Die Zola Blood track is meer EuroSONIC dan EuroVISION, ik heb best veel van dit type bands geluisterd/zien en het, electronische pop, is een bijzonder lastig genre om in te excelleren. Vooral wanneer je voor de combi zwoel/diep gaat.
En Eurovision is een muzikale lachspiegel, het draait daar alleen om onzin.
Dat ik muziek in niches zoek en waardeer, wil niet zeggen dat ik het andere niet hoor of per definitie niks vind. Maar misschien neem ik nu wel onterecht aan dat jouw blikveld bestaat uit dat wat op nationale muziekzenders gedraaid wordt of bands/artiesten die je daar hoort en aanstaan verder gaat uitdiepen.
Bij het Wave genre (de elektronische variant) is verreweg het meest generieke shit inderdaad, dat heb je goed onthouden. Echter heb ik niet gezegd dat elk nummer dat per defenitie is. Ik deelde er een paar die dat niveau w.m.b. ontstijgen en ik zelf lekker vind qua geluid. Maar die nuance plaats je dan weer niet.
Eurovisie werd erbij gehaald vanwege dat The 7th Element op pagina 63. Daar ben ik het mee eens, zou het goed doen op het Songfestival. Daarna dat nummer van Zola Blood ook even beluisterd. Niet slecht maar het beklijft ook niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.