Afvalkoers Klassiekers 2024

1 2 ... 31 32 33 34
Limal

Voorspellen lijkt me moeilijk...




































































































































































































  MàP Ivo Limal Franky Poeksel Wielerv BRC Mithr Ezeq
Philipsen   x         x    
Merlier x     x       x  
De Lie     x     x   x  
Mozzato                 x
Meeus         x x x   x
Fretin     x x x     x  
Hofstetter x x x x x x x   x
Ackermann    x     x x x x  
Capiot x x x   x x x   x
Berckmoes x       x   x x  
Lamperti x x x x       x  
Teuns    x             x
Stuyven   x x            
Albanese           x      
Turgis
        x
       


(ik kom dan ook terug op mijn belofte om met zekerheid af te vallen, er zijn ontsnappingskansen)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Limal
Voorspellen lijkt me moeilijk...   MàP Ivo Limal Franky Poeksel Wielerv...

Met dit rijtje denk ik dat Ezequiel morgen met het zweet in de handen zit. En Poeksel zal ook niet lekker geslapen hebben. 

Limal

Ik ben Turgis vergeten bij Poeksel, hopelijk heeft hij daardoor geen slaap gelaten... 

Volgens mij kan niemand écht gerust zijn - alle spelers hebben voldoende veel (en verschillende) renners bij om door te kunnen gaan. Merlier of Philipsen die hun sprint missen, De Lie die toch niet voldoende uitgerust is, Hofstetter die in de sprinttrein van Ackermann moet waarna die laatste er niet aan te pas komt zoals sinds de Tour steeds het geval is... Ezequiel kan zomaar de winnaar in huis hebben met Mozzato, als die zijn benen van vorig jaar terugvindt. Een sprint(?) na een lichtjes geaccidenteerd parcours op het einde van het jaar, dan kan het alle kanten op.

ivo001

BRC ook Philipsen? Dat was me niet opgevallen. In het turf lijstje van Limal stond die maar 1x.

En bij mij mag er nog een kruisje bij Teuns en Ackermann.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Hele nacht wakker gelegen over wat er met Turgis is gebeurd!

ik hoop dat https://www.wielerflits.be/nieuws/voorbeschouwing-binche-chimay-binche-2024-de-afsluiter-van-het-belgische-wielerjaar/ niet zo uitkomt.

Limal
ivo001
BRC ook Philipsen? Dat was me niet opgevallen. In het turf lijstje van Limal stond die maar 1x. En...

Oeps, turven lijkt niet mijn sterkste kant 😂 Aangepast! En als er nog foutjes ingeslopen zijn dan krijgen de betrokken ploegleiders hun geld terug.

BrackenRidgeCycling
ivo001
BRC ook Philipsen? Dat was me niet opgevallen. In het turf lijstje van Limal stond die maar 1x. En...

Ja die heb ik er ook ingedaan, dacht dat die wel meer gekozen zou worden rijd als het goed is 3 wedstrijden.

ivo001

Fretin voor Philipsen :o

Maar Lamperti op 6, die achter op zijn fiets zat om Merlier te zoeken

Laatst gewijzigd
Limal

Okay, ik denk niet dat ik afval vandaag :-)

Maillot à Pois

oei oei, niets gezien, maar ik vind die top-4 op PCS niet zo leuk

Limal
Maillot à Pois
oei oei, niets gezien, maar ik vind die top-4 op PCS niet zo leuk

En dan Albanese die net voor Lamperti eindigt... P11 tot P20 gaat het voor je moeten doen als ik het goed zie.

Edit: (weer) fout gekeken, Wielervolger heeft De Lie, het is een tweestrijd met Ezequiel - Merlier/Berckmoes vs Mozzato/Meeus/Teuns.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Limal
En dan Albanese die net voor Lamperti eindigt... P11 tot P20 gaat het voor je moeten doen als ik het...

Nope. Voor Ezequiel denk ik. 

Dit is de stand na de top 10:

Mithrandir 1.740 13.332
Limal 1.740 14.398
Wielervolger 1.380 12.395
Franky122 1.140 13.821
Ivo001 1.060 13.541
Poeksel 900 12.889
BrackenRidgeCycling 820 12.435
Maillot à Pois 740 13.410
Ezequiel 500 11.789

Limal

Mooi, een tussentijdse uitslag, spannend! (en mijn edit kwam dus te laat)

Laatst gewijzigd
ezequiel

Ik lig er sowieso uit als enige met niemand in de top 10. Meeus heeft niet kunnen doen waarvoor ik hem in mijn team gebracht heb. 

Nog veel succes aan de 8 overblijvers!

Limal
ezequiel
Ik lig er sowieso uit als enige met niemand in de top 10. Meeus heeft niet kunnen doen waarvoor ik h...

P11+P12+P13 = 250 punten en je staat er maar 240 achter momenteel, dus mathematisch kan het nog...

ezequiel
Limal
P11+P12+P13 = 250 punten en je staat er maar 240 achter momenteel, dus mathematisch kan het nog...

Had ik nog op gehoopt maar de beelden spreken voor zich. Meeus is 12e en Mozzato rond plaats 18 denk ik. Merlier scoort trouwens ook nog punten voor Maillot à Pois.

Ab Normaal

Nog altijd enkel de top 10. Heb nu weer een afspraak dus verdict pas vanavond later.

Maillot à Pois
ezequiel
Had ik nog op gehoopt maar de beelden spreken voor zich. Meeus is 12e en Mozzato rond plaats 18 denk...

Heb je goed gezien, de uitslag staat op Firstcycling intussen en inderdaad 12 Meeus, 15 Merlier, 18 Mozzato.

Net niet genoeg voor jou helaas, net genoeg voor mij.

Top-8, een Olympisch diploma noemen ze dat in België.

Maar donderdag in Münster wordt ontsnappen aan de uitschakeling nóg lastiger.

Franky122

Ik baalde erg van het uitvallen van Kooij, nog steeds, maar als Fretin en Lamperti (ditmaal zonder Merlier kopman) zo blijven rijden, overleef ik Sparkassen misschien net. Dat is een grote ALS. 

Limal
Franky122
Ik baalde erg van het uitvallen van Kooij, nog steeds, maar als Fretin en Lamperti (ditmaal zonder M...

Echt wel pech met Kooij. Naar jouw team en de huidige startlijst kijkend ga ik door zolang De Lie bij de eerste 20 rijdt. Ik volg met argusogen de eventuele veranderingen op en vind het ook spijtig dat het parcours wat minder heuvelachtig is dan vorig jaar.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Limal
Echt wel pech met Kooij. Naar jouw team en de huidige startlijst kijkend ga ik door zolang De Lie bi...

Kooij is inderdaad vreselijke pech.

Als de startlijst blijft zoals ze nu is, zou het morgen wel eens op een "Battle of the Milans" kunnen uitdraaien tussen Franky en mij: als Fretin voor Menten eindigt trek ik aan het kortste eind, en vice versa is Franky het haasje. (Die andere Milan mag doen wat ie wil.)

Ab Normaal

Binche Chimay, toch beetje een sprintkoers voor de B garnituur. Maar dit jaar besloten toch wat (voornamelijk Belgische) topsprinters af te reizen.

En een sprint werd het uiteraard. Philipsen ging te vroeg, Merlier was nergens te bekennen en dus kon De Lie dit makkelijk winnen. Biniam rijdt een geweldig seizoen en scoort ook hier een dik resultaat. Derde werd de verrassende Fretin die toch echt aan het doorbreken is.

 

Bij ons wint Mithrandir. Hij lijkt zich ook weinig zorgen te hoeven maken over Sparkassen en later Parijs - Tours. Maar hoe zit het met het Italiaanse werk?

 

Tweede werd "ik val zeker af" Limal. Hoe serieus kun je de man nog nemen? Vrijwel iedere koers roept hij het weer.... Een team samenstellen kan hij, dat blijkt, maar zijn voorspellingen zijn niet serieus te nemen :)

Maar zoals altijd gaat het om de laatste plaats. Na de eerste 10 was het al duidleijk dat het nog slechts tussen twee ging. Onze bollentrui en de man waarvan ik al voorspelde (in tegenstelling tot Limal kan ik geen team samenstellen maar wel voorspellen) dat hij met het zweet tussen zijn handen zou zitten.

Helaas voor hem heeft de nummer 11 t/m 20 niet meer voor een stunt gezorgd en mag Ezequiel niet meer meespelen. Toch gewoon keurig 9e geworden. 

En voor de rest: In België mogen ze misschien blij zijn met een Olympisch diploma, in Nederland zijn wij daar niet tevreden mee ;) Hier gaan we enkel voor de winst.

8 teams gaan sprinten in Munster.

 

Mithrandir 1.790 13.332
Limal 1.740 14.398
Wielervolger 1.460 12.395
Franky122 1.190 13.821
Ivo001 1.060 13.541
Poeksel 980 12.889
BrackenRidgeCycling 900 12.435
Maillot à Pois 790 13.410
Ezequiel 600 11.789

 

ivo001

Op naar Münster met voorlopig Ackermann, Girmay, Lamperti en Philipsen aan het vertrek. Ik heb daar wel vertrouwen in.

Limal

Hmm... ik heb er een slecht oog in, die vlakke sprint in Münsterland...

Franky122

Tsja die De Lie heeft me ook voor het lapje gehouden hoor. Ongelooflijk veel koersen gereden, vormpeil slecht, moe, depressief, van alles mankeerde de beste man, maar even een paar uurtjes in de regen trainen en hij kan opeens weer winnen ondanks een slecht gevoel. Morgen wordt wellicht spannend maar als ik al doorga dan is Paris Tours Elite geheid mijn eindstation. Net als Limal ben ik erg goed in het downplayen van mijn team, nu nog hopen dat ik net zo slecht kan voorspellen ;) 

1 2 ... 31 32 33 34

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.