Profwielrennen en het Israëlisch-Palestijns conflict

« 1 2 3 4 ... 19 20
Gesloten
Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Voor nieuws en discussie over profwielrennen en het Israëlisch-Palestijns conflict. 

MaGarin

De reacties onder dit artikel zijn uit voorzorg gesloten. Voor discussies over dit onderwerp verwijzen wij door naar het WielerFlits Forum.

Ik snap niet helemaal wat het nut is van dit topic. Blijkbaar schat de redactie, volkomen terecht, in dat de reacties een gigantische teringzooi gaan worden. Maar als de reacties onder de artikelen uit voorzorg gesloten worden, waarom dan wel dit topic? Dan ga je toch exact dezelfde discussie hier krijgen? Of gaat het er puur om dat de reacties weggemoffeld en uit het zicht van de massa worden gehouden..?

Raul Alcala

Serieus?

Marik

Yes, dat laatste. Het ontspoort zo vaak dat WF maar beter deze rotzooi kan reguleren. Goed idee, maar of het werkt betwijfel ik.

MaGarin
Marik
#4
Yes, dat laatste. Het ontspoort zo vaak dat WF maar beter deze rotzooi kan reguleren. Goed idee, maa...

Het ironische is dat er onder de reacties ten minste nog een rapporteerknop zit, maar hier op het forum niet. Het lijkt mij dus een heel stuk moeilijker om het forum te reguleren dan de reacties..

Oude Indianentruc

Gaat het al los hier?

Raul Alcala

Nou, laat Marik z'n uitleg over antisemitisme hier eerst maar eens neerpennen 

Romāns Vainšteins

Zullen we collectief weigeren om in het terinzooi-hoekje er een teringzooi van te maken? Omgeacht politieke kleur of standpunt? Of we draaien het helemaal om gaan nu over op leven-op-andere-planeten-dan-de-aarde.

Arno van Niem

WF had er ook voor kunnen kiezen om geen roeptoeter te zijn voor extremistische organisaties. Nieuwswaarde van dit artikel is zo goed als nul, zweept alleen maar mensen op en normaliseert wat niet normaal is, namelijk intimidatie. Het wordt pas nieuwswaardig als dit soort idioten echt mensen en ploegen gaan lastigvallen en intimideren. Tot die tijd kun je ze negeren.

Romāns Vainšteins

Het aantal sterrenstelsels in acht genomen moet het zo zijn dat er ergens in planeet in dezelfde verhoudingen als aarde rond een zon slingert. Dan zou het zomaar kunnen dat binnenkort de Klingons baby-TV kapen

Romāns Vainšteins

Ja, ik denk dat er ook leven op andere planeten is 

Raul Alcala
Arno van Niem
#9
WF had er ook voor kunnen kiezen om geen roeptoeter te zijn voor extremistische organisaties. Nieuws...

Spot on. Ik ergerde me groen en geel aan dat artikel over pro Palestijnen die het team Israël Premier Tech lastig vielen in Roubaix. Gelukkig was ik te laat om de reacties te lezen.

Laatst gewijzigd
Oude Indianentruc

Ah dit topic heurt bij het artikel. Op X zag ik ook al een aantal van die BDS'ers die bedrijven willen boycotten omdat een hoge pief bij het bedrijf Israelisch of Joods is... In mijn ogen zijn het (nie allemoal) een stelletje schedelmeters. Hopelijk brengen ze de renners niet in gevaar. Ik zou snachts maar een menneke bij de bussen enzo houden.

roeleur

En dan Extinction Rebellion en de boeren er nog bij en niet te vergeten die vrouw met dat petje want die gaat het zeker weer proberen.  

Laatst gewijzigd
MaGarin

Als we dit topic nou gebruiken als gesloten inrichting waar allesvernietigend extreemrechts los kan gaan met al hun haat, seksisme, racisme, homofobie, etc, etc, dan kunnen we de rest van de site misschien een beetje schoon houden. We zijn i.i.g lekker op weg gezien de bovenstaande reacties!

 

En om toch nog even inhoudelijk te reageren: Israel is een terroristische, genocidale apartheidstaat en Hamas is een moslimfundamentalistische, antisemitische terreurorganisatie. En zoals bij elke oorlog lijden de onschuldige burgers onder de grootheidswaanzin en kwaadaardigheid van hun leiders.

 

Zo. Zijn we ook weer klaar met die discussie. Next.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, een moderator zou welkom zijn gezien de reactie van Magarin 

Oude Indianentruc
MaGarin
#15
Als we dit topic nou gebruiken als gesloten inrichting waar allesvernietigend extreemrechts los kan...

Sorry hoor maar extreemlinks gaat zeker klagen dat zij hier niet iedereen -foob en -ist mag noemen, terwijl ze precies zijn waar ze de ander van beschuldigen. Dus om klachten te voorkomen zou ik er zeker geen gesloten inrichting van maken. Inclusie snapt ge?

Romāns Vainšteins

Laatst, 's nachts bij het Hoornsemeer zag ik iets hoog voorbijkomen dat zowel geen vallende ster als vliegtuig of ander menselijk apparaat geweest kán zijn. Als je goed keek zag je er ook een wat vagige, ovale vorm rond omheen. Dan weet je genoeg toch?

FDJ

Wat mij betreft hoeft dat hele Pro Palestina geneuzel geen enkele aandacht te hebben. 7 oktober was de aanleiding voor wat velen vergeten is dat ze nog steeds gijzelaars hebben en Hamas gewoon een terroristische organisatie is. 

Raul Alcala

"De Pro-Palestijnse beweging BDS (Boycott, Divestment and Sanctions) heeft op haar site opgeroepen tot ‘meer protesten dan ooit’ tijdens de Giro d’Italia en Tour de France. Ze willen dat mensen zich verzetten tegen de deelname van Israel-Premier Tech aan deze rondes. “Laten we ervoor zorgen dat de weg naar genocide gesloten is”, klinkt het."

Nou, wie gaat er mee die kant op? Zin in

 

 

Raul Alcala

Romans, ga alsjeblieft ergens anders knikkeren 

de geselaar
Raul Alcala
#16
Ja, een moderator zou welkom zijn gezien de reactie van Magarin 

Reacties als van "Magarin" gewoon negeren dat is het beste wat je kunt doen.

Poeksel

Om WF te verdedigen: het voorkomt dat je dezelfde discussie steeds opnieuw onder verschillende artikelen krijgt. Maar ik had het ook billijk gevonden als WF dit soort discussies helemaal niet op haar site wil. Het is ook niet echt een discussie op hoog niveau.

 

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En toen ineens zetten ze versnelde koers aardafwaarts in, vraag me a of dat vanwege walging/angst richting rechts dan wel links was. Kom daar niet uit. Jullie een idee?

Raul Alcala

"De acties van BDS zijn vreedzaam en geweldloos, maar Israël beschouwt de groepering als antisemitisch."

Bijzondere gedachtegang van de schrijver. Niks vreedzaam aan en ook Duitsland beschouwt BDS als antisemitisch.

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.