Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 25 ... 72 73
zomaareens
Pom titcock
#600
Dat zou ik graag willen weten voor zaterdag ochtend.. anders is het een vrij dure knecht toch?

Pcies

hetismewat

Ik denk niet dat Jorgensen de waalse klassiekers gaat rijden. Die gaat zich na het vlaamse voorjaar voorbereiden op de Tour.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Hoe denken jullie over van Baarle? Kan een mooie zijn die voor 3 miljoen denk ik weinig wordt gekozen, of ?

Thomberg

Als hier mensen Pedersen thuislaten is het inderdaad logisch dat je van Baarle kiest 

BramZola

Wie zijn jullie kopmannen voor SB? Ik heb nu pogi en maduas maar mijn 3e kopman zou dan powles of MvG zijn. Is dit een parcour voor 1 van die 2? daarmee laat ik mohoric en pidcock dus thuis. Geen budget meer voor.

stefbeukers
BramZola
#605
Wie zijn jullie kopmannen voor SB? Ik heb nu pogi en maduas maar mijn 3e kopman zou dan powles of Mv...

Lijkt me sterk dat Michael van Gerwen goed gaat zijn op een parcours als Strade

BramZola
stefbeukers
#606
Lijkt me sterk dat Michael van Gerwen goed gaat zijn op een parcours als Strade

Volkomen mee eens dan laat ik die thuis

encanto
stefbeukers
#606
Lijkt me sterk dat Michael van Gerwen goed gaat zijn op een parcours als Strade

Zeker nu het parkoers langer dan 180km is.

Om terug te komen op de vraag: ik denk dat je beide renners prima derde kopman kan maken. 

maar een zekerheid is het niet maar dat is het bij strade toch niet. Enkel poga is een zekerheid en daarachter madouas, valter, Mohoric en pidcock..bij andere kopmannen moet je ook wat geluk hebben..

Korovic

Hmm nu ga ik Theuns wel weer serieus overwegen afgelopen 2 jaar had ik met hem in Schelde een prima captain. En aangezien lidl trek eschborn dit jaar rijd geef ik hem ook grote kans daar te starten. Plus met Milan, stuyven en Pedersen ook wel wat teampunten kans. Ik had WÆRENSKJOLD maar denk dat Theuns wat veiliger is en rijd itt tot waeren ook Brugge.

De Tourminator

En toen was er een ploeg met WvA, MvdP, de Lie, Laporte, Pogi, Philipsen, Pedersen en Mohoric. Ziet er erg mooi uit, 7x kassei, 4x heuvel, 4x sprint, 5x overig.

Morgen eens kijken of MvdP dit team ook werkelijkheid kan gaan laten worden. We puzzelen vrolijk verder.

Georgeske

madouas of wellens?

Markvitesse

Heb nog 1 miljoen over. Heb een mooie verdeling, dus zoek nog een leuke pick: Bagioli, Kristoff, Ballerini, Trentin, Meeuws, Hagenes, Lawerence, Turner. Wie zou jij kiezen en waarom?

M@thijs

@ben nihil dat Pedersen verhaal heb ik al op pagina 2 3 van dit forum besproken. Toen werd ik nog als gek beschouwd

Poule d'Or

Kristoff voor EF, Trentin voor BP, al is het programma natuurlijk nog niet zeker

mentsjov

Zal Wærenskjold met een goed seizoen in de voorgaande klassiekers Kristoff niet voorbij steven in de pikorde voor EF?

roburger

Op scorito staan nu groene vinkjes bij De Kleijn voor BDP en SP. Is dit ergens bevestigd?

Poule d'Or
mentsjov
#615
Zal Wærenskjold met een goed seizoen in de voorgaande klassiekers Kristoff niet voorbij steven...

De kleinere ploegen hebben vaak geen sprinttrein, maar pakken alle punten die ze kunnen. Dus best mogelijk dat ze beiden sprinten als ze beiden starten.

stefbeukers

Welke renner zorgt bij jullie voor de meeste twijfels?

Voor mij Arnaud de Lie: heb het gevoel dat hij het goed gaat doen, maar tot aan Parijs-Roubaix heb ik maar twee á drie koersen waar ik 'm kopman zou maken. En dat zijn net de koersen waar ik ook Van Aert, Laporte, Philipsen en Pedersen tot m'n beschikking heb...

Ton Pelo

Hier ook De Lie samen met Pidcock. Voor allebei dikke fomo maar zie niet echt mogelijkheden om ze erin te knutselen. Hopelijk geen wissels nodig voor blessures en kan ik ze na PR nog inbrengen.

Hay
Korovic
#609
Hmm nu ga ik Theuns wel weer serieus overwegen afgelopen 2 jaar had ik met hem in Schelde een prima...

Heb Theuns ook overwogen maar komt bij mij niet goed. Kun je je eigenlijk geen bult aan vallen, waarschijnlijk alleen al een behoorlijk aantal teampunten en eventueel zelf nog punten in de sprint. Vind hem met Waerenskjold eigenlijk wel een van de beste picks voor 750K, hier verwacht ik ook wel wat van. Is gemaakt voor de Vlaamse klassiekers en sprint beter dan Kristoff. De laatste zou ik persoonlijk niet meer selecteren tenzij ik vooraf wist dat het pokkeweer zo worden :-)

TourdeRobin
mentsjov
#615
Zal Wærenskjold met een goed seizoen in de voorgaande klassiekers Kristoff niet voorbij steven...

Uno-X start volgens PCS niet in Eschborn. 

Hay
mentsjov
#615
Zal Wærenskjold met een goed seizoen in de voorgaande klassiekers Kristoff niet voorbij steven...

Zou me niet verbazen als Wærenskjold Kristoff in de pikorde al voorbij is maar Uno X staat er (nog) niet bij voor EF.

ditisdavid

De deelnemende teams voor EF zijn nog steeds niet uit en op de site van Uno-X gaat het programma niet zo ver vooruit. Zolang Kristoff nog actief is lijkt de kans dat ze er niet bij zijn mij nihil.

Ben Nihilisty
M@thijs
#613
@ben nihil dat Pedersen verhaal heb ik al op pagina 2 3 van dit forum besproken. Toen werd ik nog al...

Dan neem ik het stokje met trots van je over! 

Hay
stefbeukers
#618
Welke renner zorgt bij jullie voor de meeste twijfels? Voor mij Arnaud de Lie: heb het gevoel dat h...

Bij mij precies hetzelfde, de Lie was een van eerste die ik had geselecteerd. Maar als van der Poel een behoorlijk programma rijdt heb ik hem niet/nauwelijks nodig als captain. Staat dan op de nominatie als eerste wissel na PR (kan een op een met Laporte), voor BP en EF. Ook Pidcock is al gesneuveld en Pogacar staat er ook niet in. Hopelijk kan ik Pogacar opvangen met drie andere geschikte captains in SB. Ook voor MSR zie ik wel drie andere geschikte captains in mijn team. En plotseling staat Jorgensen er bij mij in, acht de kans zeer groot dat hij ook in de Ardennen klassiekers aan de bak kan. Als je kijkt naar de selectie van Jumbo en het feit dat hij geen Giro rijdt kan ik me niet goed voorstellen dat ze hem daarvoor niet voor gaan selecteren (alhoewel die redenatie ook wel met enig risico is).

1 2 ... 25 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.