Sportpools Tour de France

1 2 ... 7 ... 10 11
Onbekende gebruiker

'@Dup; dan blijft Bouhanni 3 punten.

Ab Normaal

Navardauskas gaat mee. Jippie. Maar die zullen ze wel een punt geven...

shyguy

'@sammysosa; dat weet ik inderdaad nog maar ik probeer het voor mezelf goed te praten vandaar de .... Toen was het zelfs meervoud van adjudant

paapke

0, ik herhaal, NUL zp voor Navardauskas.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Oké, niet verder vertellen dan.

paapke

Ja als ik het niet roep dan is het wel een ander :P

Poeksel

Ik heb een nieuwe geheime wapen!

Bouhanni zou een goede kluns kunnen zijn als hij gaat starten, maar er zijn twee gevaarlijke scenarios: het gaat goed en hij rijdt steeds top 10 in de sprintetappes, het gaat niet goed en hij stapt snel af. Een derde scenario is dat hij anoniem meerijdt in de hoop dat hij verbetert en in Parijs mee kan sprinten. Dat is (als je hem als kluns neemt) het optimale scenario, maar niet de meest waarschijnlijke.

Lamme Frans

Je verwoordt precies mijn gedachten, Poeksel. Ik kies voor Peraud als kluns.

shyguy

Voorspelling meest gekozen SW na deze verrassende ontwikkeling met Navardauskas ...
Gelukkig een wijziging zonder al te veel puzzelwerk.

RVG30

Lastig, Fuglsang toch erg sterk in Zwitserland.
Heb Daniel Martin tot nu toe ook op mijn shortlist staan maar heb er toch ook twijfels bij...

Ab Normaal

'@RVG30
Erg sterk?
Ik vond hem enorm tegenvallen in de koninginnerit.

paapke

Ja, hij was toen ziek begreep ik. Tot aan die rit vond ik hem wel indrukwekkend, en had ik hem al in mn ploeg genomen. Inmiddels weet ik het niet meer met m. En zoals in de Giro bleek kan je beter een Astana-renner extra meenemen (ik had er toen geeneen :') )

Ab Normaal

Maar hij gaat echt niet Froome, QUintana, Contador, Purito en Pinot er af rijden hoor.

Onbekende gebruiker

Maar dat hoeft ook niet Ab. Drie keer 6e en wat truipunten zou de keuze voor hem al rechtvaardigen.

RiccoRicco

Lastig hoe de verdeling matthews - gerrans zal zijn

Dup

'@ricco Ricco, denk gewoon Matthews aangezien hij voor het groen wil gaan.

Dup

Denk wel dat matthews meer z'n punten waard zal zijn dan degenkolb.

Onbekende gebruiker

'@Dup, want?

Dup

'@sammy, matthews bergop iets beter mee kan dan degenkolb zal niet veel schelen.

0 punters wie o wie Wellens pozzato Preidler?

pirazzi

Pozzato is mee omdat hij vroeger wel eens een goede uitslag reed in Parijs-Roubaix, voor de kasseienetappe dus om daar Costa te helpen. Verwacht er verder niet veel van.

DeTourwinjeinbed

Zwaar dilemma, of ik hou ze alledrie of ik haal 1 van mijn 4 punters eruit(froome,quintana,nibali).
Het is een overweging tussen 4 punter + twee nullers vs. Rolland, D. Martin en Kelderman
S.O.S. , help!
Ik dacht deze keer met gemak mn lijst ingevuld te hebben, maar de twijfel is weer toegeslagen....

pirazzi

Rolland, Martin en Kelderman is 3 punten toch?

Onbekende gebruiker

Ja

paapke

'@Dup waar lees jij dat Bling voor t groen gaat?

pirazzi

Froome is een must-have denk ik tenzij je de groene of witte trui wilt winnen dus een team met alleen sprinters of alleen jongeren maakt.

1 2 ... 7 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.