Ja moeilijk idd Gee en Lazkano zijn op het vlakke wat sneller denk en kunnen best een heuvel op maar die verrekte 1,6 km omhoog zal Buitrago tijd terug pakken..als die er niet in had gezeten🙃
En ja A Yates kan ook wel een aardige grono rijden ja😉
Bettiol tot 10km top 20 ja maar hier in de tour met aardig wat TTers en 25km nee denk het niet. Heeft mij altijd op dit vlak teleurgesteld in een grote ronde. Heb m nu niet dus ziet niet met dat dilemma.
Het is vooralsnog punten sprokkelen, elke etappe valt er wel een renner tussenuit.
Voor vandaag twijfel ik nog tussen Carlos Rodriguez (Ineos) en Derek Gee. Ik denk dat Gee net iets sneller is, maar in hoeverre gaat hij vol gas? Trapt hij even lekker 25km door? Rodriguez rijdt puur voor het klassement en zal dus volle bak gaan. Gee rijdt niet voor een klassement en wil zich misschien juist sparen voor morgen en/of later deze Tour.
Ik vind het een lastige afweging, allicht is er iemand die de beslissing wat makkelijker kan maken
En 13 uur geleden wist je nog niet wie ja van S.Yates, Buitrago en Lutsenko moest kiezen....😂
Een S. Yates in vorm zou wellicht dicht bij de Top 10 kunnen komen.. Ik tel sowieso 15 man die nu normaal gesproken sneller zijn... Top 20 vraag ik me zelfs af, te meer omdat naast kopmannnen vaak de nummer 2 en 3 van een ploeg ook volle bak gaan, en die komen dan allemaal voor de Simon in deze vorm
Ik zit ook met gebroeders yates, bettiol, SKA of buitrago. Heb maar 3 plekjes. Als je de resultaten kijkt kunnen ze allemaal top 20. Zeker buitrago en gebroeders yates hebben in vergelijkbare ITT's wel top 20 gereden. SKA zijn ITT's vallen ietwat tegen. Wat gaat bettiol doen met twee interessante etappes voor hem voor de boeg?
Welke toppers heb je dan wel niet dat je de keuze kan maken om Rodriguez niet mee te nemen? En ook een Gee zou ik nu niet aandurven om erbuiten te laten (alhoewel die iets meer kans heeft om teleur te stellen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.