Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 121 ... 126 127
BigMig
KV
#2989
Niet zo slecht voorspeld dus. Mocht wel wat meer richting plekje 8 zijn maar Ok ;-)

Ja goed voorspeld hoor, petje af! 

Behatzailea

Morgen Lenny of Lenwel.

Dekkerony
BigMig
#3000
Bij de opvulplekjes Pedersen omdat die 6 zekere punten had. Laatste plekje was voor Bettiol...

Ik ook voor safe n plekje voor 6p ingeruimd. Wat denk jij voor morgen? 

Aanval kans of sterkere sprinters/punch ak mannen finish heuveltje op...

Andreas Kloten

Hmm de Lie of Pedersen captain morgen

BigMig
Dekkerony
#3003
Ik ook voor safe n plekje voor 6p ingeruimd. Wat denk jij voor morgen?  Aanval kans of sterker...

Lijkt me dat de ploegen met de sterke sprinters wel willen controleren morgen

HaagseHaas

Ik ga gewoon Marijn vd Berg cappen voor morgen. YOLO.

kevinraar

twijfel of alle sprinter er bij blijven zou graag groenewegen willen doen twijfel of hij er bij blijft

 

heb video terug gekeken waar hij aangeeft welke etappes hij kansen ziet om te sprinten morgen staat er niet bij neem hem voor dezekerheid wel niet als kopmsan dat word dan phlipssen of de lie 

Laatst gewijzigd
Behatzailea
kevinraar
#3007
twijfel of alle sprinter er bij blijven zou graag groenewegen willen doen twijfel of hij er bij blij...

Ligt eraan wie je anders hebt. Ik zou eerder voor Groenewegen gaan dan voor Landa bijvoorbeeld.

kevinraar

neem dit team

phlipssen

de lie

groenewegen

coqard

van de berg

pedersen

van poppel

pogacar

yates

 

kopman word de lie kan het best een heuvel op van de 3 sprinten tot nu toe steeds in de top 5

BigMig
kevinraar
#3009
neem dit team phlipssen de lie groenewegen coqard van de berg pedersen van poppel pogacar y...

Goed team voor morgen Kevin!

Daan De Jager

Morgen wordt het wss weer bankpunten twijfels over van gils bettiol wat zeggen jullie 

Behatzailea
Daan De Jager
#3011
Morgen wordt het wss weer bankpunten twijfels over van gils bettiol wat zeggen jullie 

Van Gils ja, Bettiol overmorgen. Maar deze TdF loopt bij mij niet zo lekker, dus ik geef deze tip een 5/10.

Maarten Koning
Behatzailea
#3012
Van Gils ja, Bettiol overmorgen. Maar deze TdF loopt bij mij niet zo lekker, dus ik geef deze tip ee...

Ik zou van gils ook overmorgen opstellen als ik hem was.

Dekkerony
kevinraar
#3009
neem dit team phlipssen de lie groenewegen coqard van de berg pedersen van poppel pogacar y...

Hoe sprint Groenewegen heuvelop Kevin?

Als hij dat niet kan wordt het een 0 punter...maarrr je kan er ook een verschilmaker mee zijn ;-)

Maarten Koning

De kopgroep moet het ook gegund worden. Ik denk dat alpecin en lidl liever niet van Gils in de kopgroep zien want dan weten ze dat lotto ook niet gaat meedraaien in de finale.

Ik denk niet dat hij weg mag. Maar wellicht is dat niet nodig en kan hij gewoon meesprinten.

Laatst gewijzigd
Maracas

Morgen een teamgenoot van Poga of bijvoorbeeld Ciconne of Bettiol?

 

Twijfels

Maarten Koning
Dekkerony
#3014
Hoe sprint Groenewegen heuvelop Kevin? Als hij dat niet kan wordt het een 0 punter...maarrr je kan...

Groenewegen heeft vorig jaar wel bewezen een flinke stap te hebben gezet op dat vlak in die etappe dat hij 2e werd achter philipsen. Of dat afdoende is durf ik ook weer niet te zeggen. 

Titivoeckler

Er zijn vrij veel hoogtemeters, maar die liggen vooral in het begin van de etappe. Op jakobsen en cav na denk ik dat alle sprinters dit in potentie aankunnen. Ik verwacht met de etappe van overmorgen toch gewoon een sprint met een vrij grote groep

Behatzailea
Maarten Koning
#3013
Ik zou van gils ook overmorgen opstellen als ik hem was.

Ja, ik dacht dat het een of-of was :D

Maarten Koning

Wielerflits noemt philipsen niet eens bij de voorbeschouwing, het lijkt me toch dat hij dit moet kunnen?

Maarten Koning
Behatzailea
#3019
Ja, ik dacht dat het een of-of was :D

Ik dacht al zoiets, ik dacht ik reageer even flauw, klein geintje 😉

Bozenik
ditisdavid
#2986
Dat was een beroerde beurt van Van Aert en in mindere mate Armirail en Ayuso, tot zover mijn hoop om...

Nog dank aan jou en KV voor de goede argumenten om Gee op te stellen. Leverde 8 bonuspunten op tov Pedersen. 

Had ook iets meer gehoopt van Ayuso maar hij blijft voorlopig een fijne opvuller. Voor morgen mag het laatste plekje naar Bettiol, Mohoric of een andere UAE-er.

dr klaas

V Wilder en vaukelin  lijken toch mooie 750k picks te worden,  voor komende 2/3 ritjes pedersen philipsen de lie of girmay kopman.  

De lie kan dit beter als v gils lijkt me. 

wessel2105

En hoe gaat het met de bekerjacht voor iedereen tot nu toe dit jaar ik ben wel benieuwd. Zelf op het moment op een zilver bekertje maar nog goede hoop!!!

Behatzailea
wessel2105
#3024
En hoe gaat het met de bekerjacht voor iedereen tot nu toe dit jaar ik ben wel benieuwd. Zelf op het...

86.3% - valt tegen. Martinez valt tegen. Terugplaatsing Bauhaus valt tegen. Terugplaatsing JP valt tegen. Pidcock valt tegen. Wanneer begint de Vuelta?

1 2 ... 121 ... 126 127

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.