Scorito Giro 2024

1 2 ... 39 ... 142 143
NielsH97

mbt het Tudor dilemma, Trentin is iniedergeval geen optie.

"Tudor 'wil op alle terreinen scoren', maar vooral in de sprintetappes maken de Zwitsers het meeste kans op ritwinst. Met de Italiaan Alberto Dainese, drievoudig ritwinnaar in grote rondes, de Duitser Marius Mayrhofer en de Italiaan Matteo Trentin heeft het maar liefst drie uitstekende sprinters in hun rangen. Dainese krijgt met de Zwitserse debutant Robin Froideveaux bovendien nog een lead-out mee in steun, terwijl Trentin eerder als wegkapitein zal fungeren. Mayrhofer zal zijn kans mogen gaan in de iets zwaardere ritten, die geen spek voor Dainese's bek zijn. Samen met landgenoot Alexander Krieger geeft de 23-jarige Duitser de sprinttrein mee vorm."

Laatst gewijzigd
NielsH97

Oldani zal in vlakke ritten voor Aniolkowski moeten werken.. Geen optie dus voor mij.

John Bon
Aanklampen
#950
MI maak je het meeste verschil met de juiste mannen selecteren en dan op de juiste momenten opstelle...

Ja klopt en weet ik ook. En vertel ik me ook elke keer als ik een ploeg opstel :D 
Maar dan denk ik slimmer te zijn dan de rest 😂

Spoileralert: Ben ik nooit. 

Dusja morgen msch gewoon maar voor een keer een "saaie voor de hand liggende" ploeg opstellen. 

Behatzailea
NielsH97
#952
Oldani zal in vlakke ritten voor Aniolkowski moeten werken.. Geen optie dus voor mij.

Werkelijk? Ik begreep dat Oldani zowel zou gaan sprinten als de ontsnappingen in. 

Guido Maltempi

Gratis tip: websites zoals WF en IDL hebben er een handje van om hun eigen interpretatie los te laten op de gepresenteerde teamselecties. Dus als ze schrijven dat renner X 'zijn kans zal mogen gaan in de wat meer geaccidenteerde ritten' of dat renner Y 'dan weer zal mogen jagen op dagsucces' is het verstandig om uit te zoeken of de ploeg dat zelf zo gecommuniceerd heeft, of dat het gewoon de inschatting is van de redacteur die het berichtje heeft getypt.

Ton Pelo
Behatzailea
#954
Werkelijk? Ik begreep dat Oldani zowel zou gaan sprinten als de ontsnappingen in. 

Dit staat op IDL: "het zou wel eens kunnen dat Oldani in de vlakke ritten moet werken voor Stanislaw Aniolkowski."

Jasperdewaal11

Altijd kijken op de ploegenwebsites of socials voor de daadwerkelijke tekst. 

Wicked Wout

Ik zie veel mensen die klagen over wie op te stellen in de tijdritten, maar ik loop al eerder vast: etappe 6.

Wie moet je daar nou neerzetten? Alleen al binnen Visma-LAB zijn er wel 3 of 4 die die dag vooraan kunnen zitten.

Of kiezen jullie daarom maar voor veel opvulpunten obv truien en ploeggenoten?

Nederlandsche

Lopez of Plapp/Lutsenko en 500k overhouden?

Simon gieraerts

.

Laatst gewijzigd
KV
Simon gieraerts
#960
.

Hou toch eens je bek

Baskeee

Vernon gaat zich af en toe melden in de sprints en wil zich laten zien in de TT's. Ziet het meer als voorbereiding op de OS.

Laatst gewijzigd
TimTornTeut

Ik ben nog enorm in twijfel over m'n laatste twee 500 picks. Iemand die hierover wil sparren? 

Ton Pelo
Wicked Wout
#958
Ik zie veel mensen die klagen over wie op te stellen in de tijdritten, maar ik loop al eerder vast:...

Hier loop ik ook tegenaan. Ondanks dat er maar weinig heuvelvluchten zijn (etappe 6 en 12 in mijn ogen) vraag ik me af of dat het loont om renners specifiek voor deze ritten te selecteren. In mijn team heb ik dat nu nauwelijks gedaan en bij het invullen van de etappes merk ik inderdaad in deze twee etappes dat ik tekort kom. Wat automatisch ook betekent dat je in andere ritten te veel hebt, en dus een grotere kans op bankpunten hebt. 

Aan de andere kant is de groep die kans maakt op winst in deze etappes zo groot, dat je maar net de juiste parels er tussen uit hebt weten te vissen. Zeker omdat je er ook niet een te groot deel van het budget aan uit wil geven. 

De enige die ik er gelijk in durfde te klikken was Vendrame. Omdat het er op lijkt dat hij ook mee gaat sprinten in andere etappes lijkt mij dit de perfecte aanvaller. Fiorelli zou ook nog zo'n naam kunnen zijn. Misschien dat met sommige tijdrijders hetzelfde mogelijk is. Ganna heeft wel eens ritten met behoorlijke hoogtemeters gewonnen vanuit de vlucht bijvoorbeeld.

 

Willempie94
Baskeee
#962
Vernon gaat zich af en toe melden in de sprints en wil zich laten zien in de TT's. Ziet het meer als...

Waar heb je deze informatie vandaan?

Behatzailea
Ton Pelo
#964
Hier loop ik ook tegenaan. Ondanks dat er maar weinig heuvelvluchten zijn (etappe 6 en 12 in mijn og...

Vendrame, Fiorelli en Oldani zou ik wel aandurven, maar Ganna. Pfoe. Die zal het vast een keer proberen, maar is dat dan die keer dat je 'm hebt opgesteld?

TimTornTeut
Willempie94
#965
Waar heb je deze informatie vandaan?

https://israelpremiertech.com/israel-premier-tech-heading-to-the-giro-ditalia-with-unfinished-business/

“I’m really excited for my first Grand Tour,” says Vernon. “I think it’s going to be a really good learning experience for future years. To be lining up alongside experienced guys like Simon Clarke and Mike Woods and be able to ask them questions will be really valuable.

“Personally, I want to use this as a big training block ahead of the Olympics and an opportunity to build experience. I’m excited to get stuck into some of the sprints with Hugo and Riley. There are a few sprint stages I like the look of and also the two time trials. The type of training I have been doing recently should suit them.”

Scoritop
TimTornTeut
#963
Ik ben nog enorm in twijfel over m'n laatste twee 500 picks. Iemand die hierover wil sparren? 

Zeker. Stuur maar pm 

Nederlandsche
TimTornTeut
#963
Ik ben nog enorm in twijfel over m'n laatste twee 500 picks. Iemand die hierover wil sparren? 

Is goed dm maar

lochem

Ik ben er bijna uit....................nog 2 van de volgende 5.

Rubio, Alaphilippe, Pozzovivo, Lutsenko, Majka.

Iemand een idee, met onderbouwing ?

Eddix

Weet je wat ik denk? Dat de redacteurs van WF en IDL hun informatie vooral van dit specifieke forum afhalen! Waarom urenlang allerlei nieuwssites afstruinen en social media als je zoveel kennis hier onder een forum^dakje hebt? Het valt me regelmatig op dat de pareltjes die hier benoemd worden toch opeens ook vaak een sterretje krijgen in het paragraafje der favorieten.

Edit: ik kreeg meteen al een pm van een redacteur of ik mn post wilde verwijderen...

Edit: dit laatste is natuurlijk een geintje ; )

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Iochem, mijn advies is om een cursus budgetteren te volgen bij het Nibud.

-Wielerfan

Ik twijfel nog tussen..

Caruso - Dainese

Tiberi - Bauhaus en 500 over

Wat denken jullie?

jenzrscl

Wie durft flipje aan? Droomscenario is toch dat hij eerst rit gwn roze pakt ;p

Daan Brakenhoff

@eddix

Maar geef ze eens ongelijk. Een forum zo moeilijk te vinden, en dan nog zoveel activiteit van menig wielerkenners. 

Misschien tijd om een rubriek te maken x of x, het liefst met zo weinig mogelijk achtergrond informatie en renners met verschillende kwaliteiten, doelstellingen en prijsklassen. Dat lijkt hier, zelfs nu het forum moeilijk vindbaar is voor de 'casual', minstens zo populair als voorgaande jaren. 

Om een (inhoudelijke) discussie aan te wakkeren; door het toevoegen van teampunten (daguitslag) voor de individuele tijdrit richt ik mijn team anders in dan 'normaal'? 

1 2 ... 39 ... 142 143

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.