Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 158 ... 161 162
Villa

Wat verwachten jullie vandaag? Pog of rev

Wiwawout
Villa
Wat verwachten jullie vandaag? Pog of rev

Verwacht Pogi. In de vorig, vlakkere, ITT verloor hij 12sec wat ik mee vond vallen. Dus met echt klimmen verwacht ik dat hij beter zal zijn, zeker na 3 weken koers.

Astarloa

Er moet een behoorlijk stuk geklommen worden deze tijdrit. Ciccone gaat zich hier echt wel de ballen uit de broek draaien om zijn 10e plek te behouden. Top 20 gaat hij denk ik wel redden. Daar gaat echt geen Campenaerts of Thomas of weet ik wat voor namen geopperd worden voor eindigen.

jessevana

Hoe wordt de einduitslag berekend? Wordt dat over je gehele team berekend of alleen vanuit de selectie voor vandaag?

Poule d'Or
jessevana
Hoe wordt de einduitslag berekend? Wordt dat over je gehele team berekend of alleen vanuit de select...

Gehele team

Hay
jessevana
Hoe wordt de einduitslag berekend? Wordt dat over je gehele team berekend of alleen vanuit de select...

Je krijgt de punten voor het eindklassement voor iedere renner die uitrijdt. Je hoeft deze dus niet op te stellen voor de etappe van vandaag.

martijncr
ditisdavid
Er zijn weinig renners waarvan ik zal zeggen dat het vooraf ook al een domme keuze was, maar Van der...

Nog even hierop terugkomend David: al dat soort zeer wezenlijke punten die je noemt zijn min of meer de revue gepasseerd in mijn hoofd. Op de laatste dag had ik een aanvaller voor overgangsetappes van 1,5 miljoen en 500k over. Dan was de upgrade naar MVDP een logische omdat ik dacht meer zekerheid daarmee te kopen. M.a.w. je weet goed welke etappes hij gecapt kan worden, en de sprintetappes was het een mooie opvuller als Philipsen in groen reed en hij soms ook nog eens verdwaald top 15 rijdt. 

MVDP in de tour is nu voor mij in ieder geval een no-go geworden. Domme keuze geweest? Winnaars hebben achteraf altijd gelijk, maar vooraf leven we allemaal in eenzelfde onzekerheid over onze gemaakte keuzes en hoe ze uitpakken. 

Papa Bart

Ik ben letterlijk 0,6 procent verwijderd van mijn eerste gouden bekertje na bijna 10 jaar scorito spelen. ( en van tijd tot tijd dit forum bevlekken) Help die ouwe Papa Bart eens over de streep:

Pog of Rev kopman?

Ciccone of S. Yates als laatste er in?

Ruderick

Ik zou voor Pogi gaan

Als ie al twee dagen de rit wegkaapt, gaat ie morgen echt niet op zijn lauweren rusten

En sinds we in wattages spreken..... Die red Remco niet

Kanarie

Ciccone op de bank natuurlijk. En Pogi capp als je het mij vraagt, maar P of E zal weinig verschil makem denk ik.

Hay
Papa Bart
Ik ben letterlijk 0,6 procent verwijderd van mijn eerste gouden bekertje na bijna 10 jaar scorito sp...

Pogacar (zie ook hierboven) en S Yates zou ik kiezen. Yates is een veel betere tijdrijder van Ciccone, ook bergop. Wel strijdt Ciccone nog om een top 10 plaats terwijl Yates een paar plaatsen lager in een soort niemandsland staat. 

CAI
Papa Bart
Ik ben letterlijk 0,6 procent verwijderd van mijn eerste gouden bekertje na bijna 10 jaar scorito sp...

0,6 % is nog best een stap, maar zou mooi zijn natuurlijk. Heb je veel tijdrijders en klassementspunten relatief tov de concurrentie? Pogi is in principe favoriet met die berg, maar misschien moet je juist wat risico nemen met remco als je het anders niet denkt te halen. Yates is de betere tijdrijder tov ciccone normaal. 

NiekPro2005

Ik heb van de flop top 10 van scorito de top 6 het is ook ongelofelijk hé. Al die uitvallers 

Toch wel beter dan 85% terwijl ik rond etappe 13 nog op beter dan 98% stond 

Ruderick

Kan me voorstellen dat als je twee dagen snot voor ogen rijdt dat je ff baalt. Vlab komt er wel weer overheen. Dat zij in Vuelta na opgave REV voor AK hem daarna alles gaven, wil niet zeggen dat anderen ook hun ziel verkopen.

ik vind het top van Pogi. Geen competitievervalsing

Masterw

Hier op 98,9% wordt nog spannend voor t bekertje. 

Masterw
Papa Bart

Ik zou voor pogi gaan. Ronde loopt op zijn eind. Remco zijn aanval gister al niet top die is op.

pogi oogt nog veel fitter, tel daarbij op het klimmen. Dus pogi beter.

als s.yates voluit gaat is hij zeker sneller dan ciccone. Yates is een prima tijdrijder echter de vraag of hij er vol voor gaat. Ciccone gaat denk in het beste geval ergens tussen 15 en 20 eindigen

De Tourminator

Ook ik heb gegokt en verloren door S. Yates gisteren te cappen. Daardoor wat gezakt, maar de Gouden beker was al lang uit zicht. 

Het was een mooie Tour, met een goede Vingegaard, maar een nog betere Pogacar. Girmay en Landa nooit in mijn team gehad en gekozen voor de combi Jorgenson, Pidcock en Bennett voor 7M i.p.v. Vingegaard met 2x een 500K renner. En van Gils boven Gee verkozen.

Vandaag Pogi als Cap en dan wachten wat de eindafrekening doet. 9 renners bij de eerste 12, dus ik denk dat een bronzen beker er wel in moet zitten. 

Maracas

Denkt niemand dat Vingegaard gaat winnen vandaag?

Canyon72

Laatste rit en sta op 99,6%. Hoop gouden beker te kunnen houden. Cap vandaag Pogi of Evenepoel? En wat met het dreigend weer vanaf 18u?

Laatst gewijzigd
Ruderick

LOL

ik stond alleen voor aanvang op 100%                                                                          
nu, naar alle tevredenheid, op mooie 92% 

gemist:

Carapaz

Girmay

Twee knechten Pogi (had er eentje)

en Pedersen weer wel hebben

verder vielen Rodriquez en Cicc tegen

Maar gaan nadenken over Vuelta hahaha

Ruderick

Vin komt tekort deze tour.  REV start voor Pogi en met klim lijkt mij dat Pogi genoeg opbouwt om tweede deel te overleven

Astarloa
Ruderick
LOL ik stond alleen voor aanvang op 100%                 &n...

Ciccone viel tegen? Goeiedagschotel!

oborobo

Ciccone staat 10e AK!

Ruderick

Niet qua prijs/punten, maar qua mijn verwachtingen 

Astarloa
Ruderick
Niet qua prijs/punten, maar qua mijn verwachtingen 

Maar goed dan dat verwachtingen niet de stand bepalen.

1 2 ... 158 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.