Ik heb net even op Windy zitten te kijken.
- Op dit moment wind vooral wind schuin van achter op windkracht 3-4
- Vanmiddag versterkt het naar windkracht 4-5, meer van de zijkant
Goede windsnelheid voor waaiers, richting wordt het net niet. Er zal heel veel nervositeit zijn. Sprint met wind van links.
Ga toch gewoon mn sprinters opstellen aangevuld met AK.
Het is een beresterke vent he.. zou hij vandaag nog enige rol kunnen en willen spelen?
Ik twijfel nu dus tussen een extra UAE = 8 punten, MvdP als gok omdat ik denk dat JP vandaag wel de sterkste is = 10 punten, Mozatto (al valt hij als eerste af) en Mads..
Eigenlijk is de echte twijfel UAE en Mads.. Oftewel, hoe groot is de kans dat Mads zich in de sprint gaat mengen.. kleine kans denk ik, maar altijd benieuwd naar inzichten van de kenners alhier.
Nog ff over gisteren, wat zijn die discutabele, laat doorgevoerde diskwalificaties toch irritant. Diskwalificatie Bauhaus kost 2% en is in mijn ogen niet terecht. Maar goed, all in the game. Irritant blijft het.
Het zit allemaal nog niet mee deze Tour Scoritotechnisch, ondanks Duimpjes tussenstand.
Dat weet jij niet.
Edit: Kopman zou ik hem zeker niet maken, maar als hij de etappe doorkomt zonder te veel krachten te verspelen zou hij zomaar ook nog even een sprintje kunnen trekken. Als hij echt voor het groen gaat kan hij het zich niet permitteren om het niet te doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.