Waarom zou je geen vertrouwen hebben na zo'n tijdrit en hij heeft al blijk gegeven van nog steeds een goede vorm?
Zeg niet dat hij top 5 zal rijden maar zal wel ergens tussen plekje 8 en 15 eindigen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat je 9 betere opties hebt dan Gee.
Valt wel mee toch? Als je kijkt tussen wie hij staat en te bedenken dat nummer 9 ciccone op ongeveer een minuut staat van hem.
Het lijkt me niet dat hij top 5 realistisch vond en top10 in dit veld is gewoon een goede prestatie en dat is niet buiten bereik.
Maar voor hetzelfde geld vind hij dat het niet waard. En zijn doel was om een stage te winnen dus wat dat betreft kan een matige tijdrit in zijn voordeel werken
Heb ook de luxe om voor plekje 9 te mogen kiezen tussen C Rodriguez en A Yates. De eerste zal er vol voor gaan, verwacht ik rond plekje 12-15 en heeft 3 "zekere" JK punten. Adam is normaal ook goed voor een vergelijkbare klassering, maar gaat hij er vol voor? Hij is al wat verder weggezakt in ak. Daarentegen heeft hij wel 8 teampunten van pog. Bettiol heb ik ook op de bank, daar verwacht ik weinig van vandaag. Ik neig naar C Rodriguez.
Hoe denken jullie over C Rodriguez vs A Yates?
Ik heb deze acht staan:
pogacar, Vingegaard, ayuso, A yates, jorgenson, allmeida, Kung, lampaert
de uae mannen voor trui punten en ook prima potentie eigen punten. lampaert voor de eigen punten en de 10 punten van Evenepoel.
en dan dus de keuze tussen Gee en Rodriguez. Ik neig naar Gee ivm relatief vlakke tijdrit waarin hij voordeel heeft van meer masse tov Rodriguez
Morgen (bij een harde koers, eventueel ook steun aan Philipsen) en vooral de gravelrit overmorgen zijn veel belangrijker. Lijkt me niet dat hij zich bovenmatig in gaat spannen om b.v. tussen plek 10 en 20 te kunnen eindigen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.