Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 41 ... 161 162
NOAD1912
Rad
#997
Als je aandelen Scorito hebt ontvang je extra budget heb ik gehoord.

Klopt, 2,5 miljoen! 

nasibal

Potverdomme, net mn hele team strak, krijg ik er opeens een miljoen bij. 

NielsH97
nasibal
#1002
Potverdomme, net mn hele team strak, krijg ik er opeens een miljoen bij. 

Benieuwd naar de opbouw van het team, hoeveel sprinters heb je? knecht van Pedersen of Philipsen? Hoeveel AK mannen?

DennisdeMenniss
nasibal
#1002
Potverdomme, net mn hele team strak, krijg ik er opeens een miljoen bij. 

Gewoon laten staan en dat extra miljoen voor de gouden wissel bewaren ;)

Nick P

Geloof mij maar, van Aert gaat zijn 4 miljoen niet waard zijn.

floda

Hahaha en nu gaat wout de eerste dag het geel in. Dus iedereen almeida eruit en jorgenson erin

Ben Van Heck

Pedersen en Jorgenson eruit gebonjourd, WVA en Groenewegen erin geklikt. Makkelijk zo. 

Pirata
Nick P
#1005
Geloof mij maar, van Aert gaat zijn 4 miljoen niet waard zijn.

Ik geloof je niet.

floda

Wel typisch trouwens dat Wout 0,5 miljoen lager geprijsd is dan pedersen. Of je verwacht niet dat hij gaat meesprinten en dan moet hij stuk goedkoper (MvP prijs plus klein beetje bonus voor Jonas) of als je het wel verwacht dan maak je hem minimaal net zo duur. 

dr klaas
floda
#1009
Wel typisch trouwens dat Wout 0,5 miljoen lager geprijsd is dan pedersen. Of je verwacht niet dat hi...

Hangt ook nog een valpartij aanvast, in vorm rijden voor de Olympische spelen, knecht spelen voor Vingegaard in de zand etappe.

 

KV
floda
#1009
Wel typisch trouwens dat Wout 0,5 miljoen lager geprijsd is dan pedersen. Of je verwacht niet dat hi...

Een top Wout in principe op te stellen in 14 etappes met goede kans op (veel) eigen punten. Echter als je hem zag klimmen in Noorwegen denk ik niet dat we hem in het openingsweekend mogen verwachten.

Daarnaast denk ik niet dat hij zich zomaar in de vlakke sprints zal smijten.

Kunnen dus veel 0-punters worden imo.

Nog maar even zijn eigen doelstellingen afwachten zeker?

John Bon
floda
#1009
Wel typisch trouwens dat Wout 0,5 miljoen lager geprijsd is dan pedersen. Of je verwacht niet dat hi...

Ja en nee zelfs als ze niet verwachten dat hij meesprint wat dan? Maak jij hem 3 miljoen dan klikt iedereen hem er blind in

Astarloa
NielsH97
#1003
Benieuwd naar de opbouw van het team, hoeveel sprinters heb je? knecht van Pedersen of Philipsen? Ho...

Idd, zeg even alles tot in detail voor.

Nederlandsche

Wat is jullie verdeling qua AK - Sprint - Aanval - Opvulling?

 

En hoeveel 500/750k nemen jullie mee? 4?

En hoeveel van de duurste 4 AK-mannen? Ik blijf voorlopig hangen op 2 maar mis iemand voor witte trui :S

Aanklampen

Volgens mij heeft Nasibal al vrij veel verteld bij de Giro. Als je dat nogmaals doorleest weet je zelf wel ongeveer waar hij op let.

 

Moet geen voorkauw spel worden. Alles zelf invullen dan kijken waar je die ploeggenoten opstelt en hoeveel die opleveren tov een AK man die 3e in AK staat en 1 of 2e in JK. Dan zijn opvullers van een pedersen en flipje misschien niet eens zo nodig...

albert n
ProScoritoManager
#989
Dat ben ik zeker met je eens. Maar van die drie heb ik het meeste vertrouwen in Vingegaard z'n begel...

Ik heb ook dit dilemma. Misschien allebei niet en Vini erin? Maar dan puur voor de 3e week. Eigenlijk heb ik meer vertrouwen in Roglic dan Evenepoel zeker voor de 3e week. En Vini? Lijkt me sterk dat je zo snel kunt genezen en in topvorm bent. Zelfs Podgecar had het verleden jaar moeilijk en dat was toch een totaal andere blessure.

VincentK
Rad
#997
Als je aandelen Scorito hebt ontvang je extra budget heb ik gehoord.

Ook als je geen aandelen hebt.

De Tourminator

De keuzes gaan er weer aankomen. Roglic of REV + 500K of Yates + Almeida. Samen 6M, krijg de combi er nu nog niet beide in. Of Vin + 500K of WvA + Jorgenson. Maar even rustig verder puzzelen tussen het voetbal kijken. 

De grote 4 met JP, Pedersen en WvA (totaal 38M) laat niet veel ruimte meer over voor de rest. 15M voor 13 renners is mogelijk, maar invullen en kijken wat ik dan mis.

HaagseHaas

Mooi dat extra geld, nu kan ik Yates en Ayuso meenemen. Vingegaard en Van Aert blijf ik een te groot risico vinden.

Laatst gewijzigd
Bring me the horizon

Blijf vingegard wel prijzig vinden gezien zijn vorm een gok is.

Maar ik ga het toch gokken.

Pogacar-Vingegard-Roglic. Als klassement toppers.

Phillipsen-V Aert-De Lie als sprint toppers.

Altijd prettig dat wout in sprints, heuvels en tijdrit punten kan pakken. En ook inzetbaar voor de teampunten van Vingegard en dat werkt ook weer andersom.

Vlasov ondanks een goede vorm er toch uit gedaan.

Behatzailea

Pff pas vier rijders zeker. Ion, Alex, Mikel, Pello. Voor alle type etappes 1 rijder. Nu nog de rest eromheen vinden 😆 

Maarten Koning

Met Vingegaard en in mindere mate van Aert komt het er helaas op neer dat we alles goed kunnen doen qua voorbereiding. Uci punten per wedstrijddag berekenen, algoritmes er op los laten, etc etc, en dan zijn ze wel of niet in vorm. En dan sta je dan met je uitgebalanceerde team.

Ik vind het maar niks..

Natuurlijk vallen renners soms en dan ben je met een beetje pech ook direct afgeschreven voor de topplaatsen maar dat gebeurt tenminste tijdens de tour. Ik wil er gewoon vantevoren een wetenschap van kunnen maken en dat gaat nu wat beperkter.

encanto

Ik vind het vertrouwen in Wout wel heel groot. 

zou eerst de Tour niet rijden ivm de OS. Dat blijft zijn hoofddoel dus gaat alleen daarvoor voorbereiden. Waarom zou hij in godsnaam gaan sprinten en risico's nemen? Alleen halverwege is er volgens mij een sprint waarbij de weg oploopt. Dat zou dan kunnen. In de andere etappes waar hij gaat oefenen en knallen zal altijd een zekere Nederlander in zijn wiel zitten. Dus als je eerst MVP niet had, snap ik niet dat je met Wout het risico wel zou nemen en allebei lijkt me overbodig.

 

het verandert natuurlijk wel als hij aangeeft te gaan sprinten...(wat ik niet verwacht).

punten voor Vingegaard zouden ook kunnen maar die gaat normaliter pas in week 3 zijn punten pakken..dan heb je hopelijk meer renners om op te stellen. 

hij is dus goed geprijsd, want voor die geld kan ik nog gaan twijfelen.:)

DennisdeMenniss

Vingegaard laten ze echt niet starten als ze denken dat hij geen kans maakt. Zag het ergens al voorbij komen, maar stel dat hij 90% is dan rijdt hij een Roglic en REV alsnog op minuten. Pogacar bij houden zal lastig worden maar een team zonder Vingegaard is wel gedurfd. Laat eerder die laatste 2 thuis dan Vingegaard. Overigens heb ik nog steeds geen enkele naam in mijn teampie geklikt.. laatste week naderd dus dan gaan we er werk van maken 😁

Sjasfriet

Mag ik even een vraagje stellen betreffende mijn teamopbouw?

Momenteel sta ik met (volgens mij) 6 klassementsmannen + 4 klimmers/ vluchters:

Pogi, A. Yates, Almeida, Vingegaard, Rodriguez en S. Yates + Pidcock, Ciccone, Buitrago, (?)

En 7 sprinters + 1 teamgenoot:

Philipsen, Pedersen, Groenewegen, Coquard, Bauhaus, Bennett, Ackerman + ska

En dan nog 2*500k 

Heb ik hiermee een te weinig aan ak mannen en een Overkill aan sprinters? Of is de verdeling ok? Mijn idee is dat er teveel budget naar de sprint gaat, maar met die vele mogelijkheden wil ik daar ook niet in problemen komen. Feedback wordt ten zeerste geapprecieerd.

1 2 ... 41 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.