Scorito Tour de France 2024

1 2 3 4 ... 62 63
Canyon72

Ga vooral focussen op klassementsrenners en sprinters

Laatst gewijzigd
dr klaas

Waarom de Lie op de zwarte lijst? Hij reed in de omloop gewoon bij de beste 6 en is ziek geworden. Voor 5 miljoen zijn er alternatieven maar als hij dezelfde prijs krijgt als een girmay ? 

Daan Brakenhoff

Wellicht zijn de prijzen 'just for show', maar op Scori PRO staan al een aantal prijzen bij de TdF renners. 

Pogacar 6mil

Vingegaard 5.5mil

Evenepoel 4.5mil

Roglic 4mil

Ciccone 750k

ZK
Daan Brakenhoff
#78
Wellicht zijn de prijzen 'just for show', maar op Scori PRO staan al een aantal prijzen bij de TdF r...

Zou geen gekke verdeling zijn. Roglic beter dan Evenepoel, maar die heeft weer JK punten plus iets betere tijdrit. 

Logische prijs voor ciccone, zijn vrij weinig kansen voor hem vanuit de vlucht. Dus dan zou hij in dit veld goed genoeg moeten zijn om op AK dagen flink te scoren. In die ploeg hebben ze in principe TGH voor klassement. Dus vrees dat ciccone dan ook gewoon zijn meesterknecht wordt en ergens een keer vanuit de aanval iets zal doen. Wanneer is een raadsel, dus worden waarschijnlijk veel 0 punters

NielsH97

Heeft een van jullie al ooit meegespeeld met ScoriPro? Wat zijn jullie eerste gedachtes? Idee is leuk natuurlijk, maar de uitvoering?

BigMig
Canyon72
#76
Ga vooral focussen op klassementsrenners en sprinters

Ik stop mijn team deze ronde vooral vol met aanvallers en bankzitters

Arne Riis
NielsH97
#80
Heeft een van jullie al ooit meegespeeld met ScoriPro? Wat zijn jullie eerste gedachtes? Idee is leu...

Ik ga het deze Tour een kans geven. Al is het maar omdat ik de makers van deze gave spellen wel een extra succesje gun.

NielsH97
Arne Riis
#82
Ik ga het deze Tour een kans geven. Al is het maar omdat ik de makers van deze gave spellen wel een...

Ben benieuwd! Ik zal me later aansluiten. Voor welke bedragen kun je meespelen met de TDF?

oli4g
NielsH97
#80
Heeft een van jullie al ooit meegespeeld met ScoriPro? Wat zijn jullie eerste gedachtes? Idee is leu...

Heb hier wel interesse in, maar als ik het goed heb is het enkel voor inwoners van NL.

dr klaas
NielsH97
#80
Heeft een van jullie al ooit meegespeeld met ScoriPro? Wat zijn jullie eerste gedachtes? Idee is leu...

Volgens mij is er nog geen spel gespeeld.  Heb zelf 2k geleend aan scorito voor o.a. dit spel format.  Heb ergens gelezen dat ze spellen tussen de 1 en 25 euro willen spelen.  Met de bovenste 10% in het prijzengeld,  Poultjes van 16 maar ook van duizend deelnemers  Ik weet niet of dit spelers/gokkers trekt van buiten het huidige scorito wereldje.   Overheid ziet het als een kansspel natuurlijk, maar het is natuurlijk meer skills als geluk. 

Weet niet of je met scorito pro gelijktijdig met het zelfde spel ook kan deelnemen aan scorito zonder pro.   Ik ga iig niet 2 dagopstellingen maken. 

 

Pim Todcock

Ik ben benieuwd, nog nooit van gehoord tot ik het hier las :). Ik ga wellicht ook wel meedoen.

Dat 83% naar de pot gaat klinkt nogal wat karig. Bij goksites is dat meestal rond de 92%. Misschien dat dat ooit omhoog gaat. Wel is het concept leuker.

KV

1 van de belangrijke vragen zal (net zoals vorig jaar) zijn: kan MVDP de lichtgewichten volgen als er volle bak gekoerst wordt in rit 1 en 2? 

Rit 1 vier bergen op 50km. Denk het niet.

Rit 2 doe mij sterk denken aan de openingsrit vorig jaar waarbij de San Luca zelfs nog zwaarder(/langer) lijkt dan de Pike waar hij vorig jaar niet meekon. Toen ook nog 10km tot de finish. Denk het dus ook niet.

Hij lijkt natuurlijk wel sterker dan vorig jaar. Maar ook al pakt hij geel, is hij het ook wel al kwijt in rit 4.

Lang verhaal kort: met Jasper in zijn team zal hij toch wel aantrekkelijk geprijsd moeten zijn om hem mee te nemen. Wat denken jullie?

Titivoeckler
KV
#87
1 van de belangrijke vragen zal (net zoals vorig jaar) zijn: kan MVDP de lichtgewichten volgen als e...

Eens met jouw visie. Die ritten gaan gewoon te zwaar voor hem zijn. Om matje voor mij interessant te maken, zou hij 1,5 miljoen a 2 miljoen moeten zijn. Ik kan eigenlijk al bij voorbaat zeggen dat hij duurder gaat zijn en daarom niet interessant zal zijn voor mij.

NielsH97

Heb op dit moment CRUKS waardoor ik geen ScoriPro kan spelen. Ik ga de Vuelta dus proberen want dan is mijn CRUKS verlopen.

martijncr
KV
#87
1 van de belangrijke vragen zal (net zoals vorig jaar) zijn: kan MVDP de lichtgewichten volgen als e...

Hij wordt net zo'n gok als alle andere aanvallers deze tour, zitten weinig etappes in die écht op zijn lijf zijn geschreven. Misschien dat ie in de tijdritten ook nog top-15 kan rijden, maar het wordt geen sloot aan punten. Eens met je analyse dus!

floda

Ben met dit parcours ook wel erg benieuwd wat de prijs van van gils zal zijn. Zie ik namelijk wel als een aanvaller die in bepaalde etappes misschien ook nog wel mee komt met wat ak mannen

ditisdavid

Van der Poel gaat op dit parcours en met de Spelen in het achterhoofd hoogstwaarschijnlijk minder dan 100 eigen punten halen, zelfs met Philipsen in de ploeg is 2 miljoen dan eigenlijk al te veel.

nasibal
NielsH97
#89
Heb op dit moment CRUKS waardoor ik geen ScoriPro kan spelen. Ik ga de Vuelta dus proberen want dan...

Dit is wel een interessante haha: Tijdens je Cruks alweer plannen maken om ergens voor geld te gaan spelen :D

 

John Bon

Eerste die erin gaat voor mij is Ayuso. Ik heb een blindvertrouwen in hem deze ronde. Kan zomaar Pogi zijn Kuss worden. 

Sjasfriet
floda
#91
Ben met dit parcours ook wel erg benieuwd wat de prijs van van gils zal zijn. Zie ik namelijk wel al...

.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff
floda
#91
Ben met dit parcours ook wel erg benieuwd wat de prijs van van gils zal zijn. Zie ik namelijk wel al...

Ik hoop hoog genoeg! Om in ieder geval maar wat managers af te schrikken.

Daan Brakenhoff
Sjasfriet
#95
.

Stiekem hoop ik wel dat teams als deze straks gewoon 5mil boven budget gaan zijn. 

NOAD1912
NielsH97
#89
Heb op dit moment CRUKS waardoor ik geen ScoriPro kan spelen. Ik ga de Vuelta dus proberen want dan...

Vrijwillig ook nog?? Had je zoveel geld kunnen winnen, zonde man. Gemiste kans.

Laatst gewijzigd
NielsH97
nasibal
#93
Dit is wel een interessante haha: Tijdens je Cruks alweer plannen maken om ergens voor geld te gaan...

Hahahahaha, nou ik hoop dat ScoriPro wel verschilt van het reguliere voetbal wedden ;)

Sjasfriet
Daan Brakenhoff
#97
Stiekem hoop ik wel dat teams als deze straks gewoon 5mil boven budget gaan zijn. 

Zal wel meer dan 5m boven het budget zijn. Maar dat is snel opgelost: Pogacar --> Ricitello ;) 

1 2 3 4 ... 62 63

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.