Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 156 ... 161 162
bdebouwer

Gokken jullie vandaag op iemand anders dan pogi als captain?

LaurenstenTop
bdebouwer
#3876
Gokken jullie vandaag op iemand anders dan pogi als captain?

Zelf zit ik op 98%. Sta bij vele vrienden poultjes eerste. Zat er wel over te twijfelen om voor Adam of Simon yates te gaan of voor almeida. Maar ga voor zekerheid pogacar nemen, al denk ik dat er een kans bestaat dat hij een van zijn knechten deze etappe gunt. Hoe sta jij daarin?

Sambonhof

MvdB heeft nu ook 6 zekere punten en kan 10 extra krijgen als Carapaz/Healy wint, dus optie inplaats van Phillipsen. Alleen denken jullie dat Carapaz sowieso de bollen krijgt?

snoek1974
Sambonhof
#3878
MvdB heeft nu ook 6 zekere punten en kan 10 extra krijgen als Carapaz/Healy wint, dus optie inplaats...

Die garantie heb je zeker niet , stel vandaag Powless op als 9de man ipv Philipsen .

als Pogacar weer los gaat , pakt die ook de bollen 

NOAD1912

Ik denk dat als Pogacar vandaag weer alles als Pacman op gaat vegen het positivsme rondom hem (collegaliteit maar ook dopingverdenkingen) zich weleens om kan draaien.

Hij zou het kunnen, ongetwijfeld, maar als hij verstandig is doet hij het niet. Als je zo domineert en het peloton zo je wil op kan leggen lijkt het met voor Pogacar juist de kers op de taart om te helpen 1 van de meesterknechten vandaag met de winst er vandoor te laten gaan.

In dat geval is de kaart Adam Yates uitspelen toch de meest aannemelijke? Iets hoger in de pikorde en vaker bewezen dit werk af te kunnen maken dan Almeida? 

Laatst gewijzigd
Masterw

ik laat rodriguez van ineos op de bank. paar zekere puntjes, maar die staat denk te kort om mee te mogen. 

Als die mee zit zullen er toch wel een paar ploegen gaan rijden. Gokje maar je moet wat. Jorgenson banken na gisteren durf ik niet meer.

 

Dekkerony
NOAD1912
#3880
Ik denk dat als Pogacar vandaag weer alles als Pacman op gaat vegen het positivsme rondom hem (colle...

Dat denk ik ook. Met vluchters de kans geven bedoelde hij teamgenoot. A.Ytes of Almeida it is..

Jommelb
Hay
#3873
Klopt. Maar ik denk dat daar dan wel betere opties voor waren. Heb zelf vol ingezet op sprinters en...

Ja er waren zeker andere kandidaten, maar ik wilde sowieso Pedersen thuis laten dus wilde wel kwaliteit. Bovendien had Pidcock wat mij betreft een hoog plafond als hij het eerste weekend goed zou zijn. En hij had ook in bergetappes misschien opgesteld kunnen worden als vluchter. En hij is dan wel echt kwaliteitsvluchter en veel zekerder dan mannen als Bettiol.

Aberastuuurrriii

Het verschil tussen REV en Almeida is 8 minuten en Remco pakt ook nog tijd in de tijdrit normaal gesproken. Het zou zomaar kunnen dat de nummers 4 tot en met 12 in de "vlucht" zitten van vandaag. Het zal wel niet, maar zo laat in de Tour krijg je wel een kettingreactie aan renners in het klassement die hun plekje willen behouden

Aberastuuurrriii

Ik neem Simon Yates als kopman. Vind hem sterk de laatste dagen en is voor niemand een gevaar. Als je wil consolideren, kan je op safe Pogi nemen. Ik sta op 89,5% zonder Ving en REV dus voor mij maakt het allemaal niet zo veel meer uit haha

Martijn Sollie

Wie zouden jullie van dit groepje banken vandaag? Gee, Ciconne of S Yates?

Scratzz

Wat een gelul dat Pogacar anderen moet laten winnen. Hij is de beste en mag dat laten zien. Zijn aanvallende manier van rijden is een genot om naar te kijken. Hiervoor keken we drie weken lang naar een Sky-trein die enkel op de metertjes zaten te koekeloeren.

Lance Armstrong is overigens wel de laatste persoon om te oordelen over wat wel/niet goed is voor de sport.

Jasperdewaal11
Sean Chiappucci
#3870
Ik vind dat Pogi iets meer respekt verdient hier. Overexposure gaat op een gegeven moment tegenwerke...

Ik doe niks af aan respect volgens mij. En doet veel zelf maar ook weer niet heel veel (of vind je de laatste ca 20/15 km gas geven veel?). Die heeft ook gewoon een ploeg die controleert en terughaalt. Doet niet af aan het feit dat hij bijzonder indrukwekkende dingen laat zien.

Sky was idd net zo, Jumbo het ene jaar meer dan het andere maar volgens mij lieten die aanvallers nog weleens begaan. In algemene zin is zoiets minder leuk om te zien vind ik.

NiekPro2005

Als ik rev had gekozen ipv roglic deed ik mee om de gouden beker. Nu ga ik op zon 85% stranden. Moet je nagaan hoe groot het verschil is om 1 simpele keuze🤯

Hay
Jommelb
#3883
Ja er waren zeker andere kandidaten, maar ik wilde sowieso Pedersen thuis laten dus wilde wel kwalit...

Ik denk dat we een beetje van mening blijven verschillen (en dat mag/moet zelfs wat mij betreft). Maar ik denk dat "misschien" ook wel een treffend woord is uit deze post. Pidcock is natuurlijk een fantastische renner (net onder van der Poel en Van Aert) maar erg wispelturig en je weet nooit of/en wanneer hij gaat vlammen. Dan is b.v. Bauhaus een veel betere keuze, je weet precies wat je er aan hebt en haalt (zoals min of meer verwacht) 164 punten. Als Pidcock twee keer wint en je maakt hem geen kopman dan blijft hij (ruim) hieronder zelfs met een paar dagen gele trui. Maar je kunt natuurlijk ook niet meer dan zo'n 7/8 (goede) sprinters hebben wil je er een goed rendement uit halen.

Sjasfriet
Scratzz
#3887
Wat een gelul dat Pogacar anderen moet laten winnen. Hij is de beste en mag dat laten zien. Zijn aan...

We hebben een mogelijkheid nodig op dit forum op een duimpje of hartje op een reactie te plaatsen. ;)

Jommelb
Hay
#3890
Ik denk dat we een beetje van mening blijven verschillen (en dat mag/moet zelfs wat mij betreft). Ma...

Haha een beetje oneens is prima zolang het vriendschappelijk blijft.

Ben met je eens dat er voor Pidcock goedkopere opties waren. Maar tegenwoordig geef ik mezelf maar beperkt puzzeltijd i.v.m. andere prioriteiten. Heeft mr wel flinke stijging opgeleverd door hem te cappen in de gravelrit.

Jommelb

Toch maar S. Yates gecapt, maar ik zie hem nog niet. Spanneeeeend 

dr klaas
NiekPro2005
#3889
Als ik rev had gekozen ipv roglic deed ik mee om de gouden beker. Nu ga ik op zon 85% stranden. Moet...

Dat is elke ronde zo als je 85% staat en je ruilt iemand. Het plafond van remco was hoger door de witte trui. Ik vind remcoos pickrate laag tov roglic. 

Kanarie

Wat een kutzooi, ik had gewoon op save moeten spelen. Simon Yates cappen kan mij een gouden bekertje kosten. Ik was er van overtuigd dat de vlucht het ging halen.

dr klaas
Kanarie
#3895
Wat een kutzooi, ik had gewoon op save moeten spelen. Simon Yates cappen kan mij een gouden bekertje...

Hier ook johannessen wordt nog 11e gelukkig. Duimpje inzicht hoera

Sjasfriet

Carlos Rodriguez kan puntengewijs toch ook aan het rijtje tegenvallers van deze tour worden toegevoegd.

Voor de tour zag ik hem als potentiele kandidaat voor wit, dus dat was wel een foute inschatting. Gelukkig zit de echte witte man wel in mn team.

Ik weigerde ook koppig te geloven dat Jorgenson top 10 zou rijden in de tour, maar kijk. Bij deze mea culpa voor deze verkondiging.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Pogacar niet geloven dus.

Ben Nihilisty

Ik heb denk ik nog nooit zo erg gehaald van een 1 op 1 keuze als Roglic boven Evenepoel verkiezen. Qua puntenpotentie was ik op dag 1 al overtuigd dat ik de foute keuze had gemaakt, maar Evenepoel verbaast me eerlijk gezegd wel. Had toch verwacht dat die bij de zwaardere bergetappes in de eindfase een keertje op de grill zou belanden, maar hij leert ook wel iets slimmer te koersen: niet meespringen als het tempo eigenlijk net te hoog ligt.

Punct
Ben Nihilisty
#3899
Ik heb denk ik nog nooit zo erg gehaald van een 1 op 1 keuze als Roglic boven Evenepoel verkiezen. Q...

Note to self: REV vanaf nu vaste waarde, altijd drie ploegmaten van Pogi en nimmer meer Roglic

1 2 ... 156 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.