Iemand die een sprint in huis heeft. Heb vdp en wva niet die gaan wegrijden maar wie kunnen er mee of komen daar vlak achter..ik neem de Lie (c) verder nog paar sterke sprinters 1 aanvaller en trui punten
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wereldkampioen-mohoric-dicht-zichzelf-weinig-kansen-toe-in-gravelrit-en-legt-uit-wanneer-we-hem-wel-mogen-verwachten
Maar dit zou misschien ook wel het gravel strooien voor gevorderden zijn. Zelf neem ik hem met Pidcock en van Gils wel mee met de lie en philpsen en rest teampunten
Pijnlijk gister, ik was druk aan het sporten en hoorde pas tijdens de rit dat Pedersen was afgestapt. Had hem als captain, dat kostte me 40 punten ivm Philipsen. 4.5% gedaalt op de ranking, auw.
Troyes rit is lastig te voorspellen. Ik heb nu staan:
GC / Vaste punten: Pog, Remco, Almeida
Sprint: Philipsen, Groenewegen, Kristoff, Mozzato
Aanval: Lapeira, Bettiol
Bank: Roglic, CRod, 2x Yates, Buitrago, Bauhaus, Gee, Ciccone, SKA, Rickaert
Wat denken jullie?
Vreemd. Ik las een interview voor de start van de Tour waar hij aangaf twee etappes te hebben omcirkeld, uit mijn hoofd 9 en 18. Maar misschien heeft het inderdaad met de benen te maken.
Haha scherp jullie op de zondag. Nee de straf is van bronze beker naar 91.3% zakken. Almeida voor nu opgesteld.
Denk dat SKA nog best goed kan zijn, maar die krijgt met Jasper en Mathieu geen ruimte. Verder niet veel gravelpotentie in mn team. Gee heeft wel power maar zal nog niet veel ruimte krijgen denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.