Zou geen gekke verdeling zijn. Roglic beter dan Evenepoel, maar die heeft weer JK punten plus iets betere tijdrit.
Logische prijs voor ciccone, zijn vrij weinig kansen voor hem vanuit de vlucht. Dus dan zou hij in dit veld goed genoeg moeten zijn om op AK dagen flink te scoren. In die ploeg hebben ze in principe TGH voor klassement. Dus vrees dat ciccone dan ook gewoon zijn meesterknecht wordt en ergens een keer vanuit de aanval iets zal doen. Wanneer is een raadsel, dus worden waarschijnlijk veel 0 punters
Volgens mij is er nog geen spel gespeeld. Heb zelf 2k geleend aan scorito voor o.a. dit spel format. Heb ergens gelezen dat ze spellen tussen de 1 en 25 euro willen spelen. Met de bovenste 10% in het prijzengeld, Poultjes van 16 maar ook van duizend deelnemers Ik weet niet of dit spelers/gokkers trekt van buiten het huidige scorito wereldje. Overheid ziet het als een kansspel natuurlijk, maar het is natuurlijk meer skills als geluk.
Weet niet of je met scorito pro gelijktijdig met het zelfde spel ook kan deelnemen aan scorito zonder pro. Ik ga iig niet 2 dagopstellingen maken.
1 van de belangrijke vragen zal (net zoals vorig jaar) zijn: kan MVDP de lichtgewichten volgen als er volle bak gekoerst wordt in rit 1 en 2?
Rit 1 vier bergen op 50km. Denk het niet.
Rit 2 doe mij sterk denken aan de openingsrit vorig jaar waarbij de San Luca zelfs nog zwaarder(/langer) lijkt dan de Pike waar hij vorig jaar niet meekon. Toen ook nog 10km tot de finish. Denk het dus ook niet.
Hij lijkt natuurlijk wel sterker dan vorig jaar. Maar ook al pakt hij geel, is hij het ook wel al kwijt in rit 4.
Lang verhaal kort: met Jasper in zijn team zal hij toch wel aantrekkelijk geprijsd moeten zijn om hem mee te nemen. Wat denken jullie?
Eens met jouw visie. Die ritten gaan gewoon te zwaar voor hem zijn. Om matje voor mij interessant te maken, zou hij 1,5 miljoen a 2 miljoen moeten zijn. Ik kan eigenlijk al bij voorbaat zeggen dat hij duurder gaat zijn en daarom niet interessant zal zijn voor mij.
Hij wordt net zo'n gok als alle andere aanvallers deze tour, zitten weinig etappes in die écht op zijn lijf zijn geschreven. Misschien dat ie in de tijdritten ook nog top-15 kan rijden, maar het wordt geen sloot aan punten. Eens met je analyse dus!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.