel erg weinig voor Luik en de Waalse Pijl had. Geeft gelijk wat CQ ruimte voor de tombola van Laigueglia.

Wel flink gegokt, geen Pogacar, van Aert, van der Poel, Philipsen, Mohoric en Küng.

 

Laatst gewijzigd
Limal

@ivo, opvallende keuze om de 5e van LBL '23 aan de kant te schuiven ten voordele van iemand die al enkele jaren niet meer scoort in de Ardennenklassiekers ;-p  (ik veronderstel dat Madouas gewoon weer zal starten in WP en LBL, of heeft hij ergens aangegeven ze dit jaar over te slaan?)

Ik denk trouwens dat we best nog even wachten met (hints naar) onze keuzes te delen tot Ab alle ploegen gecontroleerd en gepubliceerd heeft?

Ab Normaal
Limal
#94
@ivo, opvallende keuze om de 5e van LBL '23 aan de kant te schuiven ten voordele van iemand die al e...

Ja, graag! Ik heb nog wel even wat tijd nodig.

JDV21

Ik denk dat Limal gelijk heeft! Laten we wachten met discussiëren over onze teams. Maar dat zijn een aantal interessante keuzes Ivo!

Maillot à Pois

Was de policy bij ongeldige (= te dure ploegen) niet dat de goedkoopste renner(s) er uit gegooid worden tot de ploeg binnen budget is?

Dan maakt het op zich toch niet uit dat er al over de ploegen gepraat wordt?

(gewoon een vraag hoor, ik kan me best nog wel even inhouden 😉) 

Ab Normaal

Heren,

 

De helft van de ingestuurde teams voldoet NIET aan de gestelde eisen.

Ik vroeg alleen om de renners. De helft stuur ongevraagde informatie zoals waardes mee. dat betekent dat ik al die teams handmatig moet gaan zitten knippen en plakken via excel of word.

Aangezien ik door omdatndigheden pas later ben kunnen gaan beginnen gaat me dit echt hele veel tijd kosten.

Dus iedereen die dat gedaan heeft, graag even opnieuw sturen zonder al die extra info.

Dank u!

oli4g
Ab Normaal
#98
Heren,   De helft van de ingestuurde teams voldoet NIET aan de gestelde eisen. Ik vroeg alle...

ik wil gerust even helpen 

Carbon ros

Ik heb dat wel gedaan, nooit begrepen dat het een probleem veroorzaakte! Zal het team nog even opsturen zonder waardes.

1 2 3 4 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.