Algemeen muziek topic

1 2 ... 42 43 44 45
Il Leopardo della Primavera

"Ik las het ergens op youtube"
"Hoewel ik het nooit geverificeerd heb ga ik er vanuit dat het klopt"

Ik las ooit op youtube dat de Aarde hol is en dat er nazi's in midden-Aarde wonen. Heb het zelf ook nooit geverificeerd maar ga er vanuit dat het klopt.

esims5.0

"Het was bij de opening niet eens het laatste avondmaal maar de Bacchanaal. Ken je geschiedenis, Esims."

Misschien had je hier ook kunnen verifiëren dat de Bacchanaal geen kunstwerk was, zoals je op dat moment dacht, net als Het Laatste Avondmaal. Na ergens iets half te hebben gelezen.

De naam van David Sinclair Whitaker wordt meerdere malen in de reacties onder die video genoemd als de componist. Ik heb geen aanleiding om eraan te twijfelen. Zeker niet wanneer Leopardo probeert twijfel te zaaien.

Laatst gewijzigd

Ik heb ook geen aanleiding om te twijfelen aan de nazi's in midden-Aarde, maar dat terzijde.

Dat woorden in de mond leggen, waar komt dat vandaan? Ik heb nooit gezegd dat de/het/een bacchanaal een kunstwerk was. Ik had een lidwoord fout, big fucking deal. Ik heb jou grotere taalfouten zien maken hier. Sowieso hilarisch hoe je met dat bacchanaal-foutje dweept alsof jij het was die mijn fout spotte, terwijl je er zelf gewoon in mee ging totdat iemand anders zag dat ik het verkeerde lidwoord gebruikte. 

esims5.0

Vandaag werd op KINK Barrel Of A Gun gedaaid. Zeldzaam op die zender en op andere zenders al helemaal niet. Deze niet-single van het album Ultra maakt op mij het meeste indruk. Het gaat denk ik over de gebeurtenissen voorafgaand aan dit album.

Anywho, tijd voor wat skatepunk, blijft een van m'n favoriete genres. Ik zag dat Pennywise in Mei in Amsterdam staat, misschien toch maar heen.

esims5.0
Vandaag werd op KINK Barrel Of A Gun gedaaid. Zeldzaam op die zender en op andere zenders al helemaa...

Je zal het wellicht hebben gemist, maar op dit moment is de album top 1000 gaande op Kink, waarbij luisteraars een nummer van het corresponderende album mogen kiezen. Leidt vaak tot interessante keuzes en nummers die je anders nooit hoort, best tof.

esims5.0
Ik heb ook geen aanleiding om te twijfelen aan de nazi's in midden-Aarde, maar dat terzijde.Dat woor...

Wie ben ik om een bewering van de grootste kunstkenner hier, die acht jaar kunstgeschiedenis heeft gestudeerd, in twijfel te trekken? Het had best zo kunnen zijn dat er een kunstwerk genaamd De Bacchanaal bestond. Je blijft het hardnekkig afdoen als een lidwoordfoutje maar je dacht het wel degelijk.

esims5.0
Wie ben ik om een bewering van de grootste kunstkenner hier, die acht jaar kunstgeschiedenis heeft g...

-Ik heb nooit gezegd dat ik 8 jaar kunstgeschiedenis heb gestudeerd. Ik heb het 8 jaar als vak gehad. Dat wist je ondertussen wel, dus waarom je dit blijft herhalen is me een raadsel.

-Het was gewoon een lidwoordfout. Minder erg dan de beruchte dan/als fout, die jij hier onlangs maakte.  

Nogmaals: waar komt dat woorden in de mond leggen vandaan?

esims5.0
-Ik heb nooit gezegd dat ik 8 jaar kunstgeschiedenis heb gestudeerd. Ik heb het 8 jaar als vak gehad...

Ik heb overigens gymnasium gedaan dus zowel Grieks en latijn inclusief de geschiedenis daarvan gehad. En ook een jaar of 8 kunstgeschiedenis alles bij elkaar, dus ik weet waar ik het over heb.

Dat is wat je letterlijk gezegd hebt. Grammaticaal zeg je daar in de tweede zin ook 'gedaan', of je suggereert het.

Romāns Vainšteins

Hey Esims, wil je effe kappen met dat Bachanalusgeouwehoer in je eigen MUZIEK-topic?

flip vla

hou eens op met dat esims bashen jongens. Zielig gedoe.

Romāns Vainšteins

Ik wil anders jou wel bashen hoor

Romāns Vainšteins

@ Leo : leuk concept dat Kink-albumpick, het werkt als 'ik hoor voodoo people, speel poison maar!' (?)

Klootje Kriekeljon

Ik heb nog een spoiler voor ESIMs. Je gaat eenzaam sterven.

Neem een hond. Die kan je de hele dag je wil opleggen. 

Laatst gewijzigd
esims5.0

Volgens mij ben jij de gangmaker op het verkeerde feest.

Klootje Kriekeljon

Volgens mij ben jij een kleuter in het verkeerde lijf. 

Romāns Vainšteins

@ Leo : heb je ook sublime wel eens grprobeerd, niet echt 'skatepunk' maar wel heel cool:

kleomantre

Ook een interessante qua 'inspiratie'

De EDM'ers zullen onderstaande misschien kennen

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins
@ Leo : heb je ook sublime wel eens grprobeerd, niet echt 'skatepunk' maar wel heel cool:

Geinig, beetje ska-achtig. Vind z'n stem alleen niet heel fijn, maar ska ben ik wel voor te porren meestal. Vooral live altijd een feestje. 

Romāns Vainšteins

In USA was/is dit een hele grote band hoor, komt ook vooral vanwege een zeer tragische levensloop van de frontman (iets 27'ers). Wie weet staan ze daar wel in de top 2000, met Doing Time of Love is what I Got

Ook op het gebied van lyrics is hij best OK

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins

Tijdens die skatepunk periode had je wel wat leuke ska-bands. Mad Caddies, Rancid( sommige tracks), Reel big fish, Five iron frenzy, Voodoo Glow Skulls, Mighty Mighty Bosstones, Catch22, The Aquabats,LessThan Jane,.... Het was vaak feest aan de Skatestage op Pukkelpop.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Guilty pleasure dat soort plaatjes, Robert.

kleomantre

Voor Klootje nog een Throwback, ditmaal Matt Darey

Klootje Kriekeljon
kleomantre
Voor Klootje nog een Throwback, ditmaal Matt Darey

Srry vorige keer niet meer op je gereageerd. Ik kende ze alle 3 niet maar die 1e was zeker lekker. Persoonlijk moet er voor mij wel een lekkere beat of hook inzitten. Las vorige keer jullie commentaar op wanneer het een beetje klaar was met de betere EDM. Maar met Trance had ik altijd zoiets van een intro van 4 minuten naar een korte climax, daar heb ik het geduld niet voor. Kom gewoon met die poing poing. Over poing poing gesproken. 

Romāns Vainšteins

Aan dat type gimmick tracks altijd al een broertje dood aan gehad, lekker oppoingen met dat gepoing.

1 2 ... 42 43 44 45

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.