Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 42 ... 70 71
Maarten Koning

Ik denk dat Gee gewoon gaat kijken hoe ver hij komt in het AK. Echter kan het zijn dat mijn wens de vader van die gedachte is.

Maarten Koning
Sjasfriet
#1025
Mag ik even een vraagje stellen betreffende mijn teamopbouw? Momenteel sta ik met (volgens mij) 6 k...

Ik vind je sprintteam wel erg duur ja. En groenewegen rijdt best goed dit jaar maar 3miljoen is maar summier te verantwoorden op de prestaties dit seizoen, laat staan zijn historie.

Titivoeckler

Wat ik wel voor Van Aert vindt pleiten is dat hij zelf gevraagd heeft om te Tour te mogen rijden. Heeft dit jaar op Kuurne na verder natuurlijk nog niet echt grote wedstrijden gewonnen. Ik denk wel dat hij gebrand is om mee te doen voor de etappezeges. Laten we eerlijk zijn, op Philipsen na is hij waarschijnlijk wel overall de snelste, mits fit. Gezien zijn trainingen op Tignes, ga ik daar wel vanuit. 

Laatst gewijzigd
encanto

Eens hoor! Als hij zegt te gaan sprinten neem ik hem wel mee denk ik (ipv pedersen) maar anders laat ik heb toch links liggen

Voorwiel

Vannacht gedroomd dat Vin tijdens etappe 1 zich op de kop van het peloton zette om het peloton uit te dunnen om vervolgens zelf te lossen.

 

Doe er je voordeel mee.

Basementman

Vannacht gedroomd dat Roglic een ploegmaat tussen Pogi's voorwiel gooit terwijl hij aan het pipi machen is tijdens etappe 1, doe er je voordeel mee

Sjasfriet
Basementman
#1031
Vannacht gedroomd dat Roglic een ploegmaat tussen Pogi's voorwiel gooit terwijl hij aan het pipi mac...

Zonet wakker geschoten en gedroomd dat Kelderman op Evenepoels tenen trapte bij de ploegenpresentatie en daarbij de langste van de tien gebroken is. Doe er je voordeel mee.

Gruttepi3r

Vannacht gedroomd dat Battiol in zijn mooie Toscane aan Roglic de loefde verklaard. Waardoor Kelderman etappe 1 wint, doe er je voordeel mee. 

joris dor

Daarnet gedroomd dat van Aert en laporte een wisselwerking gingen doen om etappes te winnen waardoor Vingegaard id weg reed en op het dek ligt tijdens de eerste week... 

HaagseHaas
DennisdeMenniss
#1024
Vingegaard laten ze echt niet starten als ze denken dat hij geen kans maakt. Zag het ergens al voorb...

Je maakt altijd een kans door geluk of pech of anderen. Vingegaard gaat de Vuelta sowieso niet rijden, en de OS ook niet. Zelfs op  90% heeft Vingegaard  een kans op een top 6 en misschien een ritwinst ,en misschien meer als anderen pech hebben. Maar is hij is dan echt niet met zekerheid beter dan Roglic, Evenepoel, Ayuso, Yates en Rodriguez. 

Maar dan gaan ze hem toch echt niet thuislaten wetende dat ze hem de rest van het jaar ook nergens meer echt kunnen inzetten? Ze hebben niet beter en  de commerciele belangen zijn te groot: Ze hebben toch een sponsor die in beeld wil. Dan gaan ze gewoon voor die 4e, 5e of 6e plek met hoop op iets meer, kans op ritwinst in de derde week, en mooie heroische beelden van een renner die blijft strijden onder tegenslag. Al zullen ze dat nooit van te voren zeggen of toegeven.

Laatst gewijzigd
khelden

ik twijfel tussen twee opties.

optie 1: wout en geen almeida (wel van gils)

optie 2: de lie en almeida

 

welke keuze denken jullie dat beter is?

ditisdavid

Op het moment dat Vingegaards basis zo slecht is dat hij misschien de vijfde klimmer in koers is, denk ik niet dat hij überhaupt drie weken een klassement rijden aankan. Als het geen podium wordt, is het plafond Evenepoels Giro-debuut in 2021.

Eddix

Scorito heeft het TDF spel gratis gemaakt lees ik net. Bereid je voor op een storm van gelukzoekers, de A en B vragen komen er weer aan. Anderzijds kan het ook betekenen dat een gouden bekertje weer iets makkelijker behaald kan worden, als een grotere groep minder deskundigen gaan meedoen aan het spel.

ZK
Eddix
#1038
Scorito heeft het TDF spel gratis gemaakt lees ik net. Bereid je voor op een storm van gelukzoekers,...

Goed nieuws voor kansen gouden bekertje. Doe maar 100k of 200k deelnemers! Vorig jaar 50-60k. Nu staan ze voorlopig op 40k. Ze zullen wel hard promoten met ads in het EK spel. Ben benieuwd...

De Tourminator

Bij het EK spel zitten ze over de Miljoen deelnemers. Daar hebben anderen dan weer meer kans op een gouden bekertje🙈 sta daar rond de 50%

ProScoritoManager
encanto
#1023
Ik vind het vertrouwen in Wout wel heel groot.  zou eerst de Tour niet rijden ivm de OS. Dat b...

Dank u, ik kreeg al bijna het idee dat ik de enige was die er wat genuanceerder over dacht! Het is te hopen dat zijn doelstellingen voor de start nog uitgesproken worden, want anders vind ik het een nogal dure gok. 

Wat is jullie verwachting van het uitrijden van Wout? Ik meen gelezen te hebben dat de OS TT hét grote doel van zijn seizoen was en die is al 6 dagen na de TT in Nice. Het kan dan toch niet anders dan dat hij niet uitrijdt? Dan ga ik er van uit dat die laatste zware bergritten ook geen zin meer hebben en dat er dus ook een streep kan door een aantal potentiële team/trui punten. 

MightySosa
Behatzailea
#1021
Pff pas vier rijders zeker. Ion, Alex, Mikel, Pello. Voor alle type etappes 1 rijder. Nu nog de rest...

In zowel Algemeen, Berg, Sprint en Jongerenklassement heb je de nummer 1 dus dat moet goed komen. 

Maar zonder dollen, wat zijn je verwachtingen van Landa? 

MightySosa
Maarten Koning
#1026
Ik denk dat Gee gewoon gaat kijken hoe ver hij komt in het AK. Echter kan het zijn dat mijn wens de...

Maar Isreal en Gee hebben toch aangeven dat hij voor ritwinsten gaat? Met een kans op een goed klassement. Naja in beiden gevallen kan je hem alsnog goed gebruiken dan. 

DennisdeMenniss

Voor mijn gevoel zitten er toch nog wel wat 500K pareltjes in. Lampaert(ook TT)/ Moscon/Vervaeke/Kwiat voor eventuele jongerentrui punten. Ben ook heel benieuwd wie de Nico Denz dit jaar gaat worden. Zal hij zichzelf opvolgen of denken we eerder aan andere renners zoals een Bettiol, Formolo, Barguil? Formolo zal vermoedelijk moeten knechten voor Mas maar anders kan dat een leuk puntenpakkertje zijn. Nadeel is wel, wanneer stel je ze op. Heb zelf vraagtekens genoteerd bij etappe 4 8 9 11 15 17 en 18 omdat die eventueel voor de aanvallers kunnen zijn.. zien jullie die etappes ook zo of kijk ik te veel met een aanvallers bril op?

MightySosa
Eddix
#1038
Scorito heeft het TDF spel gratis gemaakt lees ik net. Bereid je voor op een storm van gelukzoekers,...

Ik speel zelf alleen om van mijn vrienden te winnen (die poule bestaat inmiddels ook al 10 jaar). Maar die A en B vragen, zonder uitleg waarom, zijn zo vervelend haha

MightySosa
DennisdeMenniss
#1044
Voor mijn gevoel zitten er toch nog wel wat 500K pareltjes in. Lampaert(ook TT)/ Moscon/Vervaeke/Kwi...

Dat is voor mij ook de grote vraag. Als je daar de juiste keuze maakt dan ga je hard op weg naar de overwinning. Maar de Belgen hebben veel vertrouwen in Steff Cras haha 

CLB

Een naam die ik nog weinig voorbij zie komen is Bardet, voor 1 miljoen toch best wel een interessante optie? 

kevinraar

had 8 sprinter + knecht van phlipssen dat is denk ik 1 teveel heb ik demare eruit gedaan voor landa goeie keuze?

ZK
kevinraar
#1048
had 8 sprinter + knecht van phlipssen dat is denk ik 1 teveel heb ik demare eruit gedaan voor landa...

8+1 is teveel. 6+1 of 7 zonder knecht Philipsen is zat. Landa zou ik niet meenemen.

tol100

Ik zit te twijfelen tussen Pedersen + 2 mil ak man of Groenewegen + Rodriguez heb voor ak al Roglic Pogi en Rev

1 2 ... 42 ... 70 71

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.