Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 125 ... 161 162
Dekkerony
DennisdeMenniss
#3097
We kunnen wel vast stellen dat Girmay de Groves van de tour is 🤣

Ja en maar 9% pickrate..ongelooflijk eigenlijk..maarja ik heb m ook ni🙈

Branco
Kanarie
#3099
Ackermann gebankt ☹️

Hier nog één....

Sjasfriet
Dekkerony
#3100
Neem de Lie en JP wel mee maar hij heeft alweer een paar etappes niet gewonnen dus dat irriteerde m...

Ik stel Lapeira niet meer op. Die Franse trui lijkt wel een vloek (net zoals bij madouas), dus hij zal wel punten pakken ;) 

DennisdeMenniss

Poh, geen idee of die Lapeira wat gravelstroken aan kan. Had eigenlijk verwacht dat hij vandaag zou mee sprinten, was een prima aankomst voor hem. Lijkt me toch niet helemaal in goede doen die kerel.

Coureurs du Courage
Smarty
#3093
Hey boys, ik sta nu eerste! Hoe vergaat het jullie op dit moment? :))

Goed bezig! Volhouden. Nog tips voor morgen?

Willempie94

Wie te cappen vandaag.. poel gaat voor deze etappe, dus weet niet hoeveel kans Philipsen heeft.. 

Ak ook niet, maar wie dan wel.. heb niet heel veel vetrouwen in Bettiol op het momemt. Wat doen jullie?

snoek1974

Kan alle kanten op vandaag 

ga vandaag voor Pogacar (c) , Bettiol , van Gils , Philipsen , vd Berg , Evenepoel , Gee , Almeida en Powless .

echt combi klassement , sprinters , klassieke renners en aanvallers .

maar gisteren ook niet gerekend op een sprint 

Masterw

Kan gee dit?

HaagseHaas
Willempie94
#3106
Wie te cappen vandaag.. poel gaat voor deze etappe, dus weet niet hoeveel kans Philipsen heeft..&nbs...

Geen idee. Alleen als ik VdP zou hebben zou ik hem cappen, nu ga ik gewoon voor Pogacar.  

Masterw

Ik ga voor de lie

Behatzailea

Ik ging voor Mohoric. Maar die ziet dat zelf anders. Dus Pogacar maar weer...

Dekkerony
Willempie94
#3106
Wie te cappen vandaag.. poel gaat voor deze etappe, dus weet niet hoeveel kans Philipsen heeft..&nbs...

Iemand die een sprint in huis heeft. Heb vdp en wva niet die gaan wegrijden maar wie kunnen er mee of komen daar vlak achter..ik neem de Lie (c) verder nog paar sterke sprinters 1 aanvaller en trui punten

Andreas Kloten

Ik wilde Gee niet meenemen, maar hij wordt wel genoemd in de voorbeschouwing

Ecko
Andreas Kloten
#3113
Ik wilde Gee niet meenemen, maar hij wordt wel genoemd in de voorbeschouwing

Da's dan mooi kloten voor je. Sterkte.

KV

Denk dat Gee nog altijd met zijn klassementje in zijn hoofd zit dus zie hem niet snel in een vlucht meegaan vandaag. Misschien dan eerder in rit 11. Maar met hem weet je natuurlijk nooit. 

bdebouwer

Ik denk dat de focus in deze rit echt op de vluchters moet zijn, klassementsmannen gaan hem (behalve pogi misschien) niet winnen en eindigen max op 10-20.

Sjasfriet
Behatzailea
#3111
Ik ging voor Mohoric. Maar die ziet dat zelf anders. Dus Pogacar maar weer...

Waar heb je dat gelezen/gehoord?

Snelletim

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wereldkampioen-mohoric-dicht-zichzelf-weinig-kansen-toe-in-gravelrit-en-legt-uit-wanneer-we-hem-wel-mogen-verwachten

Maar dit zou misschien ook wel het gravel strooien voor gevorderden zijn. Zelf neem ik hem met Pidcock en van Gils wel mee met de lie en philpsen en rest teampunten 

kevinraar

deze etappe is echt zo lastig te voorspeellen heb maar 4 die ik zeker neem dat zijn de lie philipssen pogacar en roglic

heb nu dit

de lie

phlipssen

pogacar

roglic

gee

laurance

van de berg

rodriquez

yates

 

bank

vlasov

jorgenson

martin

mas

groenewegen

coqard

van poppel

s. yates

powless

buitrago

 

 

Laatst gewijzigd
Stoempen24

Pijnlijk gister, ik was druk aan het sporten en hoorde pas tijdens de rit dat Pedersen was afgestapt. Had hem als captain, dat kostte me 40 punten ivm Philipsen. 4.5% gedaalt op de ranking, auw. 

 

Troyes rit is lastig te voorspellen. Ik heb nu staan: 

GC / Vaste punten: Pog, Remco, Almeida

Sprint: Philipsen, Groenewegen, Kristoff, Mozzato

Aanval: Lapeira, Bettiol 

Bank: Roglic, CRod, 2x Yates, Buitrago, Bauhaus, Gee, Ciccone, SKA, Rickaert

 

Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
BigMig
Snelletim
#3118
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wereldkampioen-mohoric-dicht-zichzelf-weinig-kansen-toe-in...

Vreemd. Ik las een interview voor de start van de Tour waar hij aangaf twee etappes te hebben omcirkeld, uit mijn hoofd 9 en 18. Maar misschien heeft het inderdaad met de benen te maken.

bdebouwer

Wat verwachten jullie van Bettiol? Kan die dit aan?

ProScoritoManager
Stoempen24
#3120
Pijnlijk gister, ik was druk aan het sporten en hoorde pas tijdens de rit dat Pedersen was afgestapt...

Almeida Schrödinger?

Sjasfriet
Stoempen24
#3120
Pijnlijk gister, ik was druk aan het sporten en hoorde pas tijdens de rit dat Pedersen was afgestapt...

Dat het straf is dat je Almeida hebt opgesteld, maar dat hij ook op de bank zit.

Stoempen24

Haha scherp jullie op de zondag. Nee de straf is van bronze beker naar 91.3% zakken. Almeida voor nu opgesteld. 

Denk dat SKA nog best goed kan zijn, maar die krijgt met Jasper en Mathieu geen ruimte. Verder niet veel gravelpotentie in mn team. Gee heeft wel power maar zal nog niet veel ruimte krijgen denk ik. 

1 2 ... 125 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.