Vooral veel toppers die dit jaar meedoen. Benieuwd welke sprinters erbij gaan komen. Anders zijn het wel karige sprinters voor mijn gevoel.
Neig nu meer naar de volgende renners voor AK:
- De 4 toppers
- C. Rodriguez
- Mas
- S. Yates
- Gaudu
- Buitrago
Niet alle 5 natuurlijk.
Erg interessant dat vooral de UAE 'knechten' zo duur zijn. Ayuso 4,5 miljoen vind ik zelf erg duur. Buiten dat wel natuurlijk een enorme klasbak die zomaar top 3/5 kan rijden. De vraag is in hoeverre moet hij zichzelf wegcijferen. Vlasov en Hindley zijn voor mij NO-GO's, Kuss voor 3,5 en Jorgensson voor 2,5 zijn ook redelijk duur.
Van Wilder daarentegen voor 750k is dan wel weer een goede pick voor teampunten.
Wat denken jullie van de sprinters?
Gaat zeker flink puzzelen worden, neem je al die toppers kom je uiteindelijk op 5 renners uit de 500K categorie te kiezen. Kies je Ayuso ook nog kom je er misschien wel op 6 uit.
Met Vingegaard een enorm lastige puzzel!
Dankjewel Klaas. Het ging op het laatst nog bijna helemaal mis. Dat had typisch NAC geweest en typisch dit seizoen ook, maar dat terrzijde.
Waarschijnlijk gaat zeker 40% eruit, zeker die sprintploeg is te zwak.
Neem aan dat er nog wat bij komt?
Als hij gaat, gaat hij om te winnen. En zelfs een 95% Vinegaard kan volgens mij nog steeds Podium rijden.
Als hij 100% is, al weet je nooit met die gekke Poggi, is er volgens mij bergop niks aan te doen.
Ik hoop dat ik het verkeerd heb maar de rest is als ronderenner gewoon een klasse minder.
De vraag is ook als je hem niet meeneemt door wie vervang je hem dan en kun je daar op vertrouwen?
Maar dan krijg je dat je een keuze moet maken, stel iedereen heeft het budget om bijvoorbeeld 2 van de 4 toppers te kiezen. Roglic valt uit in etappe 2 door een valpartij, je kan niet meer meedoen voor de winst dan. Nu weetje dat alle 4 de toppers minimaal 70% pickrate hebben waardoor je bij uitvallen van 1 van de 4 nog geen al te grote achterstand krijgt.
Klopt. Ik klik hem er ook niet blind in.
Ik wacht af wat type renners Rodriguez, Bilbao, Carapaz doen en welke sprinters er nog bij komen.
Afhankelijk hoeveel zekerheden vs budget je daar nodig hebt ga ik dan kijken om Vine in te passen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.