Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 127 ... 161 162
ProScoritoManager

Gezien Gee zijn relatief kleine achterstand in het AK had ik hem op het bankje zitten gisteren. Dat hij dan precies mijn enige renner in de top20 is, maakt het extra pijnlijk. 40 hele dure punten dit.

Dottema11
ProScoritoManager
#3151
Gezien Gee zijn relatief kleine achterstand in het AK had ik hem op het bankje zitten gisteren. Dat...

Precies om deze reden ook uiteindelijk deze keuze gemaakt. Net voor de deadline na het lezen van de Ineos plannen wel Pidcock gecapt in plaats van De Lie, dat heeft wel goed uitgepakt... 

Pim Todcock

Verdacht weinig uitvallers tot nog toe. Pedersen is een zure, maar 3 lui valt mee voor een eerste week GT. Het aantal valpartijen valt ook mee.

dr klaas

Fantastische etappe, de renners maken uiteindelijk de koers en dat is gebeurd! 

Ff gescrolld en slechts 1 vd top 10 heeft zowel Pedersen als Philipsen.  Echter wel de Lie en Girmay.   

Juist dat Pedersen de enige puntenpakkende renner is die uitvalt maakt het natuurlijk extra zuur.  Gezien zijn vorm in de 1e etappe loop je zomaar 150 puntjes mis sinds woensdag.  

 Je kunt je gelukkig prima boven in handhaven omdat  meer veel gekozen rennes niet presteren zoals oa   VDP en WVA .

Waarschijnlijkaanhetwerk

Toch pijnlijk zo'n rustdag. Elk uur even kijken of er nog wat informatie uit het forum te halen valt maar is verdomd stil vandaag...

Behatzailea
Waarschijnlijkaanhetwerk
#3155
Toch pijnlijk zo'n rustdag. Elk uur even kijken of er nog wat informatie uit het forum te halen valt...

Enige info die ik je kan geven is dat Vlasov eruit is, maar die info kan je overal vandaan halen ;-)

floda

Zo even een weekje niet veel kunnen doen aan mij poule vanwege verhuizing en meteen is het mijn slechtste score in jaren. Ligt niet eens zozeer aan de verkeerde dagopstellingen (zo'n 100-150 bankpunten tot nu toe) maar toch wel aan het feit dat ik voor AK in de breedte ben gegaan (met oa yates broers, pidcock en jorgensson) ipv REV. Blijkt niet een goed keus. Daarentegen ben ik met sprint juist voor 3 toppers zoals in giro wel lukte maar 1 sprint niet (wout) 1 niet meer (mads) en 1 (JP) voor zijn doen k. Dus ergens rondom 65% sta ik nu.

DylanNeymarSantos

Wat te denken van de sprint voor morgen? Gaan er ploegen zijn die het aandurven om de laatste 10km vol door te trekken om eventueel Cavendish/Jakobsen/andere slecht klimmende sprinters proberen te lossen. Laten we hopen van niet en dat ik dan mijn gouden beker kan handhaven. Opstelling voor morgen is: Philipsen (C), De lie, Coquard, Bennett, Cav, Gaviria, Pogi, Remco, Ayuso. Belangrijkste bankgangers zijn Almeida en Dujardin(had ik stiekem toch meer van gehoopt, had zomaar de aniolkowski kunnen worden in mijn gedachte). Gisteren overigens goed gescoord met zowel Pidcock en Aranburu. Gee helaas niet opgesteld en MvG en die zich helaas liet uitzakken... op naar een mooie tweede week

Valvuillerdemoz
DylanNeymarSantos
#3158
Wat te denken van de sprint voor morgen? Gaan er ploegen zijn die het aandurven om de laatste 10km v...

Michael van Gerwen kan volgens mij niet verder meer uitzakken.

Baskeee

Volgens mij had MvG lek en is daarna niet meer in de groep teruggekomen van Pogi

kevinraar

lees nu net dat vlasov uit de tour is dat is nummer 2 uit mij ploeg

Aanklampen
Baskeee
#3160
Volgens mij had MvG lek en is daarna niet meer in de groep teruggekomen van Pogi

Maxim is op de kant uit het wiel gereden bij de twee movistars en Turgis..  zat helaas niet goed op te letten toen de grote 3 zich lieten uitzakken en de groep in 2 groep van vijf splitste 

HZ57

53 punten gesprokkeld. Niet 1 renner bij de eerste 20

Maarten Koning

Gaat Waerenskjold morgen eindelijk een keer meesprinten of kan ik maar beter wat teampunten opstellen

berggie1987

Hier ook iemand met waerenskjold leed. Maar Abrahams en heeft nog steeds bollen, dus risico is erg klein. Ik geef hem dus nog een kans. 

Dekkerony
Maarten Koning
#3164
Gaat Waerenskjold morgen eindelijk een keer meesprinten of kan ik maar beter wat teampunten opstelle...

Ik heb m ook en hij levert iig nu nog 6 trui punten. UAE 2p meer mogelijk(niet waarschijnlijk) ook team punten met Kristoff. Het is op dit momement het gokje waard maar met die pukkel op t einde zal ie niet zelf sprinten wederom ws.

De 2e rang sprinters ala Waerenskold, Mozzato, Bol, Dujardin, Russo en vPoppel hebben buiten de trui punten van Waerenskold maar bar weinig tot nihil opgeleverd. Er zit deze tour helaas geen snoepjes sprinter tussen helaas..

Ruderick

Algemeen gezien

 

ik had natuurlijk geen Gee opgesteld 🥲

 

Las hier en hoorde het ook van commentatoren dat Jorgensen had moeten rijden met Pogi. waarom? Pogi is op dit moment sterkste.. Gat dicht rijden met koplopers en Pogi nog wat extra bonus geven? Terwijl Vin op leenfiets reed. Evenepoel komt niet mee in hooggebergte En wie vormt een gevaar?

Gevaarlijkste outsider is Rodriquez (en ik hoop Jorgenson als Vin niet verbetert)

Snapte het koersen van MvdP niet; compleet kansloos en Girmay zat erbij

Wie gaat voor bergklassement?
nog een paar dagen Abram
 Madouas op genoeg achterstand.  Bardet?
Cicc en Buit nog te dichtbij op 5 nog wat

Maar ik zit nog op puntje stoel...  Prachtige tour zover

Hoopte dat Vin eerste week binnen 2 minuten zou blijven.  Tot nu toe gelukt

Ik hoop op nog meer visies hier

 

Pim Todcock

Wie weet dat Bernal, Carapaz, Gaudu, Mas of SYates nog iets proberen. De 2 miljoenklassementsmannen zijn allemaal petje tot nog toe. Maar de kans zit er ook wel in dat Pogacar de bollen pakt in het slotweekend, al dan niet met geel erbij. Zoveel kansen zijn er niet en de ploeg is keisterk. Hij heeft al wat punten voor op Ving.

Behatzailea

Het is - voor de kijker - jammer dat een rijder blijer is met een 10e plek in het klassement dan het winnen van 1 etappe en 20e worden. Voor de aanvallen moeten we dus buiten de top 10 kijken. Misschien wel buiten de top 15. 

Mas zal in de bergen toch nog aan de bak moeten danwel voor een etappe danwel voor een plaatsje in de top 10.

En voor de mannen die hierboven al benoemd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je tevreden bent met kleurloos 27e worden (Yates) of 30e (Carapaz). Dus ik hoop toch dat ze nog wat gaan proberen (etappe of misschien wel de bollen).

Verder is het wel spannend(er) tussen Pog en Vin dan tussen Pog en DFM in de giro. Dat is al een winst op zich.

dr klaas
Dekkerony
#3166
Ik heb m ook en hij levert iig nu nog 6 trui punten. UAE 2p meer mogelijk(niet waarschijnlijk) ook t...

Turgis!

Mindless

Met Healy, Pidcock, Johannessen, Ciccone, Gee en zelfs Armirail heb ik een flink aantal leuke vluchters in mijn team voor de komende 2 weken. Dat worden een hoop bankpunten! Ik heb ze allemaal al in de aanval gezien, een aantal meermaals.

Laatst gewijzigd
Dekkerony
dr klaas
#3170
Turgis!

Voor de massasprints geen Turgis gezien. Als je m daarvoor had genomen. En dan maar hebt opgesteld omdat de rit alle kanten op kon is dat mazzel. Maar als je m speciaal voor de gravel rit hebt genomen chapeau hoor 👏

De meesten zullen daarvoor Mohoric hebben genomen. Turgs is natuurlijk wel echt een aanvaller met een lekker eindschot maar daar zijn er wel heel veel van deze tour..

Laatst gewijzigd
dr klaas

Voor de tour had ik hen ook niet genomen, want ik wist niet wie de sprinter van TE was en rijdt dit jaar zwak

 Maar rijdt 12e 18e 14e 7e is toch meer dan prima, buiten zijn verrassende zege

 

Guido Maltempi

Dujardin zou de sprinter worden bij TotalEnergies dus vooraf was Turgis geen logische keuze. Maar als je hem niet gezien hebt in de massasprints dan moet je beter opletten, hij pakt tot nu toe meer punten dan Philipsen.

Sean Chiappucci

Ben ik de enige die al meer dan een week geen pb kan versturen, of zijn er nog meer met dit probleem ? 

1 2 ... 127 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.