Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 12 ... 161 162
NielsH97
tol100
#270
Zou ik Vingegaard doen

Mocht hij meedoen is dat voor mij samen met Pogacar en Philipsen de enige must haves.

John Bon
Willempie94
#275
De lie staat er weer als sprinter.. maar gaat hij dat ook doen?

waarom zou hij het niet doen? 

NielsH97
John Bon
#274
Klopt. Ik klik hem er ook niet blind in. Ik wacht af wat type renners Rodriguez, Bilbao, Carapa...

Bilbao voor mij geen optie, heb ergens gelezen dat hij de meesterknecht voor kopman Buitrago is. Vandaar dat Buitrago voor mij een zekerheidje is voor dit bedrag.

NielsH97
John Bon
#277
waarom zou hij het niet doen? 

Die gaat gewoon meesprinten hoor!

Vind Thijsen of Girmay eerder een hele interessante.

tol100
John Bon
#274
Klopt. Ik klik hem er ook niet blind in. Ik wacht af wat type renners Rodriguez, Bilbao, Carapa...

Ja maar type renners als Rodriguez, Carapaz, Bilbao, Mas, Thomas, S Yates, Gaudu en Geogen Hart  weet je gewoon niet of ze gaan presteren of niet 

Rob94
dephazz
#265
Pfff, weer zo'n enorm budget. Scorito is de Mickey Mouse league onder de wielerspellen. Top 5 GC, to...

Scorito is dan ook het meest gangbare spel voor Jan of Trien die graag een spelletje wil spelen. 

Maar alvast gefeliciteerd met de eindoverwinning, dat moet wel de 1ste plek worden als het zo makkelijk is! ;) 

Edd1e
dephazz
#265
Pfff, weer zo'n enorm budget. Scorito is de Mickey Mouse league onder de wielerspellen. Top 5 GC, to...

Netzoals het Giro budget te hoog was en de helft geen DFM had.. Als je wilt gokken ga je naar unibet.

Willempie94
NielsH97
#279
Die gaat gewoon meesprinten hoor! Vind Thijsen of Girmay eerder een hele interessante.

Haha, Girmay? Die valt ongetwijfeld weer... die komt er bij mij echt niet in. Al zul je dan net zien dat hij mooie puntjes bij elkaar gaat fietsen. Qua vorm zat het wel goed bij hem

John Bon
tol100
#280
Ja maar type renners als Rodriguez, Carapaz, Bilbao, Mas, Thomas, S Yates, Gaudu en Geogen Hart ...

Klopt dat is inderdaa mijn punt :) eerst afwachten wat die hun signalen zijn. Normaal zou ik noot Vine eruit halen om er 2 (of meer) van deze in te prikken maar aangezien hij ook een vraagtekens is moet jeje  afvragen wat het grootste vraagteken is ;)

Scoritop
dephazz
#265
Pfff, weer zo'n enorm budget. Scorito is de Mickey Mouse league onder de wielerspellen. Top 5 GC, to...

Dit heb ik gedaan. Leuke eerste 10 renners. Daarna nog 5,5 M over voor je laatste 10. Succes daarmee 😂

dephazz
NielsH97
#267
Benieuwd naar je team dan! Het is geen laad budget, maar ook niet zo enorm hoog als jij beschrijft.


  • Top 5 GC bet356

  • een UAE'er

  • 3 laaggeprijsde kopmannen

  • 7 zekere sprinters uit de top 10 / top 15 PCS

  • 2 waarschijnlijke heuvelsprinters, ook hoog genoteerd

  • 2 aanvallers die iedereen er waarschijnlijk wel uitpikt

Lo Zar

depfffffass

Danny Van de Wetering

Na succes van vele deelnemers vorig jaar in De Avondetappe subleague, ook dit jaar weer doe ook mee onder dezelfde naam en beleef opnieuw een gezellige tijd vol Tour De France plezier! 

Meld je dus aan met onderstaande link tof als je meespeelt; 

https://www.scorito.com/subleague/802325/tour-de-france-2024/de-avondetappe/7748ed52-702a-4233-83f9-217c5a8bb787?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

floda

Met zoveel sprintetappes en deze toch wat veredelde b selectie sprinters (mads en jasper daargelaten) zou je daar net als in giro wel eens verschil kunnen maken. Dus ga je daar met een 3e sterke sprinter (groenewegen/bauhaus/girmay??) of kieper je allemaal nono's erbij. Deze vraag is misschien nog wel interessanter dan wie je 5e of 6e klassementsman wordt 

DennisdeMenniss
Danny Van de Wetering
#288
Na succes van vele deelnemers vorig jaar in De Avondetappe subleague, ook dit jaar weer doe ook mee...

Bedankt voor het aanbod maar ik wacht met smart op de Wielerflitsforum subleauge. Met de Giro niet mee gedaan.. dus daar meld ik me eigen als eerste voor aan 😁

Pim Todcock

Wanneer begint Vingegaard punten te pakken en is het dan nog de moeite waard ten opzichte van andere namen? De eerste aankomst bergop is pas vrij ver. Staat hij dan al in de top5 na de eerste week? Zonder punten onderweg wordt het zelfs bij winst van de tour een pittig verhaal.

Groenewegen had ik op voorhand opgeschreven, maar niet verwacht dat hij zo duur was. Ik moet S Bennett ook nog inpassen. WvA staat er ook nog niet.

In het 500k en 750k segment staan veel leuke namen.

Laatst gewijzigd
NielsH97
dephazz
#286
Top 5 GC bet356 een UAE'er 3 laaggeprijsde kopmannen 7 zekere sprinters uit de top 10 / top 15...

7 spinters ( 21M):

  • Philipsen
  • Pedersen
  • Jakobsen
  • Groenewegen
  • de Lie
  • Kristoff
  • Bauhaus

5 GC mannen (28,5 M)

12 renners -> 49,5 miljoen van de 52 miljoen.

Ben benieuwd hoe jij je team rondkrijgt dan!

 

KV
NielsH97
#292
7 spinters ( 21M): Philipsen Pedersen Jakobsen Groenewegen de Lie Kristoff Bauhaus 5 GC...

Bet 365 kan ik zelf niet bekijken maar op Unibet staat Ving er (nog) niet op. 

Is dan misschien op die manier wel mogelijk...

NielsH97
KV
#293
Bet 365 kan ik zelf niet bekijken maar op Unibet staat Ving er (nog) niet op. Is dan misschien...

Klopt Vingegaard eruit en Rodriguez erin. Heb je 5 miljoen over voor 8 renners. Waarvan 1 renner al een UAE knecht is dus ook 2 miljoen. dus 3 miljoen voor 7 renners over..?

tol100

Maar Waerenskjold is voor 750 k een koopje 

De Haai van Milheze

Kan iemand mij vertellen wie er stiekem al die miljoenen bovenop de prijs van Felix Gall heeft gedaan? 

martijncr
DennisdeMenniss
#290
Bedankt voor het aanbod maar ik wacht met smart op de Wielerflitsforum subleauge. Met de Giro niet m...

Na het vele plezier van de Giro, heb ik 'm nu opnieuw voor de tour aangemaakt! 

https://www.scorito.com/subleague/803629/tour-de-france-2024/flitsforum/0a43b462-9149-4e76-b4f7-045f8065ff80?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Kollie83
De Haai van Milheze
#296
Kan iemand mij vertellen wie er stiekem al die miljoenen bovenop de prijs van Felix Gall heeft gedaa...

En waarom staat ie niet bij Klassement renners?

Blundy
tol100
#295
Maar Waerenskjold is voor 750 k een koopje 

Benieuwd of hij vrijheid krijgt in de sprints

dephazz
KV
#293
Bet 365 kan ik zelf niet bekijken maar op Unibet staat Ving er (nog) niet op. Is dan misschien...

Inderdaad, verwacht er iemand echt dat Jonas meegaat? Herstellen van een geperforeerde long is geen grap. Die andere botbreuken geloof ik wel, maar werkende longen zijn ook handig in het wielrennen.

Punt is dat je dit team in 3 minuten bij elkaar klikt, en het alleen maar makkelijker wordt aangezien de startlijst nog lang niet compleet is. Echt puzzelen is het dan niet meer imho.

1 2 ... 12 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.