Bloedirritant weer die DSQ.. maar na van de puntenschrik te zijn bekomen en gezien te hebben WIE er gediskwalificeerd is, is mijn kokende bloed weer aan het afkoelen..
Ongetwijfeld enkele plekken gezakt in de absolute stand, maar op 93,8% blijven haken.
Toch baal ik van de tegenvallende Tour voor JP, hier heb ik mijn team niet op ingericht.
Ik heb ze alle 3 in mn team en heb helaas niet de luxe om er maar 1 te kiezen. Heb voor Gee en Lazkano gekozen en in plaats van Buitrago A Yates voor de (bijna) zekere punten want denk niet dat REV 45sec gaat goedmaken.
Of denk jij dat Buitrago t op zn heupen heeft? ;-)
Nou ja, het is sowieso niet alsof Buitrago een erkend tijdrijder is natuurlijk. Maar hij is wel gewoon klaargestoomd als klassementsman en de verwachting is dat hij qua niveau nog een stapje hogerop heeft gedaan. Etappe 4 zat het met het niveau bergop in ieder geval wel goed. Daarnaast zal hij voor elke seconde willen vechten. Een Lazkano bijvoorbeeld zou best wat energie kunnen sparen om overmorgen los te gaan. Daarnaast is voor zowel Gee als Lazkano nog niet duidelijk waar het plafond ligt in een redelijk vlakke tijdrit in een grote ronde.
Overigens: ik denk dat je Adam Yates niet alleen voor de truipunten opstelt, die kan zelf ook wel een goede tijd neerzetten.
Edit: ik had me vergist, dacht dat de graveletappe een dag eerder was.
Ik vind het lastig morgen, stiekem best een sterk TT team meegenomen. Mijn gedachten:
Team: Pogi, Evenepoel, Roglic, C Rod, A Yates, Almeida, Krag Andersen, Gee, Bettiol
Twijfel tussen Mads en C Rod. 3 zekere puntjes in het voordeel van Mads, sprintte gewoon mee vandaag, het is een beest. Wat denken jullie?
Ik kan kiezen tussen Johannessen, Pedersen en Mohoric (Buitrago wellicht?). Johannessen heeft natuurlijk de puntjes van Abrahamsen, Pedersen zijn eigen puntjes en Mohoric zal wel sparen voor rit 9. Of kan je morgen lekker tijdrijden en dan twee dagen later over het gravel knallen?
Of gaat Martinez gek doen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.