Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 113 ... 124 125
Dekkerony
Staafmixer
#2798
0,1% gezakt helaas. Zijn er meer lamzakken zoals ik die het vandaag niet aandurfden met Cav en voor...

Cav meegenomen voor het sentiment(wat je normaal nooit moet doen) maar als je m meeneemt moet je m opstellen ook..

Pim Todcock

Waar staat wat over diskwalificaties? Ik zie op de officiële site en Scorito nog steeds alle namen die ik verwacht.

Edit: ahh, Phil Bauhaus, niet Phil-ipsen :D.

Laatst gewijzigd
DylanNeymarSantos
Staafmixer
#2798
0,1% gezakt helaas. Zijn er meer lamzakken zoals ik die het vandaag niet aandurfden met Cav en voor...

Gisteren het balletje hierzo opgegooid. Lang getwijfeld, maar gelukkig Cav toch opgesteld. Valpartij van Pedersen is jammer... hopelijk is hij morgen fit om te kunnen sprinten, even het interview afwachten. Maar ik denk dat ik het wel aandurf. Vandaag gestegen naar 99,6... Maar durf absoluut nog niet te juichen. Laatste beker dateert van de Giro van 2021 (Zilver). Mensen al nagedacht over de gravelrit? Zit met veel vraagtekens in mijn hoofd. To Pidcock or not to Pidcock? Welke sprinters gaan er bij zijn? Van Gils en/of De Lie of beide niet?

Behatzailea
DylanNeymarSantos
#2803
Gisteren het balletje hierzo opgegooid. Lang getwijfeld, maar gelukkig Cav toch opgesteld. Valpartij...

Pidcock heb ik mee vanwege de gravelrit, maar ook vanwege het eerste weekend en dat viel wel een beetje tegen, hè ;). Maar de échte man die ik voor die rit heb meegenomen is natuurlijk de wereldkampioen (gravel, niet op de weg - hoewel die ook gewoon zou kunnen, maar ik vond 2M te gortig).

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
DylanNeymarSantos
#2803
Gisteren het balletje hierzo opgegooid. Lang getwijfeld, maar gelukkig Cav toch opgesteld. Valpartij...

Voorlopig staat de Gravelrit er als volgt bij voor mij:

Mohoric (c) , Vermeersch, Mozzato, Philipsen, Pedersen, Van Gils, Evenepoel, Pogacar + 1uae

Mvdp en wva heb ik niet, dus de topfavorieten ontbreken in dit lijstje.

Thomberg
Anatra del Gabinedto
#2793
Door de declassering van Phil pakken we met Kroepoek nét weer de leiding in de SL battle over...

Jullie hebben de jury omgekocht denk ik ;-)

Maar de Tunnelvisionairs "Will be back"

Thomberg

Vergeet ook niet dat Kevin vorig jaar een etappe (daguitslag) won!

Dekkerony
DylanNeymarSantos
#2803
Gisteren het balletje hierzo opgegooid. Lang getwijfeld, maar gelukkig Cav toch opgesteld. Valpartij...

Wereldkampioen Mohoric is er bij al lag hij er ook bij vandaag(niet zorgelijk zo te zien) WVA en VDP altijd goed hier. Van de sprinters Philipsen, Pedersen(mits doorgaan) en de Lie. Maar verwacht ook wel Pogi in deze. En als je Pidcock hebt altijd opstellen daarom heb je m mede mee.

Sambonhof
Anatra del Gabinedto
#2793
Door de declassering van Phil pakken we met Kroepoek nét weer de leiding in de SL battle over...

Wie zijn onze SL concurrenten? (En waarom?) En er zijn 2 Wielerflits subleagues (Flitsforum en Wielerflits TDF 2024) welke is van dit forum?

Ik krijg ook steeds uitnodigingen voor een subleague van Danny van de Wetering op mn email, krijgen jullie dat ook?

Zoveel vragen

Lo Zar

Niet zo'n fan van Cavendish. Daarom heb ik hem gehedged en in m'n team gezet.

Sterke sprinter natuurlijk maar in mijn ogen iets te vaak aan het kwakken en slingeren. Vandaag ook weer richting Bauhaus die daardoor noodzakelijkwijs een ietwat ongemakkelijker uitziend kwakje richting Graviria geeft/moet geven. Bauhaus terug gezet en Cavendish komt er mee weg. Beetje Real Madrid vibes krijg ik dan.

 

 

 

Laatst gewijzigd
Anatra del Gabinedto
Thomberg
#2806
Jullie hebben de jury omgekocht denk ik ;-) Maar de Tunnelvisionairs "Will be back"

De zakken zijn diep, en de eerzucht is groot. 

DaLuca23

Bauhaus terugzetten in de uitslag en Philipsen niet.... De regelgeving sprinten in een rechte lijn wordt soms net zo willekeurig toegepast als sommige var beslissingen.

Ik heb ze beide in mijn team btw. Maar dat oversteken van Philipsen was mij teveel van het goede

KV
DaLuca23
#2812
Bauhaus terugzetten in de uitslag en Philipsen niet.... De regelgeving sprinten in een rechte lijn w...

Inderdaad écht niet te begrijpen. Bauhaus zat perfect in wiel van Philipsen. Cav wil dat wiel en geeft hem een (kleine) duw die wel voldoende is om Bauhaus uit evenwicht te brengen waardoor hij uitwijkt richting Gaviria. 

Titivoeckler

Voor scorito redelijk cruciaal of Pedersen doorgaat of niet. Zie best wat teams die Pedersen hebben geskipt om de 4 duurste ak mannen mee te nemen. Zou zuur zijn als dit de doorslag gaat geven.

Maracas
Titivoeckler
#2814
Voor scorito redelijk cruciaal of Pedersen doorgaat of niet. Zie best wat teams die Pedersen hebben...

Ben heel benieuwd

wirret
Titivoeckler
#2814
Voor scorito redelijk cruciaal of Pedersen doorgaat of niet. Zie best wat teams die Pedersen hebben...

Tja, dat is ook 'part of the game'. Je moet niet voor niets ook wat geluk hebben om een gouden beker binnen te halen. 

Guido Maltempi

Zelfs als hij doorgaat is het zeer de vraag of Mads P komend weekend op topniveau is. Dat zijn de twee etappes waarin hij het verschil kan maken t.o.v. de sprinters met een lager prijskaartje. Pakt hij daar geen punten, dan kan er ook wel een streep door zijn groene ambities. 

Volgens Deense media dacht hij zelf dat hij z'n schouder had gebroken, dus ik vrees dat het de komende dagen overleven wordt (als hij überhaupt nog van start gaat).

snoek1974
Titivoeckler
#2814
Voor scorito redelijk cruciaal of Pedersen doorgaat of niet. Zie best wat teams die Pedersen hebben...

Ja klopt heb m , zit in sprinters equippe van 6 man plus nog Mozzato , dus zonder Pedersen moeten paar sprinters over gaan presteren want dan kom je evt op 5 plus Mozzato en is de 9 de renner een teamgenoot Pogacar ( yates of Almeida) 

Is nu ook de 9de optie in tijdrit ploeg , dat wordt dan Powless mocht Pedersen niet verder gaan 

Maracas

Zou Wout van Aert vandaag wel een poging doen? Anders ga ik gewoon voor een ploeggenoot van Poga

weerheimpje
NOAD1912
Maracas
#2815
Ben heel benieuwd

Jij hebt vast geen Pedersen 😂

weerheimpje
NOAD1912
#2821
Jij hebt vast geen Pedersen 😂

Gelukkig heb ik Cavendish 😜

NielsH97
Maracas
#2819
Zou Wout van Aert vandaag wel een poging doen? Anders ga ik gewoon voor een ploeggenoot van Poga

Gaf zelf aan dat hij niet meesprint morgen en zijn zinnen heeft gezet op vrijdag, zaterdag en zondag. Ben benieuwd!

Ben Nihilisty
NielsH97
#2823
Gaf zelf aan dat hij niet meesprint morgen en zijn zinnen heeft gezet op vrijdag, zaterdag en zondag...

Heb je toevallig een linkje naar waar hij dit zegt? Ben zelf niet zo sterk in dit soort dingen googlen, dus kan het weer eens nergens vinden haha

Canyon72
Titivoeckler
#2814
Voor scorito redelijk cruciaal of Pedersen doorgaat of niet. Zie best wat teams die Pedersen hebben...

Inderdaad, was hem of Ayuso erin, ik koos voor Pedersen 😟

1 2 ... 113 ... 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.