Scorito is dan ook het meest gangbare spel voor Jan of Trien die graag een spelletje wil spelen.
Maar alvast gefeliciteerd met de eindoverwinning, dat moet wel de 1ste plek worden als het zo makkelijk is! ;)
Klopt dat is inderdaa mijn punt :) eerst afwachten wat die hun signalen zijn. Normaal zou ik noot Vine eruit halen om er 2 (of meer) van deze in te prikken maar aangezien hij ook een vraagtekens is moet jeje afvragen wat het grootste vraagteken is ;)
- Top 5 GC bet356
- een UAE'er
- 3 laaggeprijsde kopmannen
- 7 zekere sprinters uit de top 10 / top 15 PCS
- 2 waarschijnlijke heuvelsprinters, ook hoog genoteerd
- 2 aanvallers die iedereen er waarschijnlijk wel uitpikt
Na succes van vele deelnemers vorig jaar in De Avondetappe subleague, ook dit jaar weer doe ook mee onder dezelfde naam en beleef opnieuw een gezellige tijd vol Tour De France plezier!
Meld je dus aan met onderstaande link tof als je meespeelt;
https://www.scorito.com/subleague/802325/tour-de-france-2024/de-avondetappe/7748ed52-702a-4233-83f9-217c5a8bb787?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Met zoveel sprintetappes en deze toch wat veredelde b selectie sprinters (mads en jasper daargelaten) zou je daar net als in giro wel eens verschil kunnen maken. Dus ga je daar met een 3e sterke sprinter (groenewegen/bauhaus/girmay??) of kieper je allemaal nono's erbij. Deze vraag is misschien nog wel interessanter dan wie je 5e of 6e klassementsman wordt
Bedankt voor het aanbod maar ik wacht met smart op de Wielerflitsforum subleauge. Met de Giro niet mee gedaan.. dus daar meld ik me eigen als eerste voor aan 😁
Wanneer begint Vingegaard punten te pakken en is het dan nog de moeite waard ten opzichte van andere namen? De eerste aankomst bergop is pas vrij ver. Staat hij dan al in de top5 na de eerste week? Zonder punten onderweg wordt het zelfs bij winst van de tour een pittig verhaal.
Groenewegen had ik op voorhand opgeschreven, maar niet verwacht dat hij zo duur was. Ik moet S Bennett ook nog inpassen. WvA staat er ook nog niet.
In het 500k en 750k segment staan veel leuke namen.
7 spinters ( 21M):
- Philipsen
- Pedersen
- Jakobsen
- Groenewegen
- de Lie
- Kristoff
- Bauhaus
5 GC mannen (28,5 M)
12 renners -> 49,5 miljoen van de 52 miljoen.
Ben benieuwd hoe jij je team rondkrijgt dan!
Na het vele plezier van de Giro, heb ik 'm nu opnieuw voor de tour aangemaakt!
https://www.scorito.com/subleague/803629/tour-de-france-2024/flitsforum/0a43b462-9149-4e76-b4f7-045f8065ff80?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv
Inderdaad, verwacht er iemand echt dat Jonas meegaat? Herstellen van een geperforeerde long is geen grap. Die andere botbreuken geloof ik wel, maar werkende longen zijn ook handig in het wielrennen.
Punt is dat je dit team in 3 minuten bij elkaar klikt, en het alleen maar makkelijker wordt aangezien de startlijst nog lang niet compleet is. Echt puzzelen is het dan niet meer imho.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.