Jullie hebben nogal weelde zeg. Ik moet noodgedwongen al de ganse week Philipsen opstellen bij mn 8 klassementsmannen. Zal morgen niet anders zijn :(
Ik twijfel zelfs om Ciccone nog in te wisselen voor cocquard. Zou graag mn eerste ronde bekertje willen behouden. (Ook al is dat 'maar' brons)
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Almeida, Jorgenson, A. Yates, Gee, Buitrago, Crod, Kelderman, Healy, Van Wilder, Vauquelin
Verder nog waarschijnlijk, Carapaz, Armirail, Castro, Lazkano, Campenaerts, S. Yates, De Plus
En als ze zin hebben, van Aert, Thomas
En dan mis ik er waarschijnlijk nog een paar
Het feit dat mensen 6 puntjes van een trui verkiezen boven een zeer reële kans op meer punten met bijvoorbeeld een mas of cicone verbaasd mij. Niet vergeten dat het een klimtijdrit is. De top 10 gaat echt wel gas geven en een Mas heeft zijn benen weer gevonden in de derde week. Ik doe Philipsen in elk geval op de bank
Vingegaard had gehoopt dat hij de rit cadeau kreeg. Kelderman vindt het jammer dat Pogacar de rit niet cadeau gaf. Jorgenson was pissig om gisteren en vond dat Carapaz vandaag dan maar moest sprinten om dat punt.
Visma moet weer even normaal gaan doen. Ze hebben een heel leuk team, maar deze slachtofferrol staat ze totaal niet.
Ik hoop dat Gregoire daar ook nog ergens tussen staat. Was verrast door z'n 20e plek in de eerste ITT. Maar als ie op t vlakke top 20 kan rijden, dan moet ie hier toch ook mee kunnen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.