Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 159 160 161 162
Astarloa

Rodriguez trouwens ook uitstekend gedaan qua punten. Zal gewoon rond de 300 eindigen.

oborobo

Heb aleen 0 punten gehaald met Lenny Martinez.

Mozzato:10 pt.

Ruderick


4x top 10     4 6 8 9

Kopman. 7e.        Moet gewoon 3 knechten voor zich dulden Alm/Lan/Yat

Astarloa
Ruderick
#3953
4x top 10     4 6 8 9 Kopman. 7e.        Moet gewoon 3 knechten voor...

Prima

Astarloa

Zijn idd wat simpele knechten zoals een Novak en Grosschartner.

Ruderick

En BTW 

Rodriquez haalt de 300 punten echt niet. Max 260

Martijn Sollie

Sta nu op 94,3%. Heb goede hoop dat ik 95% kan halen. Heb 10 mannen van de top 12 in mijn team. Mijn grootste fout is geweest om REV niet te nemen. Dat zijn zoveel vrije punten die ik ben misgelopen voor het jongerenklassement. Daarnaast balen dat Pedersen is uitgevallen. Dat vind ik nog steeds geen verkeerde keuze. Hij zat er lekker in voor groen, maar door de val ging daar natuurlijk al snel een streep doorheen.

Pim Todcock
pirazzi
#3898
Pogacar niet geloven dus.

Pogacar heeft bijna niets gedaan. Het was dan ook geen verrassing dat hij nog zoveel over had aan het eind. Alleen om Almeida te laten trekken snapte ik niet. Misschien om Landa af te schudden voor plek 4. Vingegaard is zijn grootste concurrent. Om hem iets te gunnen is "bad sportsmanship" imo en ook oneerlijk tov REV.

Carapaz kan vooral REV en Ving bedanken en ook zijn schermutselingen met Hendrik.

Vandaag denk ik dat Pog veel frisser is dan Ving en REV en daardoor met gemak wint.

Ruderick

173 tot vandaag  vandaag? 4(jong) + uitslag  en eind  32+40 

Astarloa
Ruderick
#3956
En BTW  Rodriquez haalt de 300 punten echt niet. Max 260

Dan kan jij niet zo goed tellen, en pelotonkennis heb je geloof ik ook niet echt.

Canyon72
Ruderick
#3956
En BTW  Rodriquez haalt de 300 punten echt niet. Max 260

Ik denk eerder minimum 265 punten

Astarloa
Ruderick
#3959
173 tot vandaag  vandaag? 4(jong) + uitslag  en eind  32+40 

229 nu

Pim Todcock

Voor Carlos worden vandaag geen etappepunten verwacht (26e in de odds).

229 punten nu plus 4 voor jong plus 32 eindklassemen plus 40 jongeren eindklassering. Dan moet hij niet dalen (wat er wel in zit). Het zal er dus om spannen.

Astarloa
Pim Todcock
#3963
Voor Carlos worden vandaag geen etappepunten verwacht (26e in de odds). 229 punten nu plus 4 voor j...

3 minuten voorsprong houdt hij echt wel.

CAI

Zitten wel aardig wat jongeren punten bij waarvoor je hem elke dag had moeten opstellen wat je niet doet voor 4 punten, dus bankpunten

Ruderick

Thx Cai

Ik stop deze discussie   

 

Pim Todcock
Astarloa
#3964
3 minuten voorsprong houdt hij echt wel.

Ohja, zoveel met Jorgenson. Dan haalt hij het wel nipt.

Astarloa
Ruderick
#3966
Thx Cai Ik stop deze discussie     

Haha, want jij hebt het bij het rechte eind.

Smittert

Kan Michael Matthews dit?

NOAD1912
NiekPro2005
#3938
Ik heb van de flop top 10 van scorito de top 6 het is ook ongelofelijk hé. Al die uitvallers&...

Volgens mij hebben jij en ik vrijwel identieke selecties dan. Ik sta nog 2 procentjes hoger en heb nooit op 98% gestaan deze Tour, maar heb 8 uitvallers en 6 renners in de Flop 10. Twee daarvan neem ik mezelf overigens wel kwalijk. Net als het missen van Evenepoel. Erg zuur allemaal.

Aftellen tot 1 augustus. Dan opent de inschrijving van mijn laatste kans om dit seizoen in de prijzen te vallen na het Klassiekerspel (89,2%), Giro (88,4%) en de Tour (nu nog 87% met waarschijnlijk paar procent verlies in de eindafrekening).  

Laatst gewijzigd
master-pieter

Iemand die me over de streep kan trekken om Gregoire in het team te zetten vandaag? Gaat dan wel ten koste van Gee, Ciccone, Simon Yates

Zitvlees
martijncr
#3932
Nog even hierop terugkomend David: al dat soort zeer wezenlijke punten die je noemt zijn min of meer...

Niet vervelend bedoeld, enkel ter discussie: 1,5 miljoen voor een aanvaller in een ronde met amper kansen voor aanvallers lijkt me nogal veel, en 2 miljoen dus helemaal. Zeker omdat juist de dagen dat aanvallers kans maken zo onvoorspelbaar zijn, zie etappe 18, er rijden 35 man weg en nog 35 hadden mee willen zitten. Kan je beter je geld in gc mannen of sprinters stoppen, waarbij sommige gc mannen vanzelf aanvallers worden.

 

NiekPro2005
NOAD1912
#3970
Volgens mij hebben jij en ik vrijwel identieke selecties dan. Ik sta nog 2 procentjes hoger en heb n...

Ik nam het nooit echt serieus maar heb hier wel effe de tijd voor gekeken om uit te zoeken, me eerste gouden beker misgelopen omdat ik engeland liet winnen in de finale omdat ik toevallig in een english pub zat 15 min voor einde geswitcht, maar nu met de nieuwe voetbalspellen heb ik er al weer zin in. 

Nac ook weer eredivisie

Pim Todcock
Zitvlees
#3972
Niet vervelend bedoeld, enkel ter discussie: 1,5 miljoen voor een aanvaller in een ronde met amper k...

Dat Pogi etappes wint zonder echt zware klimmen en zelfs eindigend in een dal is wel vrij straf. Zelfs in de Giro van Milan en Pogi wist Alaphilippe voldoende punten te pakken. Het had zomaar kunnen zijn dat iemand geel meenam uit S1 tot de tijdrit en nog wat tussenetappes ook mee zijn. Dan is die 1,5 miljoen al snel de moeite waard.

Daarbij gezegd is mijn grootste fout deze Tour geweest om MvdP te nemen. Maar in de 2M categorie waren wel meer miskopen te vinden.

oborobo

Kan het weer van invloed zijn vandaag?

1 2 ... 159 160 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.