Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 159 160 161 162
Masterw
oborobo
#3975
Kan het weer van invloed zijn vandaag?

Even een rare vraag?

Wat denk je zelf?

Bozenik
Ruderick
#3959
173 tot vandaag  vandaag? 4(jong) + uitslag  en eind  32+40 

Dan kijk je waarschijnlijk bij 'Totaaloverzicht'. Daar zie je hoeveel punten hij voor jou heeft gehaald. Bij de discussie om te beoordelen of iemand zijn geld waard is wordt over het algemeen gekeken naar het totale aantal Scoritopunten dat iemand heeft gehaald, omdat je eigen punten bijvoorbeeld zijn beïnvloed door opstelfouten en of je een renner kopman maakt. Nou zijn de totale Scoritopunten ook niet zaligmakend, want soms scoren renners wanneer je dat redelijkerwijs niet kan verwachten en halen ze alleen al die punten als je ze echt elke keer opstelt, terwijl dat soms helemaal niet verstandig is. Vandaar ook de nuance van CAI over de jongerentruipunten van Rodriguez die je vaak gemist zal hebben omdat je betere opvullers in sprintritten had. Misschien wist je dit allemaal allang, dan moet je maar van me aannemen dat dit goedbedoeld is.

oborobo

Masterw,ikwitnie.

Ruderick

Bozenik, zeg dat tegen Astarloa. Hij stelt tenslotte Rodr op in sprintetappes

ik ben te dom joh, heb geen peletonkennis. Hahaha

Ruderick

REV is wel revalatie btw

schitterend hoe hij dichterbij de top komt

Astarloa
Ruderick
#3979
Bozenik, zeg dat tegen Astarloa. Hij stelt tenslotte Rodr op in sprintetappes ik ben te dom joh, he...

Bozenik legt het zo goed uit en dan snap je het nog niet. Het gaat om het totaal aantal punten behaald over 21 etappes, niet alleen de etappes waarin jij hem hebt opgesteld. Dit zal namelijk per speler anders zijn en dus geen goede graadmeter. Daarbij zijn Almeida, Yates en Landa natuurlijk niet je typische knechten. Die hebben zich alledrie ruim bewezen in grote rondes. Dus om te stellen dat Rodriguez het niet goed gedaan heeft omdat hij onder die 'knechten' eindigt is inderdaad niet helemaal juist. 

Papa Bart

Lieve allemaal: het is gebeurt!! Papa Bart heeft 0,7% goedgemaakt, eindigt daarmee op 99,1% en heeft dus 🥳🥳 zijn eerste ouwe gouwe BEKERTJE!!!

Papa Bart

Dank allen voor jullie inzichten op naar de Vuelta!

ditisdavid

Zoals wel vaker in de eindafrekening nog een flink stuk gezakt, ik weet niet of het aan bovengemiddelde dagopstellingen of aan teveel focus op etappes ligt maar het betekent deze keer dat ik het in plaats van met zilver met 95.9% moet doen. Zonder Vingegaard, Carapaz, Girmay, Jorgenson, Buitrago en Gee was er vandaag in ieder geval simpelweg geen houden meer aan...

NiekPro2005

Bijna 10% gezakt vandaag echt niet tevreden mee.

 

NielsH97

Eerste wielrenbekertje, in de eerste week stond ik nog op 73% en opgeklommen naar 96,4%. Tevreden maar toch achteraf 2 domme keuzes gemaakt. Van Aert en Rodriguez hebben het minst geleverd voor hun kapitaal in mijn team. Pedersen puur door val een miskoop.

 

Heren, op naar een spannende vuelta! Vanaf.volgende week mag het gepuzzel daar al starten.

wirret

Van harte allemaal, hier op 98,1% geeindigd. Begon vandaag op 99,1%. Het niet selecteren van Vingegaard en wel Roglic heeft mij, net als vele anderen, de das om gedaan. 

Sjasfriet

Zoals steeds weer een paar procentjes gezakt met de eindafrekening. Vreemde gewoonte, terwijl ik meestal in de loop v een ronde altijd kleine beetjes stijg.

94,6% is wel mn beste ronde resultaat tot dusver, maar wel jammer na goed 2 weken rond de 96% te staan :(

 

Proficiat aan iedereen en dank voor de inzichten.

Poule d'Or

57 punten tekort voor goud zonder Vingegaard, Girmay, Carapaz of Landa.

2 keer een fout gemaakt met kopmankeuze anders goud gehaald. Zonder perfect team kan je met goede keuzes nog steeds hoog eindigen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Geëindigd op 96,9%. Na 7 spellen op rij onder de 90% voelt best ok opnieuw een bekertje in de prijzenkast te mogen steken. M.a.w. Joepie!

Kanarie


Goud zonder Vingegaard, Girmay of Landa. Gisteren grote fout gemaakt met S Yates kopmankeuze (gedaald naar 98.8%) maar vandaag kwam het toch nog goed met net aan 99.0%.

Laatst gewijzigd
Zitvlees
Pim Todcock
#3974
Dat Pogi etappes wint zonder echt zware klimmen en zelfs eindigend in een dal is wel vrij straf. Zel...

Ja eens, maar giro was dan al weer anders dan de Tour. Ik had trouwens in de giro wel veel aanvallers, teveel,omdat het aantal aanvallers-ritten meeviel.

En dat iemand lang het geel kan houden, ja dat kan, maar wie is toch een totale gok? En dat is juist de reden om geld te stoppen in de voorspelbare sprinters en gc mannen. Lijkt mij. Maar ik hoor graag als iemand het anders ziet.

DennisdeMenniss

Felicitaties aan alle bekerwinnaars. Zelf blijven steken op 87,6% mede door het niet hebben van REV of Vingegaard en het wegvallen van Roglic. Op naar de Vuelta! 

Ruderick

Nummer 1 van Scorito-tour-klassement heeft 240 punten gehaald met Rodr (ik 267)

Bozenik heeft het heel helder uitgelegd maar als jij het nu nog niet begrijpt

Zugzwang

Was een mooie ronde, dank voor de inzichten en voedzame discussies hier. Eindig zelf na een break van Scorito van een aantal jaar steady in de top 350 voor de langgezochte derde gouden beker. 

Benieuwd of men hier tijdens de Vuelta ook weer actief gaat zijn. Normaal speelde ik alleen de Tour en afwisselend de Giro maar het vuur voor de Vuelta lijkt wel weer aangewakkerd te zijn. 

Ruderick

Dus nu Astarloa geniet van je gouden beker en laat het achter je

Jommelb

@AbNormaal, balen man!! Sommige mensen missen net een bekertje, maar jij bent wel op de zuurste plek van aallemaal geëindigd..

wessel2105
Kanarie
#3991
Goud zonder Vingegaard, Girmay of Landa. Gisteren grote fout gemaakt met S Yates kopmankeuze (geda...

Ik had exact hetzelfde zonder die 3 mannen en gisteren ook S.Yates alsnog een gouden beker gehaald

Jommelb

De nummer 1 heeft trouwens maar 5 echte sprinters... das echt weinig.

Sjonge Jonge
Ruderick
#3996
Dus nu Astarloa geniet van je gouden beker en laat het achter je

Volgens mij ben jij degene die een beetje gefrustreerd is en het niet achter zich laat?

Maar doe rustig aan, de eerste keren is het niet makkelijk om een (gouden) beker te halen. Hoe vaker je mee speelt, hoe slimmer je keuzes worden en wie weet volgt voor jou dat gouden bekertje dan ook! 

1 2 ... 159 160 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.