Ik denk wel dat ze A. Yates hiermee misschien mogleijks in de problemen brengen. Het is niet zo duidelijk of hij nu Covid heeft of niet - maar al die geheimzinnigheid zint me niet. Gisteren finishte hij wel gewoon met de rest ondanks dat het er in het begin van de etappe niet zo goed uitzag.
Geen Evenepoel, geen Vingegaard, geen Girmay, geen Van Aert, vroege uitvallers in Roglic, Pedersen en Ayuso en bovendien een hoop bankpunten en een 3 of 4 misperen met cappen en nóg op 90,8% staan... hoe kan dat? Zelfs als ik de punten van Pogi er af haal sta ik nog op 70%+ als ik het goed zie.
Dus zonder grote 4, met 14 miljoen aan uitvallers in de eerste 1,5 week en zónder bepaalde pareltjes als Abrahamsen, Ackerman en Girmay, etc. is het nog mogelijk om 70%+ te halen, dat vind ik wel een bizarre statistiek.
Ik weet dat ik nog ga zakken in de eindafrekening, maar dan nog..
Dat ze Yates zijn top 10 notering daarmee om zeep zuiden kunnen helpen ben ik met je eens, maar tegelijkertijd denk ik dat ze nog een etappezege erbij weleens interessanter kunnen vinden dan een zevende plek voor Yates.
Ik vermoed dat je bedoelt te zeggen dat je mijn mening wel deelt? Of tenminste, ik stel in mijn bericht ook precies dat o.a. Ciccone en Gee zich niet kapot zullen rijden vandaag met oog op morgen en bovendien dat ze geen vrijgeleide vlucht zullen krijgen van elkaars ploegen.
Enfin, fijn dat we het eens zijn :)
Ah, ik ben het ook met jullie eens hoor! Offer alleen graag m'n paar puntjes van CRod en Philipsen voor het kleine kansje dat Gee en Ciccone toch iets in de etappe van vandaag menen te zien. Maar die kans acht ik vrij nihil. Zijn we het toch maar mooi allemaal eens zo op de donderdag!
Het gaat erom wie je wel hebt, en je dagopstellingen. Ayuso staat nog altijd 11e in de puntenranking. Verder doen er 100k man mee waarvan 60k nieuwe spelers en 20-30 % die het niet serieus neemt.
iemand een vergelijking met scorito pro ?
Inderdaad erg opvallend. Bettiol en Lapeira vallen wel het meest tegen, terwijl ze zo in vorm leken. Wellicht al te lang.
Ook geen Cort vandaag. Wat Ab al stelde: niet slim dat hij het gisteren probeerde. Cort is echt gemaakt voor de rit van vandaag, dat had iemand hem moeten vertellen.
Na het terugvallen van Onley😢 heb ik alleen Matthews in de kopgroep. Zo blijf ik hangen in die frustrerende duimpjeszone.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.