Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 123 ... 161 162
Dekkerony
master-pieter
#3048
Zal dit te zwaar zijn voor Weareskjold?

Ja heb hem ook. Geen moment overwogen.

zeewolde
Oerdewai
#3043
Ik ben aan het speuren geweest naar informatie over de bekertjes en heb gevonden dat als je bij de b...

1% goud (99+)

3% zilver (97+)

5% brons (95+)

10% duimpje (90+)

Baskeee

Pedersen OUT. 

snoek1974
Baskeee
#3053
Pedersen OUT. 

Jammer , nog een sprinter minder , achteraf Pedersen en Mozzato niet moeten kiezen , staat gelijk aan Grmay en de Lie 

HaagseHaas
Baskeee
#3053
Pedersen OUT. 

Skujins en Stuyven in de aanval vandaag en morgen dan.

BigMig
snoek1974
#3054
Jammer , nog een sprinter minder , achteraf Pedersen en Mozzato niet moeten kiezen , staat gelijk aa...

Tsja, achteraf is het mooi wonen

Branco
snoek1974
#3054
Jammer , nog een sprinter minder , achteraf Pedersen en Mozzato niet moeten kiezen , staat gelijk aa...

Vooraf was Pedersen en Mozzato gewoon de beste keuze. Kans op uitvallers in je ploeg heb je altijd. En Mozatto gaat dit weekend gewoon de benodigde puntjes halen voor een 500k renner.

bdebouwer

Verwachten we iets van Laurance vandaag of zou die gewoon moeten knechten voor Phillipsen? Twijfel tussen hem en Bettiol.

Branco

Philipsen (c) Pogacar Evenepoel de Lie Coquard Bettiol Mozatto Almeida...twijfel nog tussen Laurance of Bauhaus

Laatst gewijzigd
bdebouwer
Branco
#3059
Philipsen (c) Pogacar Evenepoel de Lie Coquard Bettiol Mozatto Almeida...twijfel nog tussen Laurance...

Ik zou dan altijd voor Laurance gaan, denk dat Bauhaus er sowieso niet bij zit en Laurance heeft kans op eigen punten of teampunten.

Karperdrol

Twijfel voor het laatste plekje;

bettiol, gaviria of almeida 

zal wel te zwaar zijn voor gaviria neem ik aan toch? Spelen de kaart aranburu misschien?

Maarten Koning

Met pedersen eruit wordt het wel een moeilijk verhaal voor die beker ben ik bang. Er waren immers meer dan prima teams te maken zonder hem en dat hebben velen gedaan.

BigMig
Maarten Koning
#3062
Met pedersen eruit wordt het wel een moeilijk verhaal voor die beker ben ik bang. Er waren immers me...

Op naar de Vuelta! :)

BigMig

Weet iemand hier toevallig nog een goede plek voor interviews voor de start van de etappes? Cycling Pro Net geeft helaas niet thuis deze Tour.

CAI
Maarten Koning
#3062
Met pedersen eruit wordt het wel een moeilijk verhaal voor die beker ben ik bang. Er waren immers me...

Zuur voor die 4,5 miljoen inderdaad. 59% pick rate. 41% nu met een aanzienlijk voordeel. Part of the game, maar toch jammer als het een van de grote jongens is die uitvalt. 

Laatst gewijzigd
Dekkerony

Nu met Pedersen out zijn er nog maar 2 ploegen, Wanty en Alpecin die willen rijden om de vlucht terug te halen mits deze teams geen mannetje mee hebben. 

Ik ga nu voor JP, de Lie, aanvallers en trui punten

Vergeet Lotto nog

Laatst gewijzigd
Reus
Dekkerony
#3066
Nu met Pedersen out zijn er nog maar 2 ploegen, Wanty en Alpecin die willen rijden om de vlucht teru...

Wanty vindt het wel best denk ik? Zien niet graag de concurrentie voor groen dichterbij komen. Mannetje in de vlucht en lekker afwachten. 

KissMyAce2.0

Meedoen is belangrijker dan een beker

valowitz
Maarten Koning
#3062
Met pedersen eruit wordt het wel een moeilijk verhaal voor die beker ben ik bang. Er waren immers me...

Het is en blijft een geluksspelletje! 

Dekkerony
Reus
#3067
Wanty vindt het wel best denk ik? Zien niet graag de concurrentie voor groen dichterbij komen. Manne...

Ja denk ik ook. Vrijwel iedere ploeg zal n mannetje mee willen..zal ws een grote kopgroep worden

bdebouwer

Coquard of Bettiol?

Imbatido

Balen van Pedersen. Iedereen die Pedersen niet heeft heeft er waarschijnlijk 2 van de 3 uit Vingegaard/Roglic/Evenepoel. Die gaan nog flink scoren de komende weken. En de budgetsprinters stellen ook niet teleur.

Ook voor vandaag kan dat wel veel invloed hebben op het wedstrijdverloop. Lidl-Trek had met een fitte Pedersen vandaag de handschoen wel opgepakt. Dit had toch een beetje het weekend van Pedersen moeten worden met een heuvelrit en gravelrit. 

CAI
Reus
#3067
Wanty vindt het wel best denk ik? Zien niet graag de concurrentie voor groen dichterbij komen. Manne...

Heuvelrit en finish vals plat, lijkt me een uitgelezen kans voor Girmay juist, meer dan de andere mogelijke sprint etappes. Ik denk dat ze wel willen rijden.

Misschien zelfs het grootste belang, ze gaan 'm niet winnen uit de vlucht. Alpecin met vd Poel en Lotto met Van Gils zijn ook favoriet als ze in de vlucht zitten. 

Laatst gewijzigd
Dekkerony
bdebouwer
#3071
Coquard of Bettiol?

Gek genoeg zie ik le Coq nog wel meespringen in de vlucht heeft hij wel vaker gedaan. Maar in dit geval zal ik voor Bettiol gaan..heeft gister rustg aan gedaan ws met een reden ;-)

Dekkerony
CAI
#3073
Heuvelrit en finish vals plat, lijkt me een uitgelezen kans voor Girmay juist, meer dan de andere mo...

Deze rit is moeilijk te controleren en als 1 van de 3 ploegen die dat wel zou willen een mannetje meestuurt gaan ze dat dus al niet meer doen.

1 2 ... 123 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.