Algemeen muziek topic

1 2 ... 14 ... 68 69
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ah, Chris Buur!!!

dat verandert de zaak

kraamhol

over taste gesproken, even wat lekkere billen zo in de ochtend, bak zwarte koffie erbij:

Romāns Vainšteins

Altijd leuk om te gokken of ze nou IN of UIT de gevangenis zitten, op moment van schrijven..

hmmmm, moeilijk, in?

redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Altijd leuk om te gokken of ze nou IN of UIT de gevangenis zitten, op moment van schrijven.. hmmmm,...

redacted-191125

Il Leopardo della Primavera

Misschien de film maar weer eens kijken, klassiekertje.

redacted-191125

redacted_251125_441
redacted-191125

redacted-191125
redacted_251125_441

redacted_251125_441

Laatst gewijzigd
redacted-191125

redacted_251125_441

redacted_251125_441

redacted-191125

Poeh ff denken, welke scene is dat ook alweer? Gaat geen lampje bij mij branden vooralsnog.

redacted-191125

redacted-191125

haha, duidelijk een glitch in de matrix dit! Mandala effect enzo, ken je het verhaal van de berenstain bears? Interessante theorieen die wel onzin zijn

Romāns Vainšteins

Film is Born slippy natuurlijk, doorbraak van wereldact underworld 

redacted_251125_441

redacted_251125_441

Ook Oasis wordt gevraagd, maar Noel Gallagher wijst Boyle af, denkende dat Trainspotting daadwerkelijk over treinspotten gaat.

Dit blijft echt fantastisch.

Limal

Overschat zou ik Born Slippy niet durven noemen. Wel een feit is dat het, zoals de meeste dingen, nooit bestaan had zonder de 1989 release van het Belgische techno anthem "Pump up the Jam".

SprintMaster

@Klootje: was het misschien dit nummer?

redacted_251125_441
Limal
Overschat zou ik Born Slippy niet durven noemen. Wel een feit is dat het, zoals de meeste dingen, no...

Laatst gewijzigd
kleomantre

Born Slippy is typisch zo'n nummer dat heel erg past bij een tijdsbeeld. Verder behoorlijk krachtig, rouw en ongepolijst en nou ook niet al te conventioneel. 

Het hoort wat mij betreft wel bij het beste wat elektronische muziek in de jaren negentig heeft voortgebracht. Echte clubliefhebbers gaan er vanzelfsprekend op los maar het zal ook zeker meer rock/metal georienteerde mensen tot bewegen aanzetten. 

Is het een persoonlijke favoriet? Ook niet direct, maar deze plaat hoort z'n plekkie te krijgen als tijdsbepalende plaat.  

Raul Alcala

Props voor Esims hoe hij leopardo telkens de hoeken en uithoeken van het forum laat zien. Kan er geen genoeg van krijgen

1 2 ... 14 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.