Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 43 ... 161 162
tol100
tol100
#1050
Ik zit te twijfelen tussen Pedersen + 2 mil ak man of Groenewegen + Rodriguez heb voor ak al Roglic...

Heb ook geen Van Aert

dr klaas
CLB
#1047
Een naam die ik nog weinig voorbij zie komen is Bardet, voor 1 miljoen toch best wel een interessant...

Scoort eigenlijk altijd meer als 100 punten per miljoen,  en ik zie hem ook wel voor de bollen gaan.  Net als Ciccone & Powlesss. 

Arne Riis
Eddix
#1038
Scorito heeft het TDF spel gratis gemaakt lees ik net. Bereid je voor op een storm van gelukzoekers,...

Dit zou nog wel eens kunnen meevallen. Wielerflits heeft na de restyling dit onderwerp redelijk diep weggestopt op de site. Maar we gaan het zien.

John Bon

Geen Teo bij Trek En geen Teuns bij Israel (en geen Froome 😅) volgens Scorito

kevinraar
ZK
#1049
8+1 is teveel. 6+1 of 7 zonder knecht Philipsen is zat. Landa zou ik niet meenemen.

zie geen andere keuze voor 1.5 miljoen heb buitrago al of buitrago wisselen voor 1 miljoen renner dan mas nemen?

heb powless martin en lutsenko al

Laatst gewijzigd
ZK
kevinraar
#1055
zie geen andere keuze voor 1.5 miljoen heb buitrago al of buitrago wisselen voor 1 miljoen renner da...

Dan zul je nog meer moeten wisselen. Je kunt bijv 2 sprinters eruit halen, dan kan je zeker een mooie akman mee

Laatst gewijzigd
kevinraar

heb al een hoop klassement renners heb

pogcar

roglic

yates

yates

rodriquez

jorgenson

landa

martin

powless

lutsenko

buitrago

 

mij sprinters

phlipssen

pedersen

groenewegen

de lie

jakobsen

van de berg

coqard

laurence

 

overige

gee

 

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Wel mooi dat je blijft volhouden met Jakobsen, Kevin. Ik denk dat zijn eigen moeder hem niet eens zou selecteren deze Tour.

Georgeske

Wat denken we van Martin? Haalt die gewoon weer zijn 150 puntjes?

ZK
kevinraar
#1057
heb al een hoop klassement renners heb pogcar roglic yates yates rodriquez jorgenson landa m...

Landa, Martin, Powless en Lutsenko zijn in dit veld geen klassementsrenners. Althans zeker niet voor top 10, dus daar heb je weinig aan qua punten. Kun je beter een 2m ak man extra meenemen.

Laatst gewijzigd
snoek1974

De grote vraag pak je Vinnegaard wel of niet en gaat dan ten koste van Evenepoel of Roglic  of pak je drie van de vier en moet je je 2,5 / 3 miljoen renners vervangen door 750/ 1 miljoen renners .

laat staan als je ze alle vier neemt , dan zijn de meeste van je andere renners voor je klim team 500/ 750 renners uitgaande dat je wel 3 van de 4 topsprinters wil opstellen 

kevinraar

ik kijk niet goed zie nu dat ik nog een miljoen over heb 

landa wisselen voort mas

 

kan dit goed

jakobsen en luktsenko of van poppel en 2 miljoen renners neig het het meest naar vlasov 

Laatst gewijzigd
ZK
snoek1974
#1061
De grote vraag pak je Vinnegaard wel of niet en gaat dan ten koste van Evenepoel of Roglic  of...

3 van de 4 topsprinters, waarvoor is dat nodig? Je kan er maar 1 kopman maken toch? 

floda
ZK
#1063
3 van de 4 topsprinters, waarvoor is dat nodig? Je kan er maar 1 kopman maken toch? 

Ik zie Phillipsen, Merlier en Milan als sprinters die er boven uit steken. Er is in mijn ogen dus geen 2e top sprinter hier. Zowel WvA, Pedersen en Groenewegen zouden hier veel punten kunnen pakken maar voor alledrie is de vraag of ze nu heel veel meer punten gaan pakken dan de 2/2,5 mio sprinters. Voor Wva en Pedersen ligt het plafond natuurlijk wel veel hoger, maar zekerheid is er niet. Ik neem hoogstens 1 van de andere 3 benoemde andere top sprinters mee. 

tol100

Ja maar denk dat Groenewegen deze tour weinig onder doet t.o.z van Pedersen qua scorito punten Pedersen gaat zeker niet 150 punten meer scoren dan Groenewegen en die 1,5 miljoen kan je dan goed investeren in het ak team

tol100

Maar van Aert is toch geen top sprinter. Natuurlijk hij kan wel aardig sprinten maar denk niet dat die een massasprint gaat winnen deze tour denk dat een keer podium het hoogste haalbare voor hem is.

Ragnar Lolbroek

Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, C. Rodriguez, Yates, Yates, Mas, Gee, Gregoire, Laurence

Philipsen, Wout, De Lie, Coquard, Bauhaus, Bennett, Marijn

Bettiol, Wærenskjold,  Ballerini 

Ontbreekt hier nog een klimmer volgens jullie? Ik had nog graag Almeida of Ciccone erbij gewild.

Eddix

Ik vind de sprinters echt moeilijk, waar blijven die goedkopere sprintertjes van 750k?

MightySosa
tol100
#1065
Ja maar denk dat Groenewegen deze tour weinig onder doet t.o.z van Pedersen qua scorito punten Peder...

Pedersen heeft natuurlijk veel meer potentie als er heuvels aan te pas komen. Als Alpecin en Lidl dat gaan controleren tot een sprint dan ligt Groenewegen eraf. Zijn andere sprinters, waar Groenewegen net iets meer een biljardlaken nodig heeft. 

ZK
floda
#1064
Ik zie Phillipsen, Merlier en Milan als sprinters die er boven uit steken. Er is in mijn ogen dus ge...

Exact, dat waren ook mijn bedenkingen. Ik pak Philipsen als snelste man en kopman en verder 2m en 1,5m sprinters.

ZK
MightySosa
#1069
Pedersen heeft natuurlijk veel meer potentie als er heuvels aan te pas komen. Als Alpecin en Lidl da...

1 etappe waarbij Pedersen dat zou kunnen proberen. Deze tour zijn veel sprints gewoon voor (bijna) alle sprinters.

Laatst gewijzigd
Willempie94
MightySosa
#1069
Pedersen heeft natuurlijk veel meer potentie als er heuvels aan te pas komen. Als Alpecin en Lidl da...

Precies daarvoor zou Matthews mee kunnen doen

Michielenwaaier
tol100
#1065
Ja maar denk dat Groenewegen deze tour weinig onder doet t.o.z van Pedersen qua scorito punten Peder...

Lijkt me dat Groenewegen niet alle sprints rijdt, Matthews rijdt ook mee. Pedersen is in alle sprintetappes kopman

Scoritop
Ragnar Lolbroek
#1067
Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, C. Rodriguez, Yates, Yates, Mas, Gee, Gregoire, Laurence Philipsen,...

Gregoire en Laurance. Wat verwacht je daar van? Ik mis Bilbao in je team. 

Ragnar Lolbroek
Scoritop
#1074
Gregoire en Laurance. Wat verwacht je daar van? Ik mis Bilbao in je team. 

Punchen en Aanvallen in berg-en overgangsritten verwacht ik van die 2 knakkers. Teampuntjes voor groen bij Laurence.🤷‍♂️

1 2 ... 43 ... 161 162

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.