Algemeen muziek topic

1 2 ... 64 65 66 67 »
esims6.0
de dulle griet

Jij hebt toch al een vuilstort topic voor dit soort video's?

de dulle griet
esims6.0

Even de kleine lettertjes meelezen, is in het nederlands, dat lukt je:

de dulle griet

Guy en Sticks, hoe lekker:

Whatsinaname
esims6.0

Bij jou is het hier vooral de toon die de muziek algemeen maakt

Whatsinaname

esims6.0
Whatsinaname

Bij dit soort video's van Raul (Michiel) moet ik altijd denken aan containers met bananen in de Rotterdamse haven.

de dulle griet
esims6.0
Bij dit soort video's van Raul (Michiel) moet ik altijd denken aan containers met bananen in de Rott...

Dit is een muziektopic!

esims6.0

Als het jou en Raul werkelijk om muziek te doen was, dan bleven jullie wel in jullie eigen topic.

de dulle griet
esims6.0
Als het jou en Raul werkelijk om muziek te doen was, dan bleven jullie wel in jullie eigen topic.

óf je doet mee, óf:

de dulle griet

koning keizer...

Whatsinaname
esims6.0
Bij dit soort video's van Raul (Michiel) moet ik altijd denken aan containers met bananen in de Rott...

Pino Colada vond ik nog de leukste van allemaal. VandienAert de vernufstigste. Jij dacht na 5 keer hetzelfde zeker, mwah whatsinaname? Toch komen we wel ergens, want met muziektopics krijg ik dan weer de behoefte daar (containers met bananen in de Rotterdamse haven) associatiegewijs op te reageren. 

Laatst gewijzigd
Whatsinaname

Whatsinaname
esims6.0

Juist niet. Omdat het me om muziek gaat deel ik waar ik kan. Soms actueel. Vaker uit de mode. En weet je wat depest met mode is? Dat het altijd terugkomt. Is het niet vandaag, dan wel morgen. 

Laatst gewijzigd
esims6.0
Whatsinaname
Juist niet. Omdat het me om muziek gaat deel ik waar ik kan. Soms actueel. Vaker uit de mode. En wee...

Een willekeurige cover die niets toevoegt aan het origineel. Wel een van mijn favoriete DM-songs overigens.

1 2 ... 64 65 66 67 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.