Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 117 ... 125 126
Patriickjoo

Verwachten jullie Kragh Andersen in top 20?

Behatzailea
Patriickjoo
#2901
Verwachten jullie Kragh Andersen in top 20?

100%. Anders wil ik mijn 750k terug.

Valvuillerdemoz

Buitrago is in de tijdrit toch geen serieuze optie voor een top 20 - plaats?. 

Ik zit met S. Yates. Die rijdt wel eens goede tijdrit, maar lijkt totaal niet in vorm. Zou hij een top 15 kunnen rijden? Anders speel ik Abrahamsen. 

Sambonhof
Patriickjoo
#2901
Verwachten jullie Kragh Andersen in top 20?

Volgens de odds zijn er 20 anderen beter, maar het zit er dichtbij

Dekkerony
BigMig
#2890
Nou ja, het is sowieso niet alsof Buitrago een erkend tijdrijder is natuurlijk. Maar hij is wel gewo...

Ja moeilijk idd Gee en Lazkano zijn op het vlakke wat sneller denk en kunnen best een heuvel op maar die verrekte 1,6 km omhoog zal Buitrago tijd terug pakken..als die er niet in had gezeten🙃

En ja A Yates kan ook wel een aardige grono rijden ja😉

Laatst gewijzigd
CLB

Voor vandaag heb ik nog 4 renners voor de laatste 2 plekjes in mijn dagopstelling: Buitrago, Kragh Andersen, Bettiol en Pedersen.
Welke 2 zal ik kiezen? 

Neig zelf naar Bettiol en Pedersen... (zekerheid van truipunten)

DennisdeMenniss

Heb hier juist Bettiol erin gedaan in plaats van A. Yates maar nu maken jullie me aan het twijfelen. Zal Yates volle bak gaan en dan hoger eindigen dan een Bettiol of Gee? Pedersen laat ik op het bankje, vind die gok toch net te groot gezien zijn valpartij.

Laatst gewijzigd
RappeEddy

Wat denken jullie S Yates of Bettiol? Laatste twijfel. In normale vorm zeg ik Yates, maar ja ziet er tot dusver niet echt de vorm.

Dekkerony
DennisdeMenniss
#2907
Heb hier juist Bettiol erin gedaan in plaats van A. Yates maar nu maken jullie me aan het twijfelen....

Bettiol tot 10km top 20 ja maar hier in de tour met aardig wat TTers en 25km nee denk het niet. Heeft mij altijd op dit vlak teleurgesteld in een grote ronde. Heb m nu niet dus ziet niet met dat dilemma.

Laatst gewijzigd
RappeEddy
DennisdeMenniss
#2907
Heb hier juist Bettiol erin gedaan in plaats van A. Yates maar nu maken jullie me aan het twijfelen....

Ik zie Bettiol niet hoger eindigen dan plek 18, dus 6 punten. Die zekerheid  heb je al met Mads aan truipunten. 

Maracas

Mijn team van vandaag';

Almeida
Poga
Vinge
Rodriguez
A.Yates
Mas
Van Aert
Gee
Bettiol

Wat denken jullie ervan? Hebben jullie iemand die je zou switchen voor Mads Pedersen? 

KV
Maracas
#2911
Mijn team van vandaag';AlmeidaPogaVingeRodriguezA.YatesMasVan AertGeeBettiolWat denken jullie ervan?...

Mas mas mas

Waarschijnlijkaanhetwerk
RappeEddy
#2908
Wat denken jullie S Yates of Bettiol? Laatste twijfel. In normale vorm zeg ik Yates, maar ja ziet er...

Zit precies met dezelfde twijfel helaas. 

Andreas Kloten

Ik twijfel dan weer over S. Yates of Buitrago

zomaareens

Simon Yates gaat gewoon toptien rijden

zomaareens
zomaareens
#2915
Simon Yates gaat gewoon toptien rijden

vooruit 15

zomaareens

buitrago niet

Oerdewai

Het is vooralsnog punten sprokkelen, elke etappe valt er wel een renner tussenuit. 

Voor vandaag twijfel ik nog tussen Carlos Rodriguez (Ineos) en Derek Gee. Ik denk dat Gee net iets sneller is, maar in hoeverre gaat hij vol gas? Trapt hij even lekker 25km door? Rodriguez rijdt puur voor het klassement en zal dus volle bak gaan. Gee rijdt niet voor een klassement en wil zich misschien juist sparen voor morgen en/of later deze Tour. 
Ik vind het een lastige afweging, allicht is er iemand die de beslissing wat makkelijker kan maken

Oerdewai
zomaareens
#2916
vooruit 15

Die valt wel buiten de top 20 met dit type tijdrit in dit veld

Aanklampen
zomaareens
#2916
vooruit 15

En 13 uur geleden wist je nog niet wie ja van S.Yates, Buitrago en Lutsenko moest kiezen....😂

 

Een S. Yates in vorm zou wellicht dicht bij de Top 10 kunnen komen.. Ik tel sowieso 15 man die nu normaal gesproken sneller zijn... Top 20 vraag ik me zelfs af, te meer omdat naast kopmannnen vaak de nummer 2 en 3 van een ploeg ook volle bak gaan, en die komen dan allemaal voor de Simon in deze vorm 

Pom titcock

Ik zit ook met gebroeders yates, bettiol, SKA of buitrago. Heb maar 3 plekjes. Als je de resultaten kijkt kunnen ze allemaal top 20. Zeker buitrago en gebroeders yates hebben in vergelijkbare ITT's wel top 20 gereden. SKA zijn ITT's vallen ietwat tegen. Wat gaat bettiol doen met twee interessante etappes voor hem voor de boeg?

KV
Oerdewai
#2918
Het is vooralsnog punten sprokkelen, elke etappe valt er wel een renner tussenuit. Voor vandaag...

Jij hebt buiten Carlos en Gee nog 8 man met top 10 potentieel? Want beiden zie ik rond plekje 10 eindigen. 

kevinraar

Team voor vandaag

 

pogacar

roglic

rodriquez

jorgenson

yates

gee

powless

Vlasov

S.Yates 

 

Bank

mas

buitrago

martin

Laatst gewijzigd
Scratzz
Oerdewai
#2918
Het is vooralsnog punten sprokkelen, elke etappe valt er wel een renner tussenuit. Voor vandaag...

Welke toppers heb je dan wel niet dat je de keuze kan maken om Rodriguez niet mee te nemen? En ook een Gee zou ik nu niet aandurven om erbuiten te laten (alhoewel die iets meer kans heeft om teleur te stellen). 

BigMig
KV
#2922
Jij hebt buiten Carlos en Gee nog 8 man met top 10 potentieel? Want beiden zie ik rond plekje 10 ein...

Waar komt dat vertrouwen in de tijdrit van Gee vandaan? Buitenom de afgelopen Dauphine rijdt hij toch weinig resultaten in tijdritten die dat vertrouwen geven?

1 2 ... 117 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.