Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 154 ... 161 162
BigMig
martijncr
Ik leer het af voor volgend jaar! :) Had ook ergens de illusie/hoop dat hij in z'n kampioenstenue no...

Wie de baas is zal hij op de Spelen wel weer willen laten zien ;)

Titivoeckler

Zou Landa dan toch een keer gaan knechten als Remco bloed ruikt? :) Ten aanzien van de laatste tijdrit, die is echt niet op het lijf van Remco geschreven. Alleen de laatste 8km zijn in zijn voordeel. Daarin gaat hij niet de verloren tijd op de klim en afdaling tov pogi goedmaken. Als Vingie wat vorm is verloren, kan hij daar wat tijd op pakken. Als die zijn niveau van de eerste week en begin tweede week weer haalt, kan die gewoon voor Remco eindigen.

Pim Todcock

Negen selecties, €2 miljoen, 20 punten :/. Ik dacht met MvdP een soor aanvaller met verzekering van truipunten te hebben. Naast Pedersen/Philipsen was er toch weinig kans op een groene trui op voorhand. Dat bleek uiteindelijk flink anders te zijn.

Achteraf had je het kunnen zien aankomen met de minderende vorm van JP in aanloop naar de Tour, maar desondanks was hij ruim topfavoriet voor groen.

Sean Chiappucci

Waarom zijn er bij etappes als vandaag nog steeds mensen die Philipsen of Vd Poel captain maken ?

Pim Todcock
Sean Chiappucci
Waarom zijn er bij etappes als vandaag nog steeds mensen die Philipsen of Vd Poel captain maken ?

Ws niet ingevuld en dan automatisch gekopieerd van een vorige dag.

KissMyAce2.0

Mensen die alleen sprinters hebben geselecteerd

dr klaas
Pim Todcock
Negen selecties, €2 miljoen, 20 punten :/. Ik dacht met MvdP een soor aanvaller met verzekering...

Wat bazel je ?  Philipsen is gevallen en 1x gedeklasseerd anders gewoon boven Girmay geindigd. Pedersen had niet onder gedaan voor Girmay op basis van zijn 1e etappe alleen al.

Pim Todcock
dr klaas
Wat bazel je ?  Philipsen is gevallen en 1x gedeklasseerd anders gewoon boven Girmay geindigd....

Ik bazel dat hij 3 van de 7 sprints wint, waar hij normaal ongenaakbaar is tegen soortgelijke namen. Vorig jaar minder kansen en vrijwel alles gepakt. Nu wordt hij 4e, drie keer 2e (inclusief dk) en drie keer eerste.

Groenewegen, Cavendish en Girmay zouden normaal geen partij moeten zijn.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Lets hope dat S. Yates en Jorgenson voorop blijven.. dan zak ik wat minder dan verwacht.😂

Andreas Kloten

Jorgensen niet mee, topdag

DennisdeMenniss

Mmm, eerste zwarte lijst renner voor de Vuelta is vandaag toegevoegd.. P. Roglic. Die gaat dus echt niet mee.

wessel2105
martijncr
Ik leer het af voor volgend jaar! :) Had ook ergens de illusie/hoop dat hij in z'n kampioenstenue no...

Ik had precies hetzelfde toch de hoop dat hij die regenboogtrui wilde laten zien maar die 2 miljoen had ik achteraf liever geinvesteerd in het upgraden van Gaviria naar bijvoorbeeld een en Girmay en Ciccone die ik nu niet heb maarja dat is achteraf. Had me misschien wel net dat stapje gegeven om echt mee te spelen voor de winst in het spel. Nu doe ik het nog steeds niet slecht met mijn 611e plek maar toch haha

Sjasfriet

Irritante Jorgenson.

Doet me weer naar brons zakken :p

dr klaas
Pim Todcock
Ik bazel dat hij 3 van de 7 sprints wint, waar hij normaal ongenaakbaar is tegen soortgelijke namen....

Ik zou me diep schamen als JP zijnde

oborobo

Morgen mag er een groep wegrijden van Pogi!

Ja Ja🤔

Maarten Koning
oborobo
Morgen mag er een groep wegrijden van Pogi! Ja Ja🤔

Vandaag was opzich nog wel logisch ook dat hij aanviel. 3 minuten is comfortabel maar hij rijdt hier ook vingegaard op 2min. Het is onwaarschijnlijk dat dat omgekeerd gebeurt maar ik snap heel goed dat je nog wat meer marge wilt hebben. 

Daarbij vind ik dat je het aan je sport en het publiek verplicht bent om op het hoogste niveau te winnen wanneer je dat kan. In het voetbal geeft men ook geen goals cadeau en bij atletiek zie je zoiets ook niet. Eigenlijk nergens wat ik me zo kan bedenken.

Dus van mij mag hij het gewoon proberen morgen 😀

Laatst gewijzigd
CAI
Maarten Koning
Vandaag was opzich nog wel logisch ook dat hij aanviel. 3 minuten is comfortabel maar hij rijdt hier...

In het voetbal stellen topteams in de champions league ook rustig een b team op als ze zich al gekwalificeerd hebben voor de volgende ronde. Het programma is zwaar en lang in een jaar, die renners of voetballers kunnen ook rust gebruiken als er weinig op het spel staat. Er zijn nog andere doelen. 

Kanarie

Jorgenson op de bank doet wel pijn, nog 1 klimmer te veel ondanks het uitvallen van Roglic.

Maarten Koning
CAI
In het voetbal stellen topteams in de champions league ook rustig een b team op als ze zich al gekwa...

Fair maar dan spreekt men er wel vaak schande van en noemen we het competitievervalsing.

Niet voor niets spreekt men dan vaak over de sportieve plicht dat team X heeft.

Behatzailea

Morgen ein-de-lijk Martinez. Hij heeft 19 etappes gespaard om toe te slaan op de Col de la Couillole olé olé!

valowitz

Geen Jorgenson, Carapaz, S Yates en Landa vandaag. Wonder boven wonder nog steeds op een gouden bekertje. Morgen hopen op een off day van de 4 bovengenoemden 😂

Tom Harding
Kanarie
Jorgenson op de bank doet wel pijn, nog 1 klimmer te veel ondanks het uitvallen van Roglic.

Same here, morgen toch maar meepakken dan?

Maar dan wie te banken:

Zekerheidjes: Pogy, Remco, A.Yates en Almeida

Wie te droppen van Jorgenson, Gee, Ciccone, Buitrago, Rodriguez en S.Yates? 

Op papier Ciccone maar die zal morgen misschien in de vlucht willen zitten om zijn 10e plek te redden

 

valowitz
Tom Harding
Same here, morgen toch maar meepakken dan?Maar dan wie te banken:Zekerheidjes: Pogy, Remco, A.Yates...

Ciccone zal morgen echt iets moeten doen denk ik want zijn tijdrit is niet van het niveau van de Yates broertjes, Gee en Jorgenson en hij zal dus daar waarschijnlijk tijd gaan verliezen. 

Hay
Kanarie
Jorgenson op de bank doet wel pijn, nog 1 klimmer te veel ondanks het uitvallen van Roglic.

Ja, als je na het uitvallen van Roglic Jorgenson nog op de bank kan zetten in een etappe als die van vandaag dan was de verdeling bij aanvang niet goed. Of je moet enkele renners als b.v. Landa, Gee als aanvaller hebben gezien.

Dekkerony
Tom Harding
Same here, morgen toch maar meepakken dan?Maar dan wie te banken:Zekerheidjes: Pogy, Remco, A.Yates...

Morgen kan van plek 7/8 tot 45 wel mee zitten in de vlucht. En gaan ws strijden voor de winst. Dus wordt t gokken geblazen🙈

1 2 ... 154 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.