Ik vind je sprintteam wel erg duur ja. En groenewegen rijdt best goed dit jaar maar 3miljoen is maar summier te verantwoorden op de prestaties dit seizoen, laat staan zijn historie.
Wat ik wel voor Van Aert vindt pleiten is dat hij zelf gevraagd heeft om te Tour te mogen rijden. Heeft dit jaar op Kuurne na verder natuurlijk nog niet echt grote wedstrijden gewonnen. Ik denk wel dat hij gebrand is om mee te doen voor de etappezeges. Laten we eerlijk zijn, op Philipsen na is hij waarschijnlijk wel overall de snelste, mits fit. Gezien zijn trainingen op Tignes, ga ik daar wel vanuit.
Je maakt altijd een kans door geluk of pech of anderen. Vingegaard gaat de Vuelta sowieso niet rijden, en de OS ook niet. Zelfs op 90% heeft Vingegaard een kans op een top 6 en misschien een ritwinst ,en misschien meer als anderen pech hebben. Maar is hij is dan echt niet met zekerheid beter dan Roglic, Evenepoel, Ayuso, Yates en Rodriguez.
Maar dan gaan ze hem toch echt niet thuislaten wetende dat ze hem de rest van het jaar ook nergens meer echt kunnen inzetten? Ze hebben niet beter en de commerciele belangen zijn te groot: Ze hebben toch een sponsor die in beeld wil. Dan gaan ze gewoon voor die 4e, 5e of 6e plek met hoop op iets meer, kans op ritwinst in de derde week, en mooie heroische beelden van een renner die blijft strijden onder tegenslag. Al zullen ze dat nooit van te voren zeggen of toegeven.
Scorito heeft het TDF spel gratis gemaakt lees ik net. Bereid je voor op een storm van gelukzoekers, de A en B vragen komen er weer aan. Anderzijds kan het ook betekenen dat een gouden bekertje weer iets makkelijker behaald kan worden, als een grotere groep minder deskundigen gaan meedoen aan het spel.
Goed nieuws voor kansen gouden bekertje. Doe maar 100k of 200k deelnemers! Vorig jaar 50-60k. Nu staan ze voorlopig op 40k. Ze zullen wel hard promoten met ads in het EK spel. Ben benieuwd...
Dank u, ik kreeg al bijna het idee dat ik de enige was die er wat genuanceerder over dacht! Het is te hopen dat zijn doelstellingen voor de start nog uitgesproken worden, want anders vind ik het een nogal dure gok.
Wat is jullie verwachting van het uitrijden van Wout? Ik meen gelezen te hebben dat de OS TT hét grote doel van zijn seizoen was en die is al 6 dagen na de TT in Nice. Het kan dan toch niet anders dan dat hij niet uitrijdt? Dan ga ik er van uit dat die laatste zware bergritten ook geen zin meer hebben en dat er dus ook een streep kan door een aantal potentiële team/trui punten.
Voor mijn gevoel zitten er toch nog wel wat 500K pareltjes in. Lampaert(ook TT)/ Moscon/Vervaeke/Kwiat voor eventuele jongerentrui punten. Ben ook heel benieuwd wie de Nico Denz dit jaar gaat worden. Zal hij zichzelf opvolgen of denken we eerder aan andere renners zoals een Bettiol, Formolo, Barguil? Formolo zal vermoedelijk moeten knechten voor Mas maar anders kan dat een leuk puntenpakkertje zijn. Nadeel is wel, wanneer stel je ze op. Heb zelf vraagtekens genoteerd bij etappe 4 8 9 11 15 17 en 18 omdat die eventueel voor de aanvallers kunnen zijn.. zien jullie die etappes ook zo of kijk ik te veel met een aanvallers bril op?
Dat is voor mij ook de grote vraag. Als je daar de juiste keuze maakt dan ga je hard op weg naar de overwinning. Maar de Belgen hebben veel vertrouwen in Steff Cras haha
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.