Algemeen muziek topic

1 2 ... 11 ... 18 19
esims2.0

V-a-c-a-t-i-o-n and it's fun, fun, fun (Fun)

Ook van Nederlandse bodem, maar echt alles doet anders vermoeden.

Il Leopardo della Primavera

Dat doet me dan weer denken aan dit pareltje:

SprintMaster

Deze is gek genoeg nooit een hit geweest maar wat mij betreft wel een zomerklassieker. 

esims2.0

Windsurfin' draaien ze drie keer in 365 dagen en dus zojuist. Soms lijken dingen geen toeval.

kraamhol

Maar even de beste ned. artiest, al jaren, zo op deze hete ochtend:

Romāns Vainšteins

Altijd veelzeggend dat 'je hoort niet dat het uit NEDERLAND komt!

 

Il Leopardo della Primavera

Eigenlijk een verschrikkelijk slecht nummer, toch vind ik 'm best lekker.

Romāns Vainšteins

Ik haat dat nummer echt, voor lijkbleke aanbrandtosti's op een bountystrand. Doe mij maar herfsthitjes.

groeten uit Latvija.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Nou nou living Latvija loca

esims2.0

Ik begrijp de populariteit van dat Summer Jam ook niet. Drie jaar geleden nog op 2 gestemd in een Vakantieplaat Top 150 van R2. Een lijst waar ze na een keer al mee gestopt zijn. Misschien vanwege koelte-ongelijkheid, dat gisteren trending was op X.

Raul Alcala

Klinkt me als muziek in de oren

esims2.0

Begint toch gewoon ziekelijk te worden dit? Ik dacht dat alles erover gezegd was.

esims2.0
Romāns Vainšteins
#256
Altijd veelzeggend dat 'je hoort niet dat het uit NEDERLAND komt!  

Ik vind het dan weer voorspelbaar dat jij met zo'n opmerking komt. Als mensen zeggen dat iets onnederlands is, dan is het vaak positief bedoeld, om aan te geven dat iets internationale allure heeft. Maar ik heb bij jou nog nooit iets gemerkt van waardering voor of trots op Nederland.

Ook al is de sound van WindSurfin' hartstikke gejat van The Beach Boys, de rest is voor zover ik weet wel origineel en vind ik heel goed gedaan. Wel een paar handige commerciële jongens met op de voorgrond een gelegenheidsgroep van allemaal gecaste personen die niet per se iets gezongen hebben. Een zangeres van de Dolly Dots ook, als ik het goed heb.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

"Want ik had niks verkeerd gedaan toch kreeg ik weer de schuld"
Fuck de EBU!

 

 

 

Raul Alcala

De talentloze vrouwen bedreiger krijgt nog steeds props hier. Bijzonder 

esims2.0

Wat een domme holle kreet weer, die niets te maken heeft met het incident zelf maar met dat 'why not', de kritische opmerking richting Israël. Joost kan wel degelijk wat, en dan bedoel ik als entertainer. Van jou moeten we het bewijs van talent nog krijgen.

Raul Alcala

Sup nigga

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#265
De talentloze vrouwen bedreiger krijgt nog steeds props hier. Bijzonder 

Huil harder

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ah je haalt die hamas verheerlijker aan. Mooi stel hoor

Cry me a river 🎶

esims2.0

Overigens heeft de EBU ons aan het lijntje gehouden met die getuigenverklaringen. Die zouden er niet om liegen. Het vuurtje gecontroleerd laten uitdoven. Eerst zou begin juni meer duidelijk worden, maar dat gebeurde niet. En dan blijkt drie maanden later dat ook die getuigenverklaringen geen eenduidige conclusie opleveren.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#270
Overigens heeft de EBU ons aan het lijntje gehouden met die getuigenverklaringen. Die zouden er niet...

Jup, het is vrij duidelijk dat Joost niks geks heeft gedaan en dat de EBU hem er gewoon niet bij wilde. Blijft triest.

kraamhol

Noem het maar niets, zich als een arrogante sukkel gedragen, vrouwen bashen, toefje antisemitisme. Het zal je favoriet maar zijn.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#272
Noem het maar niets, zich als een arrogante sukkel gedragen, vrouwen bashen, toefje antisemitisme. H...

Waar heeft ie precies een vrouw 'gebasht'? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is toch? 

kraamhol

Waar? Op het songfestival dit jaar.

Raul Alcala
kraamhol
#272
Noem het maar niets, zich als een arrogante sukkel gedragen, vrouwen bashen, toefje antisemitisme. H...

Het staat nog steeds overeind dat hij over de schreef is gegaan naar die dame. Alleen het Zweedse OM heeft te weinig bewijs om eea naar strafbaar om te zetten. Z'n wangedrag blijft een feit

 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.