Ik begrijp de populariteit van dat Summer Jam ook niet. Drie jaar geleden nog op 2 gestemd in een Vakantieplaat Top 150 van R2. Een lijst waar ze na een keer al mee gestopt zijn. Misschien vanwege koelte-ongelijkheid, dat gisteren trending was op X.
Ik vind het dan weer voorspelbaar dat jij met zo'n opmerking komt. Als mensen zeggen dat iets onnederlands is, dan is het vaak positief bedoeld, om aan te geven dat iets internationale allure heeft. Maar ik heb bij jou nog nooit iets gemerkt van waardering voor of trots op Nederland.
Ook al is de sound van WindSurfin' hartstikke gejat van The Beach Boys, de rest is voor zover ik weet wel origineel en vind ik heel goed gedaan. Wel een paar handige commerciële jongens met op de voorgrond een gelegenheidsgroep van allemaal gecaste personen die niet per se iets gezongen hebben. Een zangeres van de Dolly Dots ook, als ik het goed heb.
Overigens heeft de EBU ons aan het lijntje gehouden met die getuigenverklaringen. Die zouden er niet om liegen. Het vuurtje gecontroleerd laten uitdoven. Eerst zou begin juni meer duidelijk worden, maar dat gebeurde niet. En dan blijkt drie maanden later dat ook die getuigenverklaringen geen eenduidige conclusie opleveren.
Het staat nog steeds overeind dat hij over de schreef is gegaan naar die dame. Alleen het Zweedse OM heeft te weinig bewijs om eea naar strafbaar om te zetten. Z'n wangedrag blijft een feit
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.