Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 140 ... 161 162
NiekPro2005

mijn selectie valt in als een kaartenhuis al 20 miljoen aan uitvallers. Dat is toch niet anders dan pech? 

Sjasfriet

8 man (6 in de top 7) in de top 13 + Philipsen. Love it! En daarmee komen we het bekertjes terrein binnen. Eindelijk eens positief na een reeks tegenslagen!

Vingegaard vooralsnog steeds geen must lijkt me.

 

Ragnar Lolbroek

9 man in de top 12. En nummer 13 op de bank, maar terecht. Zo mogen er meer dagen komen. Als ik nu in rit 4 Almeida, Jorgenson en Buitrago wel opgesteld stonden we nu in bekertjes territorium. Maar enfin..bankpunten heeft iedereen wel eens. 

NOAD1912
Ragnar Lolbroek
#3478
9 man in de top 12. En nummer 13 op de bank, maar terecht. Zo mogen er meer dagen komen. Als ik nu i...

Bij het Voetbalcoachspel krijgen je bankzitters de helft van de punten van die ze gehad zouden hebben als ze wel in de basis opgesteld waren. 

Als ze dat zouden doorvoeren in de wielerspellen dan zijn die bankpunten zoveel dragelijker. 

kevinraar

dacht nu heb ik veel punten met 7 man in de top 13 en de nummer 17 alleen mas niet in de punten  valt nog mee 317 punten wel gestegen van 65.5 naar 66.4

Martijn Sollie

Goede dag gehad vandaag. Heb weinig reden om voor morgen grote wijzigingen te doen met 10 man in de top 13. Enige twijfel is Jorgenson of S Yates. UAE zal toch zijn best doen om Vingegaard te isoleren morgen. Als dat t geval is zal S Yates toch beter scoren lijkt mij?

Ecko
NOAD1912
#3479
Bij het Voetbalcoachspel krijgen je bankzitters de helft van de punten van die ze gehad zouden hebbe...

Dat heb ik hier ook wel eens geopperd. Een renner op de bank hebben die in de top 20 zou rijden indien hij was opgesteld, is tenslotte betere prestatie dan er eentje hebben die niet in de top 20 rijdt. Dat mag best beloond worden met een paar troostpunten.

Dekkerony

Ook 7 man top 12 en 20e  368p

En op het laatste moment toch Healy gewisseld voor Williams...10 bankpunten maar tot 4km van nee he niet weer..die man stijgt boven zichzelf uit, 9e tijdrit, 5e gravel en nu bijna berg etappe 16e. En heb m alle 3  niet opgesteld maar andere aanvallers. Wel  de heuvel etappes waar hij niet in het plaatje voorkwam#slechtekeuzes🙈

Maarja dat is ook wel weer het leuke aan het spelletje, het gokken op..🤪

mvdk
Ecko
#3482
Dat heb ik hier ook wel eens geopperd. Een renner op de bank hebben die in de top 20 zou rijden indi...

Niet mee eens. Dit maakt het voor de "casual" speler nog makkelijker. Iemand die zich meer verdiept in parcouranalyse en zijn team bij elkaar puzzelt op een scenario die hij denkt dat gebeurt, zou beloond moeten worden. Als je 13 keuzes in een bepaalde etappe hebt is je team misschien niet helemaal in balans. Volgens mij heeft nasi zich hier voor deze ronde zich ook over uit gelaten.

BlingSagan

Je selectie zo maken dat je elke etappe in ieder geval 9 renners op kan stellen die punten kunnen halen, maakt het juist zo interessant. 

 

Branco
Martijn Sollie
#3481
Goede dag gehad vandaag. Heb weinig reden om voor morgen grote wijzigingen te doen met 10 man in de...

Verwacht S. Yates morgen gewoon in de ontsnapping, die het waarschijnlijk gaat halen. Probeerde vandaag ook al een paar mee te komen. UAE hoeft niet meer en Visma gaat de ploeg niet oproken om vluchters te achterhalen.

Laatst gewijzigd
Maracas

Blijf lastig vinden die etappe van morgen... vandaag wel heel goed gescoord met 370 punten. 7 man in de top 12.

Maracas

Wanneer krijg je eigenlijk een gouden beker op Scorito?

Martijn Sollie
Maracas
#3488
Wanneer krijg je eigenlijk een gouden beker op Scorito?

Boven de 95% is brons, boven de 97% is zilver en boven de 99% is een gouden beker.

Ruderick

1 2 3 4 5 6 7 9 10 

Healy op de bank

maar ja

geen Girmay

En dan nog maar 466 in daguitslag ( hahahaha)

Vorig jaar 60%

nu boven 91%

bekertje onbelangrijk maar gewoon leuk dat ik (voor mezelf) meetel

HaagseHaas

Morgen maar weer een Yolotje doen, ik ga Johannessen cappen.

Bozenik

Zonder Vingegaard een gouden beker halen is mogelijk, maar gezien zijn hoge pickrate wordt het wel heel erg lastig als het zo doorgaat. Helemaal met de eindafrekening als hij ook nog in de top van het bergklassent staat. Spelers met hem zullen ook relatief weinig in de bak met Roglic, Ayuso en Pedersen hebben gegraaid. Heb zelf 10 man in de top-13 vandaag maar zonder Vingegaard blijf ik nog steeds op brons.

Ruderick

Valpartijen

afsnijden in sprint

corona

 

knap dat je alles vantevoren kunt voorspellen

 

bekertjes schijnen hier heilig te zijn

 

gewoon puur geluk hebben dat jouw renners niet slachtoffer worden van wat ik hier noemde (roglic buiten beschouwing gelaten; dat kon iedereen voorspellen)

pog vin even Philip Girmay zit in winnende team

 

Maarten Koning
Ruderick
#3493
Valpartijen afsnijden in sprint corona   knap dat je alles vantevoren kunt voorspellen &nb...

Dat is wel zo maar over een langere periode kun je die kansen wel verkleinen. Het blijft een spel met een geluksfactor maar net zo als bijvoorbeeld met poker kun je door zorgvuldige keuzes de odds beter maken voor je.

Ruderick

Pedersen out

met Pedersen had ik gemis aan Girmay nog op kunnen vangen

maar zo stom dat ik odds niet doorhad en dus had moeten weten dat Pedersen zo vroeg zou uitvallen

KissMyAce2.0

Omdat ik geen pogi, ving en evenep heb sta ik op 14%. Hoe moet ik nog stijgen

martijncr

Volgens mij zijn we nasibal verloren nog voor de start van de tour, of heeft iemand nog een teken van leven van de beste man/vrouw ergens gelezen?

Dekkerony

Wat voor morgen jongens..vóór HC laatste berg 65 bergpunten te verdienen..bollen kandidaten roept u maar..

Laatst gewijzigd
Ruderick

Nasibal zit volgens jullie zijn gouden bekertje te poetsen

kevinraar
KissMyAce2.0
#3496
Omdat ik geen pogi, ving en evenep heb sta ik op 14%. Hoe moet ik nog stijgen

wie heb je dan wel ?

1 2 ... 140 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.