Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 116 ... 125 126
Daan Brakenhoff
KV
#2872
En de DSQ zet idd de kers op de zure taart

Eens hoor, al was het terecht.

Maar 95% van de 'serieuze' spelers zal hem vandaag kopman hebben. Dus zo veel verlies je uiteindelijk niet. Wel aan de andere sprinters die nu een plekje opschuiven.

kevinraar

231 punten gescoord door  vooral groenewegen en de de lie gestegen van 60.6 naar 65.7

 

phlipssen gedeclaseerd dus punten worden nog veranderd krijg ik minder punten mischien nog ietsje meer stijgen

Laatst gewijzigd
LinksafBijDeMolen
kevinraar
#2877
231 punten gescoord door  vooral groenewegen en de de lie gestegen van 60.6 naar 65.7  ...

Groenewegen cap is wel een sterke move Kevin. Als philipsen geschrapt is bij scorito zal de sprong een stuk groter worden.

Laatst gewijzigd
kevinraar

grtoenewegen had ik niet al caipain had phlipssen de lie coqard en pedersen schuiven nog wel een plek op

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Gokken op thuislaten Philipsen en Pedersen wordt beloond... tijd voor de Vuelta

kevinraar

punten van phlipssen eraf blijft 149 punten over daardoor minder gestegen naar 63.9

 

voor morgen

pogacar

roglic

rodriquez

jorgenson

yates

gee

powless

 

nog 2 plekken over 

vlasov

s. yates

mas

buitrago

martin

Laatst gewijzigd
HZ57

Het moet een gave zijn evenals bij het tennis heb ik er een neusje voor om de verkeerde teamcaptain te maken. Gisteren Groenewegen 12e, vandaag Philipsen, terug gezet.

Scratzz

Klein beetje gezakt, maar nog altijd op goud. Voor morgen hebben we Evenepoel, dus veel vertrouwen

Aanklampen
kevinraar
#2881
punten van phlipssen eraf blijft 149 punten over daardoor minder gestegen naar 63.9   voor mo...

vlasov en misschien pedersen voor 6?

NOAD1912

Bloedirritant weer die DSQ.. maar na van de puntenschrik te zijn bekomen en gezien te hebben WIE er gediskwalificeerd is, is mijn kokende bloed weer aan het afkoelen.. 

Ongetwijfeld enkele plekken gezakt in de absolute stand, maar op 93,8% blijven haken.

Toch baal ik van de tegenvallende Tour voor JP, hier heb ik mijn team niet op ingericht. 

Dekkerony
kevinraar
#2881
punten van phlipssen eraf blijft 149 punten over daardoor minder gestegen naar 63.9   voor mo...

Van deze 5 Kevin zou ik zeggen Buitrago & S Yates. Zij die nog willen opschuiven in t klassement. Of voor team/trui punten gaan uae, mads

Laatst gewijzigd
BigMig

Voor morgen benieuwd wat renners als Buitrago, Gee en Lazkano kunnen (voor een laatste opvulplekje). Mads lijkt me niet 100% te gaan na zijn val gisteren en met etappe 8 waar hij zal willen schitteren overmorgen, maar zijn zekere truipunten maken hem alsnog interessant.

Aanklampen
NOAD1912
#2885
Bloedirritant weer die DSQ.. maar na van de puntenschrik te zijn bekomen en gezien te hebben WIE er...

DSQ is einde Tour. Dit is een deklassering, toch wezenlijk anders... Relegation 

Dekkerony
BigMig
#2887
Voor morgen benieuwd wat renners als Buitrago, Gee en Lazkano kunnen (voor een laatste opvulplekje)....

Ik heb ze alle 3 in mn team en heb helaas niet de luxe om er maar 1 te kiezen. Heb voor Gee en Lazkano gekozen en in plaats van Buitrago A Yates voor de (bijna) zekere punten want denk niet dat REV 45sec gaat goedmaken. 

Of denk jij dat Buitrago t op zn heupen heeft? ;-)

Laatst gewijzigd
BigMig
Dekkerony
#2889
Ik heb ze alle 3 in mn team en heb helaas niet de luxe om er maar 1 te kiezen. Heb voor Gee en Lazka...

Nou ja, het is sowieso niet alsof Buitrago een erkend tijdrijder is natuurlijk. Maar hij is wel gewoon klaargestoomd als klassementsman en de verwachting is dat hij qua niveau nog een stapje hogerop heeft gedaan. Etappe 4 zat het met het niveau bergop in ieder geval wel goed. Daarnaast zal hij voor elke seconde willen vechten. Een Lazkano bijvoorbeeld zou best wat energie kunnen sparen om overmorgen los te gaan. Daarnaast is voor zowel Gee als Lazkano nog niet duidelijk waar het plafond ligt in een redelijk vlakke tijdrit in een grote ronde.

Overigens: ik denk dat je Adam Yates niet alleen voor de truipunten opstelt, die kan zelf ook wel een goede tijd neerzetten.

 

Edit: ik had me vergist, dacht dat de graveletappe een dag eerder was.

Laatst gewijzigd
Sjasfriet

Is Buitrago interessanter dan de schamele 2 truipuntjes van Philipsen morgen? Ik schat z'n tijdrit namelijk niet goed in om hem top 20 te zien rijden of ben ik verkeerd?

 

zomaareens

Lutsenko, s yates of bettiol morgen?

Stoempen24

Ik vind het lastig morgen, stiekem best een sterk TT team meegenomen. Mijn gedachten:

Team: Pogi, Evenepoel, Roglic, C Rod, A Yates, Almeida, Krag Andersen, Gee, Bettiol

 

Twijfel tussen Mads en C Rod. 3 zekere puntjes in het voordeel van Mads, sprintte gewoon mee vandaag, het is een beest. Wat denken jullie? 

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Ik zou er niet van uitgaan dat Bettiol in de punten rijdt. Die is meer van de prologen. Dan beter Mads voor de puntjes. En cRod zeker laten staan, die moet iig zijn best doen.

Aanklampen
zomaareens
#2892
Lutsenko, s yates of bettiol morgen?

Zou er geen van de drie opstellen.. Lutsenko kan niet, Bettiol wil niet en S. Yates... geen benen.

Behatzailea

Ik kan kiezen tussen Johannessen, Pedersen en Mohoric (Buitrago wellicht?). Johannessen heeft natuurlijk de puntjes van Abrahamsen, Pedersen zijn eigen puntjes en Mohoric zal wel sparen voor rit 9. Of kan je morgen lekker tijdrijden en dan twee dagen later over het gravel knallen?

Of gaat Martinez gek doen?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Rodriguez is een meer dan behoorlijke tijdrijder, die moet hier minimaal topvijftien kunnen rijden en ik denk eigenlijk nog wel iets dichter.

Maracas
Behatzailea
#2896
Ik kan kiezen tussen Johannessen, Pedersen en Mohoric (Buitrago wellicht?). Johannessen heeft natuur...

Hoeveel punten is Johannessen gegarandeerd en hoeveel punten Pedersen?

Behatzailea
Maracas
#2898
Hoeveel punten is Johannessen gegarandeerd en hoeveel punten Pedersen?

Allebei 6 (Pedersen 2e voor de groene trui en Johannessen voor de trui van Abrahamsen).

dr klaas

Sprint tombola gaat verder..  gaviria mijn best scorende sprinter,  en zimmerman levert gewoon 6 girmay puntjes op, hilarisch.      Ik geniet ervan.  

1 2 ... 116 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.