Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 118 ... 161 162
dawizz

Voor vandaag: Pogacar, Evenepoel, Ayuso, Almeida, CRod, Vlasov, S Yates, Kung en Pedersen.

Gee, Pidcock, Bettiol en Izagirre op het bankje 

KV
BigMig
#2925
Waar komt dat vertrouwen in de tijdrit van Gee vandaan? Buitenom de afgelopen Dauphine rijdt hij toc...

Waarom zou je geen vertrouwen hebben na zo'n tijdrit en hij heeft al blijk gegeven van nog steeds een goede vorm? 

Zeg niet dat hij top 5 zal rijden maar zal wel ergens tussen plekje 8 en 15 eindigen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat je 9 betere opties hebt dan Gee. 

Fietsbel

Gee reedt toen wel met een andere mindset, zijn GC. Nu zwemt hij ondertussen al op 4:47. Winnen doet hij niet en een goed klassement is heeel ver weg. 

Maarten Koning
Fietsbel
#2928
Gee reedt toen wel met een andere mindset, zijn GC. Nu zwemt hij ondertussen al op 4:47. Winnen doet...

Valt wel mee toch? Als je kijkt tussen wie hij staat en te bedenken dat nummer 9 ciccone op ongeveer een minuut staat van hem.

Het lijkt me niet dat hij top 5 realistisch vond en top10 in dit veld is gewoon een goede prestatie en dat is niet buiten bereik.

Maar voor hetzelfde geld vind hij dat het niet waard. En zijn doel was om een stage te winnen dus wat dat betreft kan een matige tijdrit in zijn voordeel werken

Laatst gewijzigd
zomaareens

Heeft Lutsenko een reden om gas te geven vandaag? Hij kan het nl wel.. denk ik:) alleen die zal ook morgen en overmorgen wel interessant vinden, dus vandaag niet?

bdebouwer

Waarom zou je Pedersen opstellen als je een gc man met een aardige tijdrit hebt.

ZK

Heb ook de luxe om voor plekje 9 te mogen kiezen tussen C Rodriguez en A Yates. De eerste zal er vol voor gaan, verwacht ik rond plekje 12-15 en heeft 3 "zekere" JK punten. Adam is normaal ook goed voor een vergelijkbare klassering, maar gaat hij er vol voor? Hij is al wat verder weggezakt in ak. Daarentegen heeft hij wel 8 teampunten van pog. Bettiol heb ik ook op de bank, daar verwacht ik weinig van vandaag. Ik neig naar C Rodriguez.

Hoe denken jullie over C Rodriguez vs A Yates?

Laatst gewijzigd
Zitvlees
bdebouwer
#2931
Waarom zou je Pedersen opstellen als je een gc man met een aardige tijdrit hebt.

en Pedersen kampt met allerlei blessures. Als er iemand is die het rustig aan gaat doen, is hij het wel...

wirret

Bettiol is de afgelopen 4 jaar nooit lager geeindigd dan plek 19 in ITT ;)

Maarten Koning

Pedersen heeft natuurlijk een smak gehad en dit is iets waar hij wel regelmatig top 20 eindigt. 

Toch, en dit is toch wel gevoelsmatig, denk ik dat hij ook met het oog op morgen gewoon fris wilt zijn. 

ZK
wirret
#2934
Bettiol is de afgelopen 4 jaar nooit lager geeindigd dan plek 19 in ITT ;)

Wat een onzin, dit jaar in allemaal veel kortere tijdritten niet slechter dan plek 19. Vorig jaar in tour 137e, in Giro 63e, 56e en 33e... Bettiol alles behalve een zekerheidje.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
wirret
#2934
Bettiol is de afgelopen 4 jaar nooit lager geeindigd dan plek 19 in ITT ;)

Ik zou het nog eens checken als ik jou was

Teker

De vraag van vandaag: Powless of Bettiol? Powless heeft het niet echt laten zien afgelopen jaren, maar is wel weer Amerikaans kampioen TT...

 

ZK
Teker
#2938
De vraag van vandaag: Powless of Bettiol? Powless heeft het niet echt laten zien afgelopen jaren, ma...

Allebei liever niet, wat zijn je alternatieven? Bijv met vaste team/trui punten?

Maarten Koning

Wat denkt men van van der poel?

Als hij wilt en in vorm is dan kan hij hier gewoon heel kort eindigen. Ik acht het echter niet aannemelijk dat hij dat wilt. 

wirret

Als ik bij PCS kijk zie ik die slechte uitslagen niet staan. Maar dat komt waarschijnlijk omdat daar alleen staat waar hij hoger dan 20 eindigde, foutje aan mijn kant inderdaad... :(

Oerdewai
Scratzz
#2924
Welke toppers heb je dan wel niet dat je de keuze kan maken om Rodriguez niet mee te nemen? En ook e...

Ik heb deze acht staan:

pogacar, Vingegaard, ayuso, A yates, jorgenson, allmeida, Kung, lampaert 

de uae mannen voor trui punten en ook prima potentie eigen punten. lampaert voor de eigen punten en de 10 punten van Evenepoel.

 

en dan dus de keuze tussen Gee en Rodriguez. Ik neig naar Gee ivm relatief vlakke tijdrit waarin hij voordeel heeft van meer masse tov Rodriguez 

 

Oerdewai
ZK
#2932
Heb ook de luxe om voor plekje 9 te mogen kiezen tussen C Rodriguez en A Yates. De eerste zal er vol...

Ik zou gaan voor Yates. Heeft in het verleden betere tijdritten gereden dan Rodriguez en behoorlijke kans op 8 puntjes van Pogacar. 

Astarloa
Maarten Koning
#2940
Wat denkt men van van der poel? Als hij wilt en in vorm is dan kan hij hier gewoon heel kort eindig...

Denk het ook niet, hooguit als je 9e keuze. Maar dan zou ik Pedersen kiezen als je die optie ook hebt.

Aanklampen

Iedereen noemt Carlos Rodriguez C Rodriguez... Jullie weten toch dat de andere Rodriguez ook met een C begint... ? CarlosR is minder verwarrend. Overigens is dat een zekerheidje bij mij...

Sjasfriet

Ik wist op voorhand dat deze tt een moeilijke zou worden. Met mads en Jasper moet ik noodgedwongen kleine puntjes opstellen. Verder Remco (c), pogi, Roglic, Almeida, Yates, Yates, crod

Maracas

Gee of Kwiatkowski? 

Hay
Maarten Koning
#2940
Wat denkt men van van der poel? Als hij wilt en in vorm is dan kan hij hier gewoon heel kort eindig...

Morgen (bij een harde koers, eventueel ook steun aan Philipsen) en vooral de gravelrit overmorgen zijn veel belangrijker. Lijkt me niet dat hij zich bovenmatig in gaat spannen om b.v. tussen plek 10 en 20 te kunnen eindigen.

Joshua Schouten

Heb de keuze tussen Bettiol, Vlasov, Gee, Lazkano & A. Yates voor 2 plekken. 
Zelf neig ik naar A. Yates (teampunten) en Gee (lijkt mij sterk op dit terrein). Of zouden toch Lazkano (gaat die voluit?) en Vlasov (minder op het vlakke denk ik) verrassen? 

BigMig
Aanklampen
#2945
Iedereen noemt Carlos Rodriguez C Rodriguez... Jullie weten toch dat de andere Rodriguez ook met een...

Ik denk dat Cristian als scoritorenner redelijk verwaarloosbaar is, dus zo veel verwarring geeft het niet volgens mij.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 118 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.