Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 157 ... 161 162
Georgeske

Ciccone of Mas als laatste tijdrijder morgen?

pirazzi

Heb je geen ploeggenoten van Pogacar of Evenepoel dan?

Dekkerony
Georgeske
#3901
Ciccone of Mas als laatste tijdrijder morgen?

Trui punten..anders Ciccone om zn 10e plek proberen te houden..

Smarty

Dankzij Johannessen en Jorgenson 0,3% gestegen naar 99,1%. Heb op save gespeeld door Pogi te cappen. 

Bozenik
pirazzi
#3898
Pogacar niet geloven dus.

Evenepoel niet geloven dus.

Hier bij uitzondering ook voor een aanvaller gegaan als kopman helaas. Had dus ook beter op saFe kunnen spelen. Maar of het uiteindelijk zilver of brons wordt maakt ook niet zo gek veel uit.

 

Scoritop

Pogi niet gecapt scheelt dus 50 punten. Drama! 

Scoritop
Georgeske
#3901
Ciccone of Mas als laatste tijdrijder morgen?

Dan zou ik voor Ciccone gaan. Om idd z'n 10e plek te behouden. 

Ik heb de keuze tussen Ciccone of S. Yates als 9e renner. Wat denk jij? Waar doe ik het beste aan? 

Laatst gewijzigd
floda

Voor morgen 4 kandidaten voor de laatste 2 plekken. S Yates, WvA, lazkano en ciccone. Vooralsnog heb ik yates en lazkano erin mede op basis van uitspraken van Wout dat hij extra rustdag richting OS wel ziet zitten. Maar laat me graag overtuigen door andere meningen.

Wim Peters

Laatste plek morgen: Bardet, WvA of zekere Philipsen punten?

Dekkerony
floda
#3908
Voor morgen 4 kandidaten voor de laatste 2 plekken. S Yates, WvA, lazkano en ciccone. Vooralsnog heb...

Heb van deze 4 alleen Lazkano maar had m graag ingewisseld voor WvA

Poule d'Or

Ciccone gaat hier geen 18e worden toch? Dan maar Philipsen er in.

Sjasfriet

Jullie hebben nogal weelde zeg. Ik moet noodgedwongen al de ganse week Philipsen opstellen bij mn 8 klassementsmannen. Zal morgen niet anders zijn :(

Ik twijfel zelfs om Ciccone nog in te wisselen voor cocquard. Zou graag mn eerste ronde bekertje willen behouden. (Ook al is dat 'maar' brons)

Scoritop
Poule d'Or
#3911
Ciccone gaat hier geen 18e worden toch? Dan maar Philipsen er in.

Niet? Wie eindigt er voor hem dan? Zijn er niet super veel toch? 

Poule d'Or
Scoritop
#3913
Niet? Wie eindigt er voor hem dan? Zijn er niet super veel toch? 

Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Jorgenson, A. Yates, Gee, Buitrago, Crod, Kelderman, Healy, Van Wilder, Vauquelin

Verder nog waarschijnlijk, Carapaz, Armirail, Castro, Lazkano, Campenaerts, S. Yates, De Plus

En als ze zin hebben, van Aert, Thomas

En dan mis ik er waarschijnlijk nog een paar

Laatst gewijzigd
BigMig
Scoritop
#3907
Dan zou ik voor Ciccone gaan. Om idd z'n 10e plek te behouden.  Ik heb de keuze tussen Ciccone...

Yatesie

Scoritop
Poule d'Or
#3914
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Jorgenson, A. Yates, Gee, Buitrago, Crod, Kelderman, Healy,...

Dat zijn er wel een hoop ja. Wist eigenlijk niet zo goed dat Ciccone zo onthutsend is in klimmend tijdrijden

Maracas

Hoeveel punten is Philipsen dan? Ik heb ook de 'keuze' tussen hem en Ciccone..

Hoe goed is Mas in tijdrijden? Ik heb ook nog bijvoorbeeld Kwiatkowski achter de hand

Sambonhof

Jongens wordt dit dan eindelijk de etappe van Lapeira?

Oerdewai

Het feit dat mensen 6 puntjes van een trui verkiezen boven een zeer reële kans op meer punten met bijvoorbeeld een mas of cicone verbaasd mij. Niet vergeten dat het een klimtijdrit is. De top 10 gaat echt wel gas geven en een Mas heeft zijn benen weer gevonden in de derde week. Ik doe Philipsen in elk geval op de bank

valowitz

Één van deze trui moet morgen op de bank: WvA, Buitrago, Armirail. 
Wie zou jij thuis laten? 

Scratzz

 

Vingegaard had gehoopt dat hij de rit cadeau kreeg. Kelderman vindt het jammer dat Pogacar de rit niet cadeau gaf. Jorgenson was pissig om gisteren en vond dat Carapaz vandaag dan maar moest sprinten om dat punt.

 

Visma moet weer even normaal gaan doen. Ze hebben een heel leuk team, maar deze slachtofferrol staat ze totaal niet. 

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
Poule d'Or
#3914
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Jorgenson, A. Yates, Gee, Buitrago, Crod, Kelderman, Healy,...

Ik hoop dat Gregoire daar ook nog ergens tussen staat. Was verrast door z'n 20e plek in de eerste ITT. Maar als ie op t vlakke top 20 kan rijden, dan moet ie hier toch ook mee kunnen...

Masterw

Buitrago of ciccone voor vandaag.

iemand een idee?

valowitz
Punct
#3900
Note to self: REV vanaf nu vaste waarde, altijd drie ploegmaten van Pogi en nimmer meer Roglic

Dat zal misschien nog moeilijk worden als de Vuelta straks gereden wordt zonder Pogi, Bingo of Rev.

valowitz
Masterw
#3923
Buitrago of ciccone voor vandaag. iemand een idee?

Ciccone want die is nog steeds boos op Buitrago en zijn 'sticky bottle' 

1 2 ... 157 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.