Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 151 ... 161 162
oli4g
LinksafBijDeMolen
#3749
Ik denk dat het vooral af gaat hangen van de honger die Pogi nog heeft. Als hij nog een of twee etap...

Ik denk wel dat ze A. Yates hiermee misschien mogleijks in de problemen brengen. Het is niet zo duidelijk of hij nu Covid heeft of niet - maar al die geheimzinnigheid zint me niet. Gisteren finishte hij wel gewoon met de rest ondanks dat het er in het begin van de etappe niet zo goed uitzag.

NOAD1912

Geen Evenepoel, geen Vingegaard, geen Girmay, geen Van Aert, vroege uitvallers in Roglic, Pedersen en Ayuso en bovendien een hoop bankpunten en een 3 of 4 misperen met cappen en nóg op 90,8% staan... hoe kan dat? Zelfs als ik de punten van Pogi er af haal sta ik nog op 70%+ als ik het goed zie. 

Dus zonder grote 4, met 14 miljoen aan uitvallers in de eerste 1,5 week en zónder bepaalde pareltjes als Abrahamsen, Ackerman en Girmay, etc. is het nog mogelijk om 70%+ te halen, dat vind ik wel een bizarre statistiek.

Ik weet dat ik nog ga zakken in de eindafrekening, maar dan nog.. 

LinksafBijDeMolen
oli4g
#3751
Ik denk wel dat ze A. Yates hiermee misschien mogleijks in de problemen brengen. Het is niet zo duid...

Dat ze Yates zijn top 10 notering daarmee om zeep zuiden kunnen helpen ben ik met je eens, maar tegelijkertijd denk ik dat ze nog een etappezege erbij weleens interessanter kunnen vinden dan een zevende plek voor Yates.

wirret
Zugzwang
#3732
Zo sta ik er nu ook in inderdaad.  Ander discussiepunt: het opstellen van klassementsrenners z...

Ik deel die mening niet. Waarom zou Ciccone of  Gee zich kapot rijden met het oog op morgen en overmorgen. Die gaan zich toch sparen om zo grotere kans op goede eindklassering te hebben. 

Masterw

Vrees dat s yates na gister wel ff zijn gemak houdt 

Drollema
Ben Nihilisty
#3731
Is iedereen hier trouwens ook zo overtuigd dat Van Aert en Van der Poel hier de absolute topfavoriet...

Snap de favorietenrol van van Aert ook niet. Is niet top deze Tour, zat gisteren al mee en moest op het einde nog een flinke beurt doen voor Vingegaard.

Zugzwang
wirret
#3754
Ik deel die mening niet. Waarom zou Ciccone of  Gee zich kapot rijden met het oog op morgen en...

Ik vermoed dat je bedoelt te zeggen dat je mijn mening wel deelt? Of tenminste, ik stel in mijn bericht ook precies dat o.a. Ciccone en Gee zich niet kapot zullen rijden vandaag met oog op morgen en bovendien dat ze geen vrijgeleide vlucht zullen krijgen van elkaars ploegen.

Enfin, fijn dat we het eens zijn :)

wirret
LinksafBijDeMolen
#3749
Ik denk dat het vooral af gaat hangen van de honger die Pogi nog heeft. Als hij nog een of twee etap...

Wij zijn het eens. Ik moest Ben quoten :-). 

Ben Nihilisty
wirret
#3758
Wij zijn het eens. Ik moest Ben quoten :-). 

Ah, ik ben het ook met jullie eens hoor! Offer alleen graag m'n paar puntjes van CRod en Philipsen voor het kleine kansje dat Gee en Ciccone toch iets in de etappe van vandaag menen te zien. Maar die kans acht ik vrij nihil. Zijn we het toch maar mooi allemaal eens zo op de donderdag!

Sambonhof

Helaas, Lapeira zit er weer niet bij

ditisdavid

Als dit de groep is, zit ik een stuk beter dan gisteren met Aranburu (C), Van Aert en Armirail deze keer alledrie opgesteld...

Edit: + Johannessen

Laatst gewijzigd
Rob94

Alleen uruburu in de kopgroep, maar wel mijn captain. Dus helemaal goed! 

NielsH97

Hier alleen van Aert in de kopgroep, wel gecapt.. Nadeel is dat ik Onley over het hoofd heb gezien. Gaat me waarschijnlijk 2 dagen achter elkaar dure bankpunten opleveren.

wirret

Hier ook Aranburu gecapt. Ff afwachten hoe hij de klimmen verteert. 

Maracas

Aranburu en WVA (c) in de kopgroep, had stiekem op nog 1/2 gehoopt maar helaas.

Edit; Johannessen zit er zo te zien ook bij. Drie man in de kopgroep!

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Top! Deze ronde zeker geen bankpunten aangezien er geen enkele renner uit mijn selectie in de kopgroep zit. Dat is ook wel een keer lekker... Pfffff. Wanneer start de Vuelta? 😂

valowitz

Geen Lapeira in de kopgroep 😂🤣

RappeEddy
valowitz
#3767
Geen Lapeira in de kopgroep 😂🤣

Dramatische keuze geweest deze tour

oli4g
valowitz
#3767
Geen Lapeira in de kopgroep 😂🤣

Had dan ook aangegeven in een interview 2 dagen geleden dat zijn doel een top 10 met Gall behalen is.

Jommelb
oli4g
#3769
Had dan ook aangegeven in een interview 2 dagen geleden dat zijn doel een top 10 met Gall behalen is...

Mosterd na de maaltijd...

Sambonhof

Mijn enige man in de kopgroep Onley moet nu afhaken met een lekke band, wat een pech vandaag

Scoritop
Sambonhof
#3760
Helaas, Lapeira zit er weer niet bij

Ongekend hoe matig hij rijdt. Bijna alle nationaal kampioenen lijken extra druk op hun schouders te hebben. De Lie, Groenewegen, Bettiol, Lapeira. Alleen Aranburu is redelijk oké pick 

Sjasfriet
valowitz
#3767
Geen Lapeira in de kopgroep 😂🤣

Geen lapeira en geen mohoric, dus maar weer trui puntjes sprokkelen voor de 2de dag op rij (los van yates gisteren).

Altijd t zelfde liedje in die overgangsritten. :(

dr klaas
NOAD1912
#3752
Geen Evenepoel, geen Vingegaard, geen Girmay, geen Van Aert, vroege uitvallers in Roglic, Pedersen e...

Het gaat erom wie je wel hebt, en je dagopstellingen. Ayuso staat nog altijd 11e in de puntenranking.  Verder doen er 100k man mee waarvan 60k nieuwe spelers en 20-30 % die het niet  serieus neemt.  

iemand een vergelijking met scorito pro ?

Ecko
Scoritop
#3772
Ongekend hoe matig hij rijdt. Bijna alle nationaal kampioenen lijken extra druk op hun schouders te...

Inderdaad erg opvallend. Bettiol en Lapeira vallen wel het meest tegen, terwijl ze zo in vorm leken. Wellicht al te lang.

Ook geen Cort vandaag. Wat Ab al stelde: niet slim dat hij het gisteren probeerde. Cort is echt gemaakt voor de rit van vandaag, dat had iemand hem moeten vertellen. 
Na het terugvallen van Onley😢 heb ik alleen Matthews in de kopgroep. Zo blijf ik hangen in die frustrerende duimpjeszone. 

1 2 ... 151 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.