Algemeen muziek topic

1 2 ... 12 ... 18 19
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#274
Waar? Op het songfestival dit jaar.

Waar is het bewijs? Die vrouw was aan het filmen toch?

Raul Alcala

Trap niet in Leo z'n stijl, Kraam. Trap er niet in

Il Leopardo della Primavera

Nou ja, kraam zegt dat hij vrouwen mishandeld en jij dat ie ze bedreigt. Dat soort beschuldigingen moet je hard maken, anders ben je vrij laf bezig imo. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Heb ik nooit gezegd man. Wat een laf, laaghartig verwijt.

Il Leopardo della Primavera

Kraam wel, en jij hebt het over bedreigen. Maar goed, jullie weten net zo goed als ik dat het niet hard te maken is. De vrouw heeft het nota bene gefilmd, en getuige dat er niet genoeg bewijs is voor een aanklacht lijkt het me overduidelijk dat er niks geks is gebeurd. Jullie reacties zijn zo achterlijk dat ik hier verder niet meer op inga. Te dom op te poepen, Raul.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Bedreigen is gelijk aan mishandelen ahaha

kraamhol

Fascinerend dat leo zo iemand blijft verdedigen. Je vraagt je af waarom. Oh wacht, de israel haat van klein, zou dat er iets mee te maken hebben?

Il Leopardo della Primavera

Fascinerend dat kraam en raul zo iemand blijven zwartmaken. Je vraagt je af waarom. Oh wacht, de israelkritiek van klein, zou dat er iets mee te maken hebben?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#282
Fascinerend dat leo zo iemand blijft verdedigen. Je vraagt je af waarom. Oh wacht, de israel haat va...

Bingo

esims2.0

Het is jammer voor de cameravrouw dat Raul en kraamhol niet zijn opgeroepen als getuigen. Want zij hadden het bedreigen wel hard kunnen maken. De cameravrouw die nu overweegt in beroep te gaan, want volgens haar advocaat waren er geen afspraken om niet te filmen.

Er is niks geks gebeurd: irritatie met uiteindelijk een boze vuistbeweging van Joost. De cameravrouw wilde de hoofdprijs en meteen al niet met AVROTROS en de EBU om de tafel. Dit verhaal kent alleen maar verliezers en dat was niet nodig geweest.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#282
Fascinerend dat leo zo iemand blijft verdedigen. Je vraagt je af waarom. Oh wacht, de israel haat va...

Bingo

esims2.0

2017-05-12 Joost Laat dat Basement Jaxx maar zitten, u raadt het al, ook die CD heb ik. Waardeloos.
2017-04-19 Joost Jaren 70 vibe, zeiden ze van Basement Jaxx en The Scissor Sisters ook en het was allemaal niks.

kraamhol

Als een nar zich de koning zelve gaat voelen, krijgen we dat misselijke gedrag zoals van joosti op het songfestival. Alleen al hoe ie zich bij Eden gedroeg, had uitsluiting moeten zijn!

esims2.0
kraamhol
#288
Als een nar zich de koning zelve gaat voelen, krijgen we dat misselijke gedrag zoals van joosti op h...

Raul Alcala
esims2.0
#287
[quote]2017-05-12 Joost Laat dat Basement Jaxx maar zitten, u raadt het al, ook die CD heb ik. Waard...

Dat voelt als een vrijgeleide om nog meer Metropole orkest hier te droppen.

Die Joost waar je steeds naar refereert. Is dat Joost Klein?

esims2.0

De toevoeging van het Metropole Orkest maakt het wel wat 'better' maar voor de rest doet de artiest zijn naam eer aan. 13 in een dozijn nietzeggend funknummer. Ik begrijp niet waarom een artiest het maakt.

Dit doet me wel wat. Ze schijnt het binnen een uur op papier gezet te hebben.

 

 

Raul Alcala

Smaken verschillen nu eenmaal. Snap je?

Meau raakt me wel. Puur als sjokolade Verkade.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#288
Als een nar zich de koning zelve gaat voelen, krijgen we dat misselijke gedrag zoals van joosti op h...

kan je 'misselijk gedrag' ook definieren of blijft het bij dit soort woordsalade?

esims2.0

'Smaken verschillen' is een enorme dooddoener. Het is met muziek net als met eten: de een houdt misschien van pittig en de ander van hartig, maar er is bijna altijd grote overeenstemming over als iets echt niet smaakt.

Ik heb al eens gezegd dat ik in een Facebookgroep van NPO Radio 2 (15.000 leden) zat waar rock en metal de klok sloeg. Als je dan begon over Nederlandstalig, dan konden de grootste schreeuwers nog niet aan 10 komen zonder in carnavalsrepertoire te belanden. Iets dergelijks zie je hier ook.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Jij bent so far de enige die Basement Jaxx naar haring met uitjes, een week over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, vindt smaken. Heerlijke potpourri vind ik ze, en ik houd ook van krentjebrei.

 

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#293
kan je 'misselijk gedrag' ook definieren of blijft het bij dit soort woordsalade?

Je hebt misschien onder een steen geleefd vóór, tijdens en ná het songfestival, dat zou reden zijn je buiten dit topic te houden. Zijn gedrag was wanstaltig. Check anders even wat internetbronnen leo!

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#296
Je hebt misschien onder een steen geleefd vóór, tijdens en ná het songfestival,...

Dat dacht ik al. Prima als je Joost niet mag vanwege zijn (terechte) kritiek op de Israelische regering en de oorlog, maar zeg dat dan gewoon. Even goede vrienden.

esims2.0

Het is bij kraamhol, wiens vrienden op de Westelijke Jordaanoever wonen, trekken aan een dood paard.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Het EBU heeft nu eenmaal behoorlijk strenge regels en eisen, die ook voor alle deelnemers gelden. Die heeft Klein overtreden. Simpel zat.

Jacco van Stierop

lekker!

1 2 ... 12 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.