Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 115 ... 124 125
BigMig
Maracas
#2842
Ja wel, maar wil even keuze maken die niet iedereen al heeft haha

Waarom? Dat is toch alleen maar onnodig risico nemen? Als je graag De Lie capt vandaag, moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten. Maar om te overwegen Mads te cappen, die gisteren op volle snelheid op de hekken/het asfalt klapte, terwijl hij in de eindspints nog niet heeft laten zien intrinsiek sneller te zijn dan een aantal van zijn concurrenten, is volgens mij gewoon een beetje dom.

 

Maar goed, we gaan zien hoe het vandaag loopt.

Laatst gewijzigd
KV
Sjasfriet
#2850
Verdorie, deadline verstreken. Hopen op een stunt van de sterke Deen dan maar.

Hij lijkt alleszins wel mee te doen aan de tussensprint

Pom titcock

Madsie is gewoon in orde hoor

Baskeee
Pom titcock
#2853
Madsie is gewoon in orde hoor

Echt hè. Wat een beer. 

oli4g

Ziet iemand morgen Remco 45s pakken op Pogi?

Laatst gewijzigd
jessevana

Mads is niet normaal. Wel mee te nemen dat een eindsprint een stuk intensiever is. Ben benieuwd. Ik heb hem vandaag niet opgesteld...

Pom titcock

Wie heb je dan voor hem opgesteld? Mads gaat voor groen en gaf zelf aan dat die oke is

Pom titcock
oli4g
#2855
Ziet iemand morgen Remco 45s pakken op Pogi?

+- 30 seconden verwacht ik, is maar 25km 

NOAD1912

Morgen zal Evenepoel of lek rijden of ander tegenslag tegenkomen zegt mijn Glazen Bol. Die gaat mooi het bankje op.

Sjasfriet
Pom titcock
#2858
+- 30 seconden verwacht ik, is maar 25km 

Tcho Pogi was toch ook wel dik in orde in die tijdritten in de giro. Zien jullie hem op die 'korte' afstand een halve minuut verliezen op Remco?

Overigens: Leuk om te lezen dat Mads toch in orde is :)

Staafmixer
Drollema
#2843
Waarom geef je 1,5 miljoen uit aan Cavendish om hem vervolgens niet op te stellen in vlakke etappes?

Mijn gedachtegang ging zo Drollema: Tot etappe 5 was Cav ronduit slecht. In etappe 3 was Cav dusdanig slecht, al was die etappe ook wel wat zwaarder en langer dan etappe 5, dat ik hem op t laatste moment eruit geklikt heb en voor veilige truipunten heb gekozen. Vooraf een beetje dom. Achteraf heel dom gebleken. 

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Spectaculaire waaier gamechanger

Laatst gewijzigd
Dekkerony
NOAD1912
#2859
Morgen zal Evenepoel of lek rijden of ander tegenslag tegenkomen zegt mijn Glazen Bol. Die gaat mooi...

Jij durft

John Bon

ALle mannen van Astana staan ver achteraan in het klassement dus volgens mij gaan ze op elkaar wachten en er een ploegentijdrit van maken morgen. Tweede ritzege voor Cavendish morgen

Daan Brakenhoff
John Bon
#2864
ALle mannen van Astana staan ver achteraan in het klassement dus volgens mij gaan ze op elkaar wacht...

Daar dacht ik ook aan, met hulp van de motoren en teamwagen moet dat zeker lukken.

KV
Staafmixer
#2861
Mijn gedachtegang ging zo Drollema: Tot etappe 5 was Cav ronduit slecht. In etappe 3 was Cav dusdani...

In etappe 3 was hij toch gewoon ook opgehouden door die val met Philipsen?

KV

Dramatisch sprintteam met Coq-ik-raak-mijn-leadout-zelfs-niet-voorbij, mentaal zwakke Bennett en VDB-ik-rij-bij-EF-en-ga-dus-maar-weer-eens-op-de-grond-liggen

Ook Cav en geblutste Mads dragen ook hun steentje bij vandaag. 

Straks nog een DSQ voor Philipsen zou het afmaken. 

Sambonhof
John Bon
#2864
ALle mannen van Astana staan ver achteraan in het klassement dus volgens mij gaan ze op elkaar wacht...

Mag dat?

BigMig
KV
#2867
Dramatisch sprintteam met Coq-ik-raak-mijn-leadout-zelfs-niet-voorbij, mentaal zwakke Bennett en VDB...

Haha same here. Tel daarbij nog op dat Philipsen dat beetje extra snelheid dat je van 'm zou verwachten gewoon niet lijkt te hebben en Groenewegen, De Lie en Bini verrassend goed zijn. Maar er kan nog van alles gebeuren.

Dekkerony
KV
#2867
Dramatisch sprintteam met Coq-ik-raak-mijn-leadout-zelfs-niet-voorbij, mentaal zwakke Bennett en VDB...

Denk dat Mads niet teveel risico wilde nemen. Coq z,n 12e plek is wel n beetje waar je m verwacht maar dat je je lead out niet voorbij komt..Treintje van Cav te vroeg op kop en tja Bennet pff. Buiten Coq had ik ze ook heb iig met De Lie en Demare nog wat puntjes gescoord..

Sjasfriet

Tweede dag op rij een beetje gezakt. M'n beste sprinter is punten per miljoen Gaviria godbetert.

Philipsen toch weer gevaarlijk bezig, maar wel mooie dubbele puntjes voor de tweede dag op rij.

Hopelijk wordt bouwhuis niet uitgesloten, want deze zou zuurder zijn dan gisteren ;)

Bennett en Coquard laten t toch een beetje afweten. En Pedersen: al blij dat hij nog gestart is.

Morgen roeien met de riemen die ik heb in de tijdrit en Remco als kopman.

KV
KV
#2867
Dramatisch sprintteam met Coq-ik-raak-mijn-leadout-zelfs-niet-voorbij, mentaal zwakke Bennett en VDB...

En de DSQ zet idd de kers op de zure taart

ditisdavid

Wat een horroretappe. Van den Berg onderuit, Cavendish volledig uit positie, Coquard die er sowieso niks van bakt, Pedersen die duidelijk nog niet de oude is, en dan als kers op de taart rijdt Philipsen Van Aert de hekken in en wordt zelf (terecht) teruggezet. Van plekje 40 naar vooralsnog net top 500, maar na het verwerken van Philipsens verlies van punten misschien randje van het gouden bekertje...

BigMig
KV
#2872
En de DSQ zet idd de kers op de zure taart

Pffft....

Ton Pelo

Meneer Scorito zonder Pedersen en Philipsen lacht in het vuistje 

1 2 ... 115 ... 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.