Profwielrennen en het Israëlisch-Palestijns conflict

1 2 ... 17 18 19 20
Gesloten
kraamverlof
Raul Alcala

Tanks kraam.  Ik wilde eigenlijk een mop plaatsen over een autoritaire autist, maar ik ben de clou kwijt. Goed,  dit is dus het nieuwe muziekforum van snuiter esims begrijp ik

Ik zal eens broeden op een lekker liedje.

kraamverlof
Raul Alcala
#452
Tanks kraam.  Ik wilde eigenlijk een mop plaatsen over een autoritaire autist, maar ik ben de c...

Als de songs maar ontopic zijn:)

esims2.0

"Voor m'n matties [de kolonisten, red.] op de oever" en dan een link delen van Opzij van Herman van Veen. Ik denk dat we nu de bodem van de discussie wel bereikt hebben. Het is ook nog eens de bevestiging van de hypocrisie van kraamverlof, die alles in deze discussie wat richting de kern van het conflict ging, off-topic noemde, en mensen daarom vermaande.

kraamverlof
esims2.0
#454
"Voor m'n matties [de kolonisten, red.] op de oever" en dan een link delen van Opzij van Herman van...

??? Welke kolonisten?

Il Leopardo della Primavera
kraamverlof
#455
??? Welke kolonisten?

Die de westelijke jordaanoever voor een deel bezetten? Of was je nummer een steuntje in de rug van de Palestijnen in dat gebied?

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#456
Die de westelijke jordaanoever voor een deel bezetten? Of was je nummer een steuntje in de rug van d...

Kraam heeft niet veel betrokkenheid bij het lot van de Palestijnen, dus dan heb je al een antwoord. Maar zoals hij zelf niet moe is om ons te vertellen, het is totaal niet on-topic en daarom ook onnodig.

kraamverlof
Thurau
#457
Kraam heeft niet veel betrokkenheid bij het lot van de Palestijnen, dus dan heb je al een antwoord....

Af en toe eens een liedje tussen al het antisemitisme en ander gehaat in dit topic, waarom niet. Text van het liedje is verder behoorlijk ontopic wat betreft het conflict, en als je de clip goed bekijkt, is daar zelfs aardig wat sport te bekennen.

Raul Alcala

⁸Dat is het mooie van muziek, lever daar maar eens kritiek, op. Een mash uppie.

Duppie op z'n kant. Top of flop. Het is al ff lang gelee, Opgezwollens slang, Stick al dik tevree met Frico Rico, PLO Style  keihard kokhalzend op de wc. Onderwijl pico bello, bakkie patat.

"Oorlog gaat door, de steengooiende Palestijn staat nog steeds tegenover de zwaarbewapende "Jood

Geef ons heden ons dagelijks brood, en vergeef ons onze schulden langs de Gazastrook"

Verbaal geweld, verhalend verteld. Idem Herman van Veen, beetje zonderling alleen, lieve man, niet gemeen. Wel gemeend,  veel rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Net het leven, als wielrennen, laten leven, leer me het leven kennen, wat een hondenbaan.

We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan. Als ik ren, moet ik ooit blijven staan. Als ik er ben, blijf ik nooit, ik moet gaan. Laat een traan.

Lichtelijk gallisch, mad mesjogge, krijg de rambam tot de maan. Eet m'n rogge broodje, yo wat uppes Klootje? Hak die mootjes. Natuurlijk, gajes hoort in de bajes, soms zijn kolonisten niet de fristen, kunnen zij em beter vullen, laat geen traan. Ga het niet verhullen.

Beter gein wat kosjer en hoteldebotel, voor een heel lang poosje. Mis nog liever de trein naar het verre, Verre Oosten,dus troost je.

Jiddisch verrijkt me en is ook erg lekker op een broodje, mazzeltov, net uit de oven. Ook wel gekozen, je liet me altijd blozen. Bless de woordenschat, pas op je woorden schat. Vredig voer voor bollebozen. 

Een andere keer misschien

 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kraampie 

Het Israëlische volkslied zit In deze gesempelt 

Raul Alcala

Ja, hoe je het ook wendt (of keert), het is wel een thriller van jewelste, deze oorlog. Wargames

Goed weekend

kraamverlof

Eat that, haters!

Raul Alcala

Die jongen van Wouter, die vindt me een stouterd. Hij stak de fik in m'n router. Best heftig, kom er maar eens in om, tres deftig praten zonder hiepo als petlev, met dubbele tong. Hier, beter neem je nog wat heavy hits from the bong

Laatst gewijzigd
kraamverlof

Wouter heeft ne ban

Raul Alcala

Ah zo ja

kraamverlof

Esionisms volgt

Raul Alcala

Nou ja. Als ze nu ineens een baan hebben, dan is m'n voorstel ook van de baan natuurlijk. It takes 2 to tango, Kraam. Je hebt wel m'n rap gesmoord,  Kraam. Ik lijk Mo wel. Hoef je ook maar 1 keer in te loggen. Maar die tip is blijkbaar te laat voor onze vriendelijke vriend Wouter.

Maar wie weet wordt een vast ritme wel wat voor de boys.

Zonder gekheid.

Klootje Kriekeljon

Second life misschien een leuker spelletje met al die dubbele accounts en persoonlijkheden. 

Veel joodser dan dit wordt het niet

Je kan op YT in discussie met hem over zijn standpunten.

Raul Alcala

Necro hard man.

Second life moest ik ff googln, lijkt wel wat op Larry. 😎

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Het niveau was al bedenkelijk, maar is nog verder gezakt.

 

Neem nog een hijs, Mo.

Thurau
Wijsgeer
#470
Het niveau was al bedenkelijk, maar is nog verder gezakt.   Neem nog een hijs, Mo.

Hoe beviel het synagoge pissen? En het onderkotsen van keppeltjes? Klagen over niveau vind ik dan juist van jou ietwat merkwaardig. Als zelfverklaard antisemiet snap je dat wel. Maar er is op 4 mei voor jou de kans om op de Dam te schreeuwen. Grijp die kans zou ik zeggen.

Raul Alcala

Sup Dolly

Thurau

Nu nog alter ego MaGarin reageren en de heisa is weer geregeld. Waarom sommigen hier nooit een permanente ban krijgen is mij een raadsel. 

Thurau
esims2.0
#449
Leg mij de ironie van queers van flatgebouwen afgooien eens uit Raul. Je leeft totaal in je eigen w...

Deze zag ik nu pas, maar nee mijn verontwaardiging over sommige posts is geen trucje. Ik word als linkse Jood die overigens de confrontatie met Raul en Kraamverlof niet schuwt, op tal van punten heb ik met hen een meningsverschil en das geen geheim voor de volgers, echt laaiend van de smerige posts van Wijsgeer/Michelangelo. En ik word nog pissiger als dat wordt afgedaan als trucje. Dat jij een grap van Raul slecht vond en dat was ook mijn opvatting trouwens, heb dat hier ook gezegd, maar vervolgens de bagger van Wijsgeer gaat bagatelliseren is een teken dat dit begin van je verhaal: "Je leeft totaal in je eigen wereld van wat wel en wat niet kan als grap." een projectie is. 

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick
MaGarin
#420
Of je komt NU met hard bewijs dat ik, Wouter en Wijsgeer een en dezelfde persoon zijn, of je houdt v...

Also Also Also... gasten doe ff normaal 

 

Gr a3

1 2 ... 17 18 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.