Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 120 ... 126 127
Behatzailea
Ecko
#2974
Missen jullie in de hoofdpoule van Scorito ook de functie 'volgende 10'? Ik wou opzoeken hoe hoog de...

Als je ervoor zorgt dat je gewoon bij de eerste tien zit, heb je dat probleem niet ;)

Pom titcock

Bettiol zakkenwasser doet weer geen ene reet op die fiets

ditisdavid

Bettiol gaat, zoals voor de Tour uitgebreid besproken, nooit voluit in dit soort tijdritten in een grote ronde...

Dekkerony

Voor diegene die Bettiol hadden opgesteld. ZK en ik hadden aangegeven dat deze man in grote rondes altijd teleursteld in TT. En dat is dit keer nog zacht uitgedrukt.

Laatst gewijzigd
BigMig

Dan moeten jullie misschien de resultaten van Bettiol in grote rondes nog maar eens goed terugkijken.

Dekkerony
BigMig
#2980
Dan moeten jullie misschien de resultaten van Bettiol in grote rondes nog maar eens goed terugkijken...

Tot 10k..verbeter me als ik het fout heb..

Waarschijnlijkaanhetwerk

Die 4 miljoen voor van Aert begint al aardig pijnlijk te worden en levert ook nog eens vaak een 0-punter op...

Behatzailea

Pidcock is aan het sparen neem ik aan? Man, ik had beter voor zekere punten van MP en JP kunnen gaan 🤦‍♂️

BigMig
Dekkerony
#2981
Tot 10k..verbeter me als ik het fout heb..

"Dan moeten jullie misschien de resultaten van Bettiol in grote rondes nog maar eens goed terugkijken."

Zie Tour 2022 en Giro 2021

Dekkerony
BigMig
#2984
"Dan moeten jullie misschien de resultaten van Bettiol in grote rondes nog maar eens goed terugkijke...

Heb het even opgezocht en ja je hebt gelijk 14e in TT tour 2022 over 40km etappe 20 in glooiende tijdrit...het is mischien het gokje waard voor meer dan 6p trui. Zoals ik al zei heb hem bij alle grote rondes afgelopen jaren gehad en heeft me altijd teleurgesteld op mis die 14p na van toen.

ditisdavid

Dat was een beroerde beurt van Van Aert en in mindere mate Armirail en Ayuso, tot zover mijn hoop om te stijgen...

Dekkerony

Moest kiezen voor de laatste 2 plekken tussen Healy, Lazkano en trui punten. Het waren de laatste 2 geworden🙃 

Chapeau Healy en de 4% van 16 die m wel hadden opgesteld.

Verder REV als cap en de rest in de punten.

Dekkerony
BigMig
#2890
Nou ja, het is sowieso niet alsof Buitrago een erkend tijdrijder is natuurlijk. Maar hij is wel gewo...

Voor wie had je gekozen? Gee 14e, Lazkano 21e en Buitrago 27e 

Ik moest er 2 van deze maar had ook Healy als 4e plek keuze niet opgesteld.

Laatst gewijzigd
KV
KV
#2927
Waarom zou je geen vertrouwen hebben na zo'n tijdrit en hij heeft al blijk gegeven van nog steeds ee...

Niet zo slecht voorspeld dus. Mocht wel wat meer richting plekje 8 zijn maar Ok ;-)

Dekkerony
KV
#2989
Niet zo slecht voorspeld dus. Mocht wel wat meer richting plekje 8 zijn maar Ok ;-)

Klasse👌 haha

kevinraar

had meer punten verwacht 235 punten gezakt 63.8 naar 61.3

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Welke sprinters denken jullie dat het morgen lastig gaan krijgen?

Maarten Koning

Healy heeft me, na een paar 0 punters, eindelijk wat teruggegeven. Prima dagje na de afgelopen 2 dagen wat ingeleverd te hebben.

Sjasfriet

Ondanks een vooraf ingecalculeerde slechte tijdritploeg toch enkele plekjes gestegen. Leuk zo. Soit: morgen?!

Momenteel heb ik :

Philipsen (c - niet opgeven ;) ), Pedersen, Coquard, gaviria, Bennett, mozzato, Bauhaus, pogi, Rev

Al heb ik m'n bedenkingen bij de 'puurdere sprinters' genre Bennett, gaviria, Bauhaus.

Momenteel toch nog een Lapeira en mohoric op de bank, die hier ook goed voor de dag kunnen komen ... Wat is de algeme tendens voor morgen? Sprint met de usual suspects of toch voor de 'sterkere mannen' / vluchters?

Laatst gewijzigd
Ecko

Dit was een prima dagje voor de mensen die de grote vier (AK) hebben. En aangezien zij veelal de nog niet optimaal renderende Pedersen en/of Philipsen hebben, staan die teams nu vaak redelijk hoog. 
Ik (zonder Vingegaard) hoop komend weekend op P&P, en o.a. Matthews, Lapeira en Bettiol. Bauhaus en Gaviria lijken me niet erg kansrijk, blijven vermoedelijk op m'n bank.

DennisdeMenniss
Ecko
#2995
Dit was een prima dagje voor de mensen die de grote vier (AK) hebben. En aangezien zij veelal de nog...

Vandaag 255 punten gescoord, opzich prima, was maximaal haalbare met mijn team. Daarmee toch 2,5% gezakt naar 89%. Kan nog niet echt de zere vinger op mijn team leggen.. maar wat jij schets met 4 kopmannen en een slecht presterende Philipsen/Pedersen zit wel wat in. Verder loop ik met Pogi/Roglic wel iets achter op de gasten met Pogi/REV en had ik meer verwacht van S. Yates en Bilbao. Toch zijn die verschillen niet mega groot en zit het nog redelijk dichtbij elkaar. Verwacht dat REV nog een keer doorzakt en Roglic dan wat punten terug pakt.. verder mogen Pedersen/Philipsen ook wel wat meer hun best gaan doen de komende dagen :) Wel een mooie tijdrit gezien vandaag. 

Pim Todcock
Ecko
#2995
Dit was een prima dagje voor de mensen die de grote vier (AK) hebben. En aangezien zij veelal de nog...

Om die reden ook een virtuele gouden beker in zilver zien veranderen, na drie matige dagen. Morgen zou de sprint toch iets dunner zijn en moeten de P's het zonder dringen kunnen redden zou je denken.

DennisdeMenniss

Overigens verwacht ik morgen gewoon een sprintetappe met alle sprinters erbij. De afgelopen sprintetappes werd er namelijk niet bepaald hard gefietst of überhaupt een poging gedaan om een grote kopgroep te laten ontstaan. Zou me verbazen als dat morgen wel het geval gaat zijn. Ploegen van Pedersen/Philipsen/Coquard/De Lie lijken me toch wel te willen controleren om dichterbij het groen te komen nu Girmay dat heeft. Of ze dat volle bak gaan doen.. betwijfel het. Abrahamsen zal wel in de vroege vlucht gaan zitten wss 🤣

Sjasfriet
DennisdeMenniss
#2998
Overigens verwacht ik morgen gewoon een sprintetappe met alle sprinters erbij. De afgelopen sprintet...

Toch nog even gekeken naar het profiel en 2300hm + naast de gecategoriseerd klimmetjes toch nog enkele puistjes die moeilijk zullen zijn voor sommige sprinters.

Bauhaus toonde in de etappe Di Muri, afgelopen giro, dit wel aan te kunnen, maar de types: Jakobsen, gaviria, Groenewegen, bennett, cavendish,... zullen wss moeten afhaken. Dan toch een paar andere pionnetjes opstellen :)

BigMig
Dekkerony
#2988
Voor wie had je gekozen? Gee 14e, Lazkano 21e en Buitrago 27e  Ik moest er 2 van deze maar had...

Bij de opvulplekjes Pedersen omdat die 6 zekere punten had. Laatste plekje was voor Bettiol...

1 2 ... 120 ... 126 127

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.