Sportpools Tour de France

1 2 ... 6 ... 10 11
Dup

De nulpunters buiten Oss om met je echt hebben van de jongere jongens zoals meitjes preisler En bv Wellens. Iemand anders nog een beetje leuke nul punters? Pozzato gesink kreuziger?

pirazzi

Jungels, Dennis, Grivko, Boom.

Onbekende gebruiker

'@Ab, ik denk niet dat ie zijn drie punten waard gaat zijn, tenzij je denkt dat hij heel dicht op het podium zal zitten. Ik denk zelf dat (behoudens pech) de top 4+Purito een minuut of 4 zal hebben op de nummer 6, Pinot. Ik vind zowel Rodriguez als Valverde interessanter, ondanks de witte truipunten voor Pinot. Voor een punt minder heb je Bardet en hoewel ik Pinot hoger schat dan Bardet denk ik niet dat het 50 punten zal schelen.

Ab Normaal

Maar het gaat niet alleen om ak punten, ook om etappepunten. Pinot sprint nog wel eens mee in een groepje. Denk je dat het verschil van 50 pt er wel gaat zijn met de top 4? Als pinot steeds 6e wordt en bijv. Froome steeds 4e. Waar gaan die 50 punten dan inzitten, als Pinot ook nog 28 witte trui punten krijgt.

Onbekende gebruiker

Oh, ten opzichte van Froome is het wel een interessante, want Froome zou inderdaad 78 punten meer moeten halen in etappes en de truien om zijn punt meer waard te zijn. Maar ik vergelijk Pinot met TJ en Bardet. En die zie ik niet als zoveel minder. In tranches van 5 zie ik de grote vijf, dan Pinot met Bardet, TJ, Valverde en Majka, daarachter Mollema, Fuglsang, Talansky, Rolland En Porte. Bij de echte bergaankomsten, dat zijn er in mijn ogen 3, kan Pinot een keer bij de eerste 5 zitten, maar bij die gelijkmatigere klimmen, ook weer 3, komt ie grofweg aan in een versplinterd groepje van 12. Ik zie hem bij die 6 mogelijkheden gewoon niet zoveel verschil maken met die andere 14. Dan pak ik liever bv Mollema en Bardet, of Fuglsang en TJ dan Pinot met een nulpuntengokje (waarvan ik er zo min mogelijk in mijn team wil hebben zitten.

Ab Normaal

Tja, maar die 1 punters die voor ak gaan, zijn ook allemaal onzeker. TJ zat op zijn top tijdens de Dauphine en heeft een inmense druk van de sponsor op zich, daar geloof ik niet in. En Bardet, tja. Kan ook zomaar niks worden.

Ik ga nog eens goed rekenen.
Eerst maar even die schijt Wimbledon pool invullen.

Ab Normaal

Ben het overigens eens over die nulpunt gokjes.
Sepulveda klint leuk, maar waar gaat ie punten scoren?
Meintjes gaat aanvallen, maar gaat ie succesvol zijn?

Onbekende gebruiker

'@Ab, je zult het al wel gelezen hebben, maar FdJ heeft het zelf ook niet over een top 5 plek[/url] vergelijk dat met een TJ die het zelfs over het podium heeft.

Ab Normaal

Ja, zag ik.
Pff Bouhanni exit.
Dan wordt klunskeuze voor Cav steeds beroerder.

Dup

Haha ja mooi klote Had Cav ook als kluns.

Don Hamstre

Mijn kluns vloog er ook uit vandaag, maar dan bij het tennis, ik leef met jullie mee ;)

KcirAmsnir

Ik twijfel ook steeds meer om Cav als kluns te nemen, helemaal na wat hij vandaag heeft laten zien tijdens het Brits kampioenschap. Zeer sterk en als je hem zo ziet gaat hij in meer dan alleen de vier echte vlakke etappes kans maken op punten. Wil ook eigenlijk niemand meer uit m'n team halen, dus dat wordt weer flink puzzelen als ik besluit toch een andere kluns te nemen.

Dup

Blijf bij m'n standpunt en dat is dat Cav zeker de helft aan punten zal halen die bv Froom Nibali of Quintana gaat halen. Dus Cav blijft mijn kluns 😍.

Dup

Soupe zal dus mee sprinten Voor Confidis?

KcirAmsnir

Denk het wel, zal dan een van de weinige 0 punten sprinters zijn, maar ik verwacht dan ook niet dat hij erg veel punten gaat pakken.

MarijnPieper

Fuglsang, Kelderman of Daniel Martin?

shyguy

Mijn oorspronkelijke plan was Kittel als kluns maar na de exit van hem en Bouhanni durf ik het gokje kluns Cav niet aan.
Ik overweeg nu juist serieus om wel wat goedkopere sprinters op te stellen (Greipel/Degenkolb) nu bijvoorbeeld wel te nemen, Cav vindt ik te duur.

De kluns blijft een puzzel, momenteel spookt Peraud door mijn hoofd.

paapke

'@MarijnPieper ik heb voor Martin gekozen

Onbekende gebruiker

'@Marijn; alle drie!

paapke

Ja dat is niet eens een gek idee.

pirazzi

Laatste nieuws is dat Bouhanni toch naar de Tour wil gaan dus dat zou ook een mooie kluns zijn, die spaart zich natuurlijk totdat zijn blessures genezen zijn en probeert dan de laatste etappe in Parijs te winnen.

shyguy

'@Pirazzi; Als dat idd gaat gebeuren zullen er weer wat pools overhoop worden gehaald. Kan/kunnen net de extra benodigde puntjes zijn .

shyguy

'@Marijn; Ik heb Kelderman en Dan. Martin omdat er toch een keuze moet worden gemaakt en Fuglsang adjudant van Nibali is ....

Onbekende gebruiker

'@shyguy; weet je nog wie de vorige adjudant van de kopman van Astana was?

Dup

Haha maar de vraag is blijft bouhanni dan 3 punten?

1 2 ... 6 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.