Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 112 ... 124 125
kevinraar

212 punten gehaald gestegen van 49.5 naar 60.4 cavendish gewonnen wie had dat nou gedacht ik echt niet

Jasperdewaal11

Cav: the man (missle), the myth, the legend. 

Had wel even kippenvel....het is hem gegund. 

Ook fijn dat hij de punten oplevert 🤩

Daan Brakenhoff
CLB
#2774
Lijkt mij toch dsq voor philipsen?Steekt even de hele weg over van rechts naar links waardoor peders...

Geen gevaar voor andere renners, gaat geen dsq krijgen.

ZK
kevinraar
#2776
212 punten gehaald gestegen van 49.5 naar 60.4 cavendish gewonnen wie had dat nou gedacht ik echt ni...

Lekker Kev! Eerste doel, op naar die 90%, daarna de focus op de bekertjes!

CAI
Daan Brakenhoff
#2778
Geen gevaar voor andere renners, gaat geen dsq krijgen.

Mee eens, niet duidelijk genoeg zijn schuld, maar hij is wel vaak betrokken bij dit soort dingen. Het is wel een zwieper over de weg waar uiteindelijk indirect iemand door valt. Agressiviteit is nodig om te winnen maar ja gaat wel ten koste van veiligheid.

Ik vind dat wel lastig, zou geen goede sprinter zijn haha.

Laatst gewijzigd
Ted de la course

@Ben primair is wellicht niet goed omschreven. Ik bedoel dat ze zelf ook een aantal etappes kans op punten moeten hebben. Tenzij je echt een sloot teampunten verwacht. Maar 6 teampunten voor bollen of groen stel je alleen maar op als je erg veel uitvallers hebt. 6 teampunten vind ik te weinig om iemand op te selecteren. Ook bij een aantal keer kans op 10 bonuspunten voor de etappe. 

Ben Nihilisty
Ted de la course
#2781
@Ben primair is wellicht niet goed omschreven. Ik bedoel dat ze zelf ook een aantal etappes kans op...

Fair, kan ik me ook prima in vinden eigenlijk! 

D.R.E

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vraag met het volgende af. Als mensen hun score posten worden ze vaak (terrecht) afgezeken of gecorrigeerd. Alleen op de posts van Kevinraar word positief gereageerd. Wat maakt het dat Kevin deze privileges heeft?🤔

Bozenik

Omdat Kevin een cultstatus heeft en het niet doet om met z'n 99% te pronken. 

dr klaas

Het is een sprint tombola zo, girmay in het groen fantastich  en elke dag een willekeurige top 15.

 7 sprinters gaat zich wel uitbetalen. Althans ik stijg weer ondanks pedersen.

Vingegaard ook thuisgelaten, het was hem of Roglic.  We gaan het zien.   

 

Sjasfriet

Op de Duitse dokter Phil kan je voorlopig geen huis bouwen, want hij is blijkbaar terug gezet in de uitslag. Iemand die hier info over heeft?

KV
Sjasfriet
#2786
Op de Duitse dokter Phil kan je voorlopig geen huis bouwen, want hij is blijkbaar terug gezet in de...

Zag het ook net. Sprint nog eens herbekeken. Deed echt niks verkeerd. Moet fout zijn volgens mij. Had mechanisch probleem op eind waardoor hij niet meer kon sprinten. 

Sjasfriet
KV
#2787
Zag het ook net. Sprint nog eens herbekeken. Deed echt niks verkeerd. Moet fout zijn volgens mij. Ha...

Ook nog eens herbekeken. Hij krijgt een kwak van Cavendish en kwakt daardoor gaviria ... Zou het dat kunnen zijn? Maar dan moeten ze Cav diskwalificeren. Kultstatus of niet.

Philipsen is volgens mij zelfs de veroorzaker van de val van Pedersen. Zo de weg over steken. 

M'n eigen ploeg is zichzelf aan t kapot maken :p

Frits
D.R.E
#2783
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vraag met het volgende af. Als mensen hun score posten wor...

Kevin is de enige die zijn team voorafgaand aan een ronde mag posten en zelfs daarna dagelijks zijn score en dagopstelling. Soort van Nathan Rutjes, ontzettend hoge gunfactor. 

CAI

update on @Mads__Pedersen, fortunately initial x-rays revealed no fractures after the crash at the end of #TDF2024    Stage 5

bdebouwer

Even wachten op een interview morgen. Hopelijk voelt die zich goed genoeg om te sprinten.

KV
Sjasfriet
#2788
Ook nog eens herbekeken. Hij krijgt een kwak van Cavendish en kwakt daardoor gaviria ... Zou het dat...

Pff. Inderdaad "relegated for a deviation"

 

Anatra del Gabinedto

Door de declassering van Phil pakken we met Kroepoek nét weer de leiding in de SL battle over van onze concurrenten. En dat terwijl wij vrijwel allemaal Pedersen nog hebben. Morgen met een goede Mads hopelijk uitlopen. 

Laatst gewijzigd
Sjasfriet
KV
#2792
Pff. Inderdaad "relegated for a deviation"  

Tjah sorry, maar Cav is de schuldige aan dit incident. Net daarna gaat hij zelfs nog eens naar Gaviria.

Smet op het record! Al zijn er vele sprintoverwinningen van hem die dubieus zijn. 

NielsH97

Morgen sprint van Aert niet mee, heeft zijn pijlen gericht op de weekend etappes.

Pedersen lijkt einde verhaal met blessures aan nek/rug.

Limburgg
Frits
#2789
Kevin is de enige die zijn team voorafgaand aan een ronde mag posten en zelfs daarna dagelijks zijn...

En geen gelukszoeker hier op forum , dat is toch wel duidelijk lijkt me! Dus lekker mee doorgaan Kevin , benieuwd hoe het verloop gaat zijn. En hopenlijk sta je na de etappe van morgen op 80% 💪🏼💪🏼 

Sean Chiappucci
D.R.E
#2783
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vraag met het volgende af. Als mensen hun score posten wor...

Don't mess with Kevin.

Kevin vraagt nooit iets om er alleen maar even snel voordeel uit te trekken, en hij post zijn scores ook als hij bv op 50% staat, en niet alleen als het om gouden bekertjes gaat.

Staafmixer

0,1% gezakt helaas. Zijn er meer lamzakken zoals ik die het vandaag niet aandurfden met Cav en voor veilige truipunten hebben gekozen? Hij ging overigens weer als een staafmixer richting de finish.

A demain! 

Bozenik
Sean Chiappucci
#2797
Don't mess with Kevin. Kevin vraagt nooit iets om er alleen maar even snel voordeel uit te trekken,...

Hij vraagt steeds of hij A, B of C moet opstellen, dus dit lijkt me niet helemaal waar. Maar we gunnen Kevin het beste uiteraard.

Wel heel erg zuur van en voor Pedersen trouwens. Dat brengt de discussie over wel/geen Vingegaard ook weer in een wat ander daglicht. Mede door Pedersen kreeg ik hem er niet meer ingepuzzeld. Maar hopelijk kan hij nog wat laten zien.

bdebouwer
Staafmixer
#2798
0,1% gezakt helaas. Zijn er meer lamzakken zoals ik die het vandaag niet aandurfden met Cav en voor...

Even over getwijfeld, maar op advies van het forum toch er in gelaten 

1 2 ... 112 ... 124 125

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.