Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 66 ... 112 113
Valvuillerdemoz

Wat zijn zen punten?  Kunnen ze die halen met extra yoga-oefeningen?

HaagseHaas

Ik ben klaar. Gewoon 500k over, en eigenlijk niets meer dat ik nog wil veranderen.

Pogi, Rogli, Rodri, Jorgensen, A.Yates, Almeida, Bilbao, Buitrago, Bardet
Philipsen, Pedersen, De Lie, Coquard, Bauhaus, Bennet, vdBerg
Aranburu, vGils, Gee, SKA.



Wicked Wout

Ik had mezelf nog zó voorgenomen om niet op de last minute interviews in te gaan... en dan toch. Als je ziet hoe twijfelachtig/voorzichtig er over De Lie wordt gesproken...

Misschien toch De Lie eruit voor Almeida en Armirail voor Mozzato...

Zo blijft het nog lang onrustig in huize wicked

Wicked Wout

Overigens is het IDL wel gelukt om nog met een lijstje échte dark horses te komen. Daar zitten toch wat namen bij die nog redelijk onder de radar bleven

Daan Brakenhoff
Wicked Wout
#1629
Overigens is het IDL wel gelukt om nog met een lijstje échte dark horses te komen. Daar zitte...

Eens, ik schrok even toen de eekhoorn van Spongebob genoemd werd daar.

Behatzailea

Is Wielerflits nou zelf zand aan het strooien? Gisteren stond online dat Ayuso covid had. Nu is het artikel weggehaald... hm...

floda

Gisteravond nog zitten te puzzelen en nu zit ik in 1x met JP, MP en WvA. En dan iets minder tevreden met mijn aanvallers en breedte van sprint maar kan wel iedere dag nu mooi team opstellen waarbij er ook altijd nog logische vervanger is bij 1 uitvaller. Hopelijk komt er nog interview met wout over sprinten....

Behatzailea
floda
#1632
Gisteravond nog zitten te puzzelen en nu zit ik in 1x met JP, MP en WvA. En dan iets minder tevreden...

hier precies hetzelfde vanwege dit interview https://www.wielernieuws.be/news/14489/ploegleider-lost-gevoelige-informatie-over-wout-van-aert 

Dan wordt er natuurlijk meteen de vraag gesteld wat we van Van Aert mogen verwachten. Gaat hij meteen meedoen voor de dagzeges? “Wouts vormpeil gaat crescendo, hij zal alleen maar beter worden”, wist Wynants alvast informatie te verklappen. 

“Of de openingsweek van de Tour hem al kansen biedt? Ik doe de Ronde van Frankrijk niet, dus ga ik daar geen uitspraken over doen”, lacht hij vervolgens. “Maar voor Wout dienen zich altíjd mogelijkheden aan. En als er gesprint wordt, weet je dat hij meedoet”, besluit Wynants.

Triple7

Ik ben redelijk tevreden, wat denken jullie? :-) Heb er zin in joh!

AK: Pogi, Vin, Rog, Yates, Rodriguez, Hindley, Almeida, Buitrago
SP: Philipsen, De Lie, Coquard, Bauhaus, Bennet, v/d Berg
PN / aanval: MVDP, Gee, Ciccone, Aranburu Mohoric, Bettiol

Twijfel nog een beetje over aantal 'echte' sprinters. Wil echter niet voor Pedersen gaan (te duur) en Groenewegen.... Tja

Scoritop
HaagseHaas
#1627
Ik ben klaar. Gewoon 500k over, en eigenlijk niets meer dat ik nog wil veranderen. Pogi, Rogli, Rod...

Rogla vervangen voor Vinnie 

Sambonhof
Behatzailea
#1633
hier precies hetzelfde vanwege dit interview https://www.wielernieuws.be/news/14489/ploegleider-lost...

Dus WvA gaat sprinten denken jullie? 

Niballie
Triple7
#1634
Ik ben redelijk tevreden, wat denken jullie? :-) Heb er zin in joh!AK: Pogi, Vin, Rog, Yates, Rodrig...

Wanneer ga je al deze aanvallers opstellen? Je zou ervoor kunnen kiezen om nog een extra sprinter te nemen.

Dottema11
Triple7
#1634
Ik ben redelijk tevreden, wat denken jullie? :-) Heb er zin in joh!AK: Pogi, Vin, Rog, Yates, Rodrig...

6 aanvallers is echt teveel als je mij vraagt. Ik weet niet of je elke etappe hebt ingetekend met je selectie, maar waarschijnlijk zul je zien als je dat doet, dat je bepaalde niet of nauwelijks in je dagselectie hebt opgenomen. 

Robin0h

Nu lees ik op IDL dat pidcock niet voor het klassement gaat, maar een vrije rol krijgt.

Ik had pidcock in mijn team, maar begin hier door toch te twijfelen. 

Of denken jullie door zijn vrije rol dat hij juist meer punten gaat opleveren?

Laatst gewijzigd
Triple7
Dottema11
#1638
6 aanvallers is echt teveel als je mij vraagt. Ik weet niet of je elke etappe hebt ingetekend met je...

Ja, dat was ook een twijfelpunt inderdaad. Dus nog een sprinter ipv een aanvaller? Probleem is dat ik dan wel een dark horse / goedkope sprinter moet hebben die het leuk KAN doen. Tips?

Behatzailea
Sambonhof
#1636
Dus WvA gaat sprinten denken jullie? 

Dat denk ik wel. Dan nog weet ik niet of WvA een betere keuze is dan MVDP die je dezelfde etappes op zou stellen. MVDP gaan we dan maar voor het gemak vanuit dat hij de teampunten krijgt voor JP. Switchen levert me wel weer 2M op... lastig.

Dottema11
Triple7
#1640
Ja, dat was ook een twijfelpunt inderdaad. Dus nog een sprinter ipv een aanvaller? Probleem is dat i...

Sprinters heb je aan de lage kant vind ik, dus ik zou een aanvaller eruit halen en een sprinter brengen. 

Vanwege het beschikbare budget wat gezien je wissel waarschijnlijk niet groter gaat zijn dan 750k zou ik de keuze maken tussen Waarenskjold en Mozzato. Verwacht in beide gevallen dat Kristoff en Demare er niets van bakken en dat ze eigen kansen krijgen, het voorjaar van Mozzato was extreem goed dus hij kan er ook in de moeilijke sprints bij blijven.

Andere renner waarvan je met zekerheid kan zeggen dat hij voor eigen kansen mag gaan in de sprint, Sandy Dujardin. Gaat waarschijnlijk geen top5 eindigen maar kan wel een aantal keer top 15 finishen verwacht ik. In het voorjaar beschikte die ook nog eens over veel inhoud, waardoor hij ook de lastigere sprints inzetbaar is

Wicked Wout
Robin0h
#1639
Nu lees ik op IDL dat pidcock niet voor het klassement gaat, maar een vrije rol krijgt. Ik had pidc...

Meer punten, wel minder voorspelbaar wanneer. Heeft mij wel aan het twijfelen gebracht (heb hem nu niet). 

Niballie
Wicked Wout
#1643
Meer punten, wel minder voorspelbaar wanneer. Heeft mij wel aan het twijfelen gebracht (heb hem nu n...

Juist meer voorspelbaar! Hij wil de gele trui pakken en zegt meer risico's te kunnen nemen nu. Dus volle bak in de eerste twee etappes en als hij 'm dan nog niet heeft dan kun je er donder op zeggen dat hij volle bak de afdaling van de Galibier ingaat.

Ben Van Heck

Mijn team staat ook:

 

Pogacar
Roglic
A. Yates
Rodriguez
Jorgenson (wellicht is hij wel het konijn uit de hoge hoed bij TJV?)
Almeida
S. Yates
Buitrago

 

Philipsen
Pedersen
Groenewegen
De Lie
Coquard
Bauhaus
Cavendish

Ciccone
Van Gils
Gee
Bettiol
Mozzato

 

Wat denken jullie van deze verdeling? Is WVA én Vini achterwege laten verstandig?

Sambonhof
Triple7
#1640
Ja, dat was ook een twijfelpunt inderdaad. Dus nog een sprinter ipv een aanvaller? Probleem is dat i...

Mozzato voor 500k

Sambonhof
Behatzailea
#1641
Dat denk ik wel. Dan nog weet ik niet of WvA een betere keuze is dan MVDP die je dezelfde etappes op...

Als WvA gaat sprinten kun je hem op veel meer ettappes kwijt dan MvdP

Maarten Koning
HaagseHaas
#1627
Ik ben klaar. Gewoon 500k over, en eigenlijk niets meer dat ik nog wil veranderen. Pogi, Rogli, Rod...

Ik zelf zou evenepoel boven roglic zetten qua punten potentie maar verder is het een heel solide team

En Bardet is natuurlijk intrinsiek beter dan ciccone maar ik verwacht van ciccone een stabielere factor in de bollentrui. Sowieso stel je in principe Gee op boven Bardet in de klassementsetappes. Dan heb ik liever de grootste favoriet op de bollen op de bank.

Laatst gewijzigd
Niballie
Triple7
#1640
Ja, dat was ook een twijfelpunt inderdaad. Dus nog een sprinter ipv een aanvaller? Probleem is dat i...

Die zijn er niet echt voor weinig geld. Dujardin als C-sprinter, Mozzato is afhankelijk van Démare, dus dat blijft gokken. Zelfde geldt voor Degenkolb i.c.m. Jakobsen. Je kunt MvdP er gewoon uithalen voor een extra sprinter.

HaagseHaas
Scoritop
#1635
Rogla vervangen voor Vinnie 

Nee, daar heb ik echt te weinig vertrouwen in, die gaat maximaal 5e worden en waarschijnlijk opgeven.

1 2 ... 66 ... 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.