Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 13 ... 161 162
martijncr

Flitsforum Subleague invite 

zo is ie wat duidelijker 🙂

Pim Todcock
KV
#293
Bet 365 kan ik zelf niet bekijken maar op Unibet staat Ving er (nog) niet op. Is dan misschien...

Er staat/stond "winner without Vingegaard", dus dat is logisch.

Blundy
martijncr
#301
Flitsforum Subleague invite  zo is ie wat duidelijker 🙂

RappeEddy
martijncr
#301
Flitsforum Subleague invite  zo is ie wat duidelijker 🙂

Leuk, ik doe eens mee!

tol100

Van de Berg voor 1 mil doen of nii doen 1 mil is wel goedkoop maar zit ook niet te wachten op Pithie 2.0

ZK
tol100
#305
Van de Berg voor 1 mil doen of nii doen 1 mil is wel goedkoop maar zit ook niet te wachten op Pithie...

Voor 1m een no brainer. Click!

ZK

Belangrijke vraag wordt welke sprinters de OS rijden, Pedersen gaat, misschien ook De Lie of Philipsen. Als ze OS niet rijden zijn ze toch een stuk interessanter met het oog op het uitrijden van de Tour

dr klaas
ZK
#307
Belangrijke vraag wordt welke sprinters de OS rijden, Pedersen gaat, misschien ook De Lie of Philips...

Volgens mij schuiven dan  pogrogremvin wat hoger de top 10 in van het puntenklassent.

Sjasfriet

Het lijkt dat ze het ons wat gemakkelijker gaan maken om te puzzelen ...

Roglic, Evenepoel, Ayuso... gevallen.

Koers geneutraliseerd.

ZK
dr klaas
#308
Volgens mij schuiven dan  pogrogremvin wat hoger de top 10 in van het puntenklassent.

Vorig jaar Philipsen, Pedersen, Coquard, Pog, Ving. Dat was met een sprint in Parijs. Nu is laatste sprint etappe 16, OS vlak na de Tour. Misschien dit jaar maar 1 of 2 sprinters in punten klassement voor ak renners. Maakt de sprinters toch een andere afweging dan normaal. Ben benieuwd naar de analyse op dit vlak, van... @nasibal !

Laatst gewijzigd
Scratzz

Pfoe, daar lagen er toch een stuk of 50 op de grond. Evenepoel en Ayuso bleven langer liggen. Van Baarle en Kruiswijk lijken mij uitgeschakeld.

Jasperdewaal11

v Baarle & Kruijswijk out voor de tour lijkt me 

Laatst gewijzigd
CLB
Jasperdewaal11
#312
v Baarle & Kruijswijk out voor de tour lijkt me 

Kruijswijk ook 

RappeEddy

Kruijswijk met ambulance afgevoerd.. doei tour

Boem is Ho

Net als ieder ander jaar blijkt Scorito weer een dikke week te vroeg te zijn met hun Tourspel.

------
van Baarle en vooral Kruijswijk liggen er tegenwoordig zó vaak bij dat het haast gunstig is voor Visma dat het nu al gebeurt ipv 1e week Tour...

Mja best kans dat de vervanger Kelderman is. Die zal ook wel weer vallen tijdens de Tour.

Laatst gewijzigd
CLB

Etappe definitief geneutraliseerd 

Pim Todcock

Roglic is nu 4 keer gevallen in 14 niet-TT-dagen en de laatste twee Tours uitgevallen. Moet ik hem misschien heroverwegen? Als hij al opstapt uiteraard.

dephazz
Edd1e
#282
Netzoals het Giro budget te hoog was en de helft geen DFM had.. Als je wilt gokken ga je naar unibet...

Dat levert inderdaad meer spanning en € op. 

Budget is nu bijna geen issue, waardoor je niet wordt gedwongen om scherpe keuzes te maken. Kennis wordt dan minder relevant.

dephazz
NielsH97
#278
Bilbao voor mij geen optie, heb ergens gelezen dat hij de meesterknecht voor kopman Buitrago is. Van...

Ook raar dat Bilbao geen hoogtestage en voorbereidingskoers doet. Vraag me dan af of hij wel op de definitieve lijst gaat staan. 

Normaal gesproken neem ik hem wel vaak mee trouwens. Hij wordt wel eens onderschat en niet als kopman gezien om vervolgens naar plek 5 gc toe te rijden. Pakt zijn etappewinst vaak mee. Klasbak.

Pim Todcock

Ik denk dat niet het budget, maar de prijs het grootste issue is. Voor 8 miljoen was de pickrate van Pogi 99% en nu is hij nog goedkoper. In het ideale geval liggen de hoogste rates rond de 50% en lager. Er is weinig kans dat de winnaar zonder de 3 P's eindigd tenzij je er echt op gokt. 

John Bon

Iemand zei iets in de Giro of Klassiekers topic waarmee ik hard moest lachen maar ik begin het toch te geloven :D 

"Jumbo heeft hun ziel verkocht aan de duivel om de 3 grote rondes vorig jaar en moeten daar nu voor boeten" 

En lijkt me inderdaad dat Scorito minstens een weekje te vroeg het spel openzet. 

Cornelo
dephazz
#319
Ook raar dat Bilbao geen hoogtestage en voorbereidingskoers doet. Vraag me dan af of hij wel op de d...

En dan speelt sentiment ineens een rol. Heb hem ook wel eens gehad om deze reden, maar vind het zo'n kleurloze renner. Daar doe ik hem natuurlijk zwaar tekort mee en schiet mijzelf wellicht in de voet, maar merk dat ik dat toch meeneem in afweging als ik keuzes heb. 

John Bon
dephazz
#318
Dat levert inderdaad meer spanning en € op.  Budget is nu bijna geen issue, waardoor je n...

Ik zou toch nog even afwachten welke spurters er nog naar de Tour komen voor te roepen over een hoog budget. Want als er daar nog enkele kleppers bijkomen, Bennet Van Aert Ewan.... 🤡 (kidding) kan je in spurt best wat budget tekort bollen. 

WVA moet er nog ingeklikt worden bv. als Vinegaard er inderdaad nt 100% staat en ze voor een plan "b" gaan. Is het msch wel alle ballen op WVA en kan die lekker zijn ding gaan doen elke rit.  

Maar ik ga ermee akkoord los van deze Ronde zou ik het leuker vinden met lager budget. Zodat je alvast niet Pogi,Evenepoel,Vine en Roglic er blint kunt inklikken. 

Mijn vraag nu is wie neemt MVDP mee. 2 miljoen, ploegpunten met Philipsen maar rijd die tot in Parijs? 
Maar ik heb het parcours nog niet geanalyseerd. Dus geen idee of hij veel kans maakt om ritten te pakken. 

NielsH97

Parcours bekeken en per rit bepaald welk soort renner nodig is, zouden jullie willen kijken of jullie het hiermee eens zijn?

1: Puncheur of sterke sprinter

2: Puncheur 

3 Sprint

4 Klimmer (vlucht)

5 Sprint

6 Sprint

7 Tijdrit --> ga ik niemand specifiek voor selecteren. Veel AK mannen kunnen dit goed

8 Sprint

9 de gravel rit, ik verwacht een sterke sprinter of klassiekerman. Type de Lie

10 Sprint

11 Puncheur (vlucht)

12 Sprint

13 Sprint

14 AK

15 AK

16 Sprint

17 Klimmer/Puncheur (vlucht

18 Puncheur of sterke sprinter

19 AK

20 AK 

21 AK

DennisdeMenniss

Poh, zag net pas die valpartij in de Dauphine.. man man man. Benieuwd naar alle nieuwsberichten vanavond. Lijkt me toch dat er een paar de tour kunnen vergeten 

1 2 ... 13 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.