Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 44 ... 108 109
MightySosa
ZK
#1071
1 etappe waarbij Pedersen dat zou kunnen proberen. Deze tour zijn veel sprints gewoon voor (bijna) a...

Daar ben ik het ook mee eens. Maar Pedersen rijdt over het algemeen wel betere uitslagen dan de sprinters die het ook kunnen. 

Hay
Georgeske
#1059
Wat denken we van Martin? Haalt die gewoon weer zijn 150 puntjes?

Verwacht er weinig van, matig seizoen tot nu toe.

 

Dimitrofiets

Een leuke stelling denk ik

S.Yates 2M & Vlasov 2M
of
Pidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Astarloa
Dimitrofiets
#1078
Een leuke stelling denk ikS.Yates 2M & Vlasov 2MofPidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Ja

nasibal
Dimitrofiets
#1078
Een leuke stelling denk ikS.Yates 2M & Vlasov 2MofPidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Nee

ZK
Dimitrofiets
#1078
Een leuke stelling denk ikS.Yates 2M & Vlasov 2MofPidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Misschien

Pom titcock

Team staat, enige twijfelpunt is stom pidcock. Wat verwachten jullie van deze blaaskaak? noemt zichzelf klassementsman, maar is die dat ook?

Astarloa
Pom titcock
#1082
Team staat, enige twijfelpunt is stom pidcock. Wat verwachten jullie van deze blaaskaak? noemt zichz...

Interessante scorito renner maar zou hem niet kiezen voor het klassement.

Fins Els Collons

Heb om te proberen de top 4 AK en top 3 SP gepakt en toen logischerwijs aangevuld met usual suspects in categorie 0,5-2 M & Adam. Als het een normaal jaar zou zijn zonder blessures en OS, dan zou dat een prima team zijn.

HaagseHaas
Dimitrofiets
#1078
Een leuke stelling denk ikS.Yates 2M & Vlasov 2MofPidcock 2,5M & Buitrago 1,5M

Yates & Buitrago & 500k

ProScoritoManager

Ik heb zojuist Wout er ingewisseld voor pedersen omdat ik dat half miljoentje heel goed kon gebruiken (om pidcock erin te fietsen). Maar het zit me toch niet lekker omdat van Wout zowel z'n vorm als z'n doelstellingen een vraagteken zijn. Bij pedersen weet je tenminste wat je van hem kan verwachten. 

Tom Harding
Maarten Koning
#1027
Ik vind je sprintteam wel erg duur ja. En groenewegen rijdt best goed dit jaar maar 3miljoen is maar...

sprintteam lijkt me idd duur, zou ook groenewegen eruit laten voor bennett/coquard en dan een 500 upgraden

oborobo

Vanwaar dat optimisme over Simon Yates?

Nog niet gezien dit seizoen.

Astarloa
oborobo
#1088
Vanwaar dat optimisme over Simon Yates? Nog niet gezien dit seizoen.

Dat viel vorig jaar ook wel mee voor de tour.

Astarloa

De mensen die Pedersen niet gaan kiezen vind ik moedig.

ZK
Astarloa
#1090
De mensen die Pedersen niet gaan kiezen vind ik moedig.

De consessies die mensen moeten doen om Pedersen in de ploeg te puzzelen, die vind ik dan weer moedig 🙂

Laatst gewijzigd
tol100
Astarloa
#1090
De mensen die Pedersen niet gaan kiezen vind ik moedig.

Maar wat heb  je liever 2m ak man of Groenewegen en Rodriguez 

Behatzailea
MightySosa
#1042
In zowel Algemeen, Berg, Sprint en Jongerenklassement heb je de nummer 1 dus dat moet goed komen.&nb...

Tja, Landa. Truipunten van Remco en dan de derde week zelf een paar goede uitslagen. Óf hij moet bij Remco blijven en dan worden het wat mindere uitslagen, maar voor 1.5M durf ik het wel aan.

Laatst gewijzigd
tol100
Behatzailea
#1093
Tja, Landa. Truipunten van Remco en dan de derde week zelf een paar goede uitslagen. Óf hij m...

ik ook wel voor 1,5k :)

Astarloa
ZK
#1091
De consessies die mensen moeten doen om Pedersen in de ploeg te puzzelen, die vind ik dan weer moedi...

Die hoef ik niet te doen hoor. Pedersen is een garantie voor punten.

Behatzailea
tol100
#1094
ik ook wel voor 1,5k :)

Oeps. Naja, voor het 1000-voudige ook. ;)

ZK
Astarloa
#1095
Die hoef ik niet te doen hoor. Pedersen is een garantie voor punten.

Vingegaard, Roglic,pog en REV ook, die weet je dan ook nog in te passen? Pedersen is prima vervangbaar door een 2m man. Top 10 in sprints is goed te voorspellen. In bergetappes met regelmatig vluchters voor of tussen de ak mannen, dan wil je gewoon zoveel mogelijk de beste mannen hebben. Types als Mas worden 7e in ak, maar in bergetappes vaak 15e, terwijl pog, rog en ving de meeste zo niet alle vluchters voorblijven. Zodoende geen Pedersen voor mij, ondanks dat die prima 300-350 punten zal halen. Sprinters van 2m halen 200-300. Dat is afdoende, die 2.5m die je bespaard met oog op AK topper doet de rest. Als je Philipsen niet neemt en daardoor Pedersen ook als kopman inzet, dan is het een ander verhaal. Maar naast Philipsen zie ik het nut niet van nog een hele dure sprinter tov van de scherp geprijsde sprinters.

nasibal

Voordat iemand het vraagt: ZK is niet mijn 2e account.

Astarloa
ZK
#1097
Vingegaard, Roglic,pog en REV ook, die weet je dan ook nog in te passen? Pedersen is prima vervangba...

Oh maar ik pak die ook niet alle 4. Ik zie genoeg sprintetappes met de nodige hellingen erin. Ik denk dat van die hele rits 2-3 miljoen sprinters er regelmatig mensen de sprint niet gaan meemaken. Jakobsen, Groenewegen, Ackermann noem ze maar op begin ik niet aan. Niet allemaal in ieder geval. Pedersen biedt voor mij die garantie wel. Daarbij zeg jij dat die 2-3 miljoen mannen zeker 250 punten halen? Dat zie ik dus echt niet zo. Daar zit ons verschil van mening dus in denk ik.

John Bon

Nieuwe boeiende ontwikkeling. Remco heeft net gemeld op zijn Insta dat hij door ziekte niet start in BK

Laatst gewijzigd
1 2 ... 44 ... 108 109

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.