Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 153 ... 161 162
Drollema
bdebouwer
#3795
Visma twijfelt over aanval op Pogacar: 'Tweede plaats ook iets om trots op te zijn' https://www.nu.n...

Word vooral verdedigen tov Evenepoel.

dr klaas
Ben Nihilisty
#3800
Als lead-out man van Philipsen was 'ie voor 1.5M en zéker voor 1M in ieder geval wel in mijn...

Voor 1 Miljoen dan had 90% hem natuurlijk, uitstekend geprijsd en heeft vermoedelijk toch 110 puntjes (cap 9) opgeleverd.  En behoorlijk veel 0 punters.

Frits
Eddix
#3798
S Yates krijgt *3* sterren in de voorbeschouwing van Wielerflits, Wie gaat hem cappen? WIE??!?

Ik sla over.. en toch he, stel hij zit in de vlucht.. Vingegaard is blij met plek 2, Pogacar hoeft niet meer aan te vallen. Evenpoel staat steady 3e. Een sterke vlucht rijdt samen weg. Saai einde van de tour? Ik kan het mij niet voorstellen. Hoop dat Evenepoel bloed ruikt en voor plek 2 gaat, zeker met oog op zondag. Het wordt toch gewoon de veilige Pogacar voor mij. Zie ik in de meeste gevallen gewoon winnen vandaag en morgen. 

Imbatido

Ik ben vorig jaar in MVDP getuind met hetzelfde idee. Het openingsweekend bleek toen ook al te lastig en dit jaar was het nog zwaarder. Ik was eigenlijk wel verrast dat er nog veel mensen zijn ingetrapt want hij doet precies een kopie van zijn Tour van vorig jaar. Dit jaar heb je dan nog een klein beetje mazzel dat hij nog 12e, 15e en 16e eindigt in sprints die op een lint gingen want die top 20's in sprints had hij vorig jaar 0x.

Maar kiezen mensen hem dan omdat hij vorig jaar opgeteld ~200 punten (?) heeft opgeleverd, 2M is en dan denken dat het een goede keuze is? Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle Alpecin-ploeggenoten. Met Pogacar, Evenepoel en UAE's in je team was de meerwaarde van zulke renners in sprintetappes op voorhand al heel beperkt.

Natuurlijk heb je een beetje pech dat Bini het groen pakt maar dat had ook Pedersen kunnen zijn. De meerwaarde van een Alpecin-renner bij ritwinst+groen Philipsen (10+6) was in het beste scenario 6-8 punten per rit. En 18 punten in Nice.

Ik had MVDP gisteren overigens ook wel verwacht, maar zulke ritten blijven toch een loterij qua resultaat in de Tour met zoveel goede renners aan de start. Dat zie je ook aan Wout die uiteindelijk dan 8e wordt.

 

 

 

Laatst gewijzigd
Eddix
Frits
#3803
Ik sla over.. en toch he, stel hij zit in de vlucht.. Vingegaard is blij met plek 2, Pogacar hoeft n...

Ja het was ook meer een grapje:) Ik denk dat vrijwel iedereen Pog gaat cappen. Hij noemt dit de Koninginnenrit dus lijkt me toch wel dat hij deze graag wil winnen. Een groep vluchters krijgt dan niet al te veel voorsprong lijkt me. Ik hoop ook op een strijdlustige REV, maar verwacht dat hij eerder defensief gaat rijden, heeft al gezegd heel blij te zijn met zijn huidige plek in het klassement.

Masterw

s yates of jorgenson is mijn twijfel voor de dag. jorgenson moet denk baby sitten maar is ook goede klimmer. yates voor ontsnapping

Sean Chiappucci

Ik heb zo'n idee dat als er vandaag flink aangevallen wordt, Jonas er wel eens behoorlijk doorheen zou kunnen zakken vandaag

Frits
Eddix
#3805
Ja het was ook meer een grapje:) Ik denk dat vrijwel iedereen Pog gaat cappen. Hij noemt dit de Koni...

Ik hoop (en denk misschien wel) dat hij meer wil dan een plek 3. Begrijp me niet verkeerd, jongensdroom om op het podium van de tour te staan. Maar kan hij Vingegaard niet pakken deze tour? Tikje uitgedeeld woensdag, al was het 'maar' 12 seconden. Hij is te breken. In de tijdrit pakt die nog zo'n 30/40 seconden. Ik zie het wel gebeuren. Misschien is het ook maar puur hoop.

Eddix
Frits
#3808
Ik hoop (en denk misschien wel) dat hij meer wil dan een plek 3. Begrijp me niet verkeerd, jongensdr...

Ik denk dat mensen REV een beetje overschatten voor de laatste tijdrit. Hij zal beslist de favoriet zijn, maar 30 á 40 seconde gaat hij denk ik niet pakken ten opzichte van POG en VING. Hij mag me verbazen wel. Hij moet nog 2 minuten goed maken op VING, dat is niet niks, alleen als VING kraakt zie ik REV kans hebben om te profiteren, maar ik denk dat hij niet zelf gaat aanvallen om die 2 minuten goed te maken.

Laatst gewijzigd
Frits
Eddix
#3809
Ik denk dat mensen REV een beetje overschatten voor de laatste tijdrit. Hij zal beslist de favoriet...

Hoop overschaduwt vaak de realiteit inderdaad. Nu helpt het ook mee dat ik Evenepoel wel heb, en Vingegaard niet. Al met al, zie ik twee mooie dagen voor de boeg. 

Pim Todcock

REV heeft bijna 8 minuten voorsprong op Almeida. Dan valt een gokje wel te rechtvaardigen. Misschien vandaag proberen om Pogacar te volgen en morgen testen hoe de VLAB ervoor staat.

BigMig

De scorito opstelling voor de laatste 3 dagen is bijzonder gemakkelijk. Ik denk nog wel wat te kunnen stijgen. Vandaag verwacht ik vooral te gaan genieten van een heerlijke koers. Loeizware etappe. Renners als Carapaz, Mas, Yates Simon en Hindley die voor de vlucht zullen gaan. Visma, QS en UAE met snode plannen zullen ook proberen mannetjes mee te schuiven in de vlucht. Wie gaat de etappe controleren? Ik denk dat de vlucht minder zichzelf controleert dan in eerdere etappes, gezien hoe zwaar de eerste klim is. Dan komen de echte klimmers wel los lijkt me. Heeft Carapaz nog steeds onbeperkte energie en gaat hij hier hele mooie dingen laten zien? Ik heb er zin in!

King01234

Team: 

pogacar 

Evenepoel 

rodrigues

ciccone 

a. Yates

almeida

s. yates 

jorgensen

barguil

wie o wie moet ik captain maken s. Yates of Jorgensen? Of toch nog denken aan een ciccone?

Frits
King01234
#3813
Team:  pogacar  Evenepoel  rodrigues ciccone  a. Yates almeida s. yates&n...

Pogacar (100%)

King01234
Frits
#3814
Pogacar (100%)

Pogacar en Evenepoel zijn uitgesloten willen in het poultje iets leuker houden dus vandaar buiten hun wie? 

BigMig
King01234
#3815
Pogacar en Evenepoel zijn uitgesloten willen in het poultje iets leuker houden dus vandaar buiten hu...

Dan Yatesie

Ecko
Ruderick
#3793
Ach  Bloody fu..... Healy zei mijn broer Verder maar hopen op AK vanaf morgen pog even rodr...

Heb je ook een zus? Ik vraag dit voor een vriend.

Frits

Ik had dan eerder Almeida gedaan, komt denk ik eerder over de streep dan S. Yates en Jorgensen.

Kanarie
King01234
#3813
Team:  pogacar  Evenepoel  rodrigues ciccone  a. Yates almeida s. yates&n...

Jorgenson captain? Zit bij mij op de  bank. Ik heb nu: Pogacar, A. Yates, Almeida, S. Yates, Evenepeol, Rodriguez, Ciccone, Buitrago, Gee).

dr klaas
King01234
#3815
Pogacar en Evenepoel zijn uitgesloten willen in het poultje iets leuker houden dus vandaar buiten hu...

das wel handig om te vermelden idd....   

King01234
Kanarie
#3819
Jorgenson captain? Zit bij mij op de  bank. Ik heb nu: Pogacar, A. Yates, Almeida, S. Yates, Ev...

Geen top 20 voor jorgensen 

King01234

Heb alleen nog maar Philipsen mohoric en barguil dus misschien Philipsen voor punten erin 

Kanarie
martijncr
#3792
Ik heb de top-10's van de Klassiekers nog maar eens gecheckt van 2024 om mijn onderbuik gevoel iets...

Ik had Mathieu vorig jaar in mijn tourselectie. Die fout wilde ik niet nog een keer begaan. 

Dekkerony
King01234
#3815
Pogacar en Evenepoel zijn uitgesloten willen in het poultje iets leuker houden dus vandaar buiten hu...

Dan Barguil...nee A Yates of Almeida komen als 5e en 8e binnen

Laatst gewijzigd
martijncr
Kanarie
#3823
Ik had Mathieu vorig jaar in mijn tourselectie. Die fout wilde ik niet nog een keer begaan. 

Ik leer het af voor volgend jaar! :) Had ook ergens de illusie/hoop dat hij in z'n kampioenstenue nog meer wilde laten zien wie de baas was. Maar helaas...

1 2 ... 153 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.