Algemeen muziek topic

1 2 ... 64 65 66 67
Romāns Vainšteins

Ik denk : net zo'n godallahmachtig tyfuskutlied als álle andere Eurovisiontroep.

esims5.0

Ik had er nog nooit van gehoord en dacht ook nog dat het om een jongen ging. Niet tot mijn schande, na het beluisteren van een minuut van een van haar nummers.

Romāns Vainšteins

Ik ken het wel en heb dat prijswinnende album BRAT nog geluisterd en reviewd.

Niet mijn stijl en de 'zang' is volledig inwisselbaar doch het geluid, de tekst en producties zijn niet zozeer vernieuwend maar vatten wel de tijdsgeest pakkend.

Ik zal het niet meer opzetten maar vond het best boeiend om te luisteren voor een keertje.

esims5.0

Precies, zang tussen aanhalingstekens. Ik hoorde een bak autotune.

kleomantre

Ken die enkel van Boom Clap van die emo film The Fault In Our Stars welke in A'dam is opgenomen. Dat was toen wel oke bombastische bedoeld popnummertje. Niet meer , niet minder. 

esims5.0

Kijk nou. De vorige keer dat Suedehead op NPO Radio 2 gedraaid is, was in 2014. Daar is dit nummer veel te goed voor. Ik stem er altijd op bij de Snob 2000.

Klootje Kriekeljon

Bleek dat meisje van deze te zijn, kwam ik pas achter. 

kleomantre

ook die nog, wist ik niet

telkraam

Tussen alle scheldtopics en bots maar even een lekkere van Spinvis, nu het lente wordt:

Poeksel

Een bekende wielerliefhebber is overleden. 

esims6.0

Nu maar hopen dat zijn borrelnootjes daar wel in de smaak vallen.

esims6.0

esims6.0

Ik zag dit nummer op zondag in de playlist van R5 voorbijkomen en dan kun je er bijna van uitgaan dat ze weer een (80s) themaweek hebben. Er werd gezegd dat het een radioprimeur was, maar dat is zeker niet zo, maar het is ondertussen wel een bekend vergeten hitje. Ik heb trouwens ook weer een stemlijstje ingevuld. Daar zou onderstaande nummer na een wijziging ook in moeten staan. Paolo Conte ook niet vergeten :)

Laatst gewijzigd
esims6.0

"I'm usually so annoyed by guitar solos, but I'll always adore this one!"

Altijd in mijn Top 2000 lijstje, maar zelden op de radio. En dan draaien ze vaak ook nog een verkeerde versie, zoals gisterenavond op R2. Dit is de goede.

esims6.0

Gestemd voor de KINK 1500. Weer schaamteloos veel van dezelfde artiest, maar anders had ik alternatieve rock of vrije keuzes moeten kiezen. Als je nog kon wijzigen had ik nog wel Stay van Shakespears Sister willen vervangen door de bovenstaande, ook al stond die niet in de keuzelijst.

de dulle griet

niet de winnaar, HOE DAN????

esims6.0

Op het songfestival in mei won Israël met een groot verschil de televoting, hoewel Oostenrijk uiteindelijk dankzij de vakjury er met de zege vandoor ging. De hoge score voor zangeres Yuval Raphael was opvallend. Zeker omdat ze daarna nauwelijks succes oogstte met haar ballade. Via

Eigenlijk zou ik hier niet op moeten reageren, maar het is ook een nadere reactie op een vraag in een ander topic. De video's worden door precies twee mensen veelvuldig gebruikt om te stoken en te prov..eren. Vandaar mijn wens om dat embedden van video's helemaal uit te schakelen.

esims6.0

Heeft de man nog meer gemaakt dan Brown Sugar dacht ik na gisterenavond. Maar hij blijkt ook een geheim nummer te hebben.

de dulle griet
esims6.0
[quote]Op het songfestival in mei won Israël met een groot verschil de televoting, hoewel Oostenrijk...

Embedden van vids is helemaal prima, embedden van content (handgemaakte teletextpaginas) van eigen website toch wat minder. Toch?

esims6.0

De afbeeldingen van Teletekst zijn allemaal screenshots van de website van Teletekst zelf, en niet handgemaakt. Dat ik geen bijval krijg over dat stoken en prov..ceren met video's, had ik wel verwacht.

de dulle griet
esims6.0
De afbeeldingen van Teletekst zijn allemaal screenshots van de website van Teletekst zelf, en niet h...

Je plaatjes verwijzen direct door naar je website, even los vd waarde van de 'content'. Ik weet niet niet of wf zoiets wil faciliteren, zonder een vergoeding aan je te vragen?

esims6.0
de dulle griet
Je plaatjes verwijzen direct door naar je website, even los vd waarde van de 'content'. Ik weet niet...

Ja de screenshots zijn geupload naar mijn website. Mede omdat naar de inhoud van Teletekst pagina's geen permanente link mogelijk is.

de dulle griet
esims6.0
Ja de screenshots zijn geupload naar mijn website. Mede omdat naar de inhoud van Teletekst pagina's...

Dat bedoel ik, daar heb je toestemming van wf voor nodig, naar ik aanneem.

De uploadfunctie van afbeeldingen is er niet, misschien een verbeterpuntje wf?

esims6.0

De Top 2000 van onze zuiderburen (JOE). Da zal 'ne zottighèd zèn of hoe zeg je dat op zijn Vlaams.

de dulle griet
esims6.0
De Top 2000 van onze zuiderburen (JOE). Da zal 'ne zottighèd zèn of hoe zeg je dat op zijn Vlaams.

1 2 ... 64 65 66 67

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.