Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 122 ... 228 229
Klootje Kriekeljon

Duh. My point exactly. 

Maar goed, weer een gevalletje niet mijn wens. Wel realistisch. 

Klootje Kriekeljon

Dit gaat over Vance die film.

Romāns Vainšteins

Joh, net alsof ik jullie verbied er anders over te denken. Dit is wat ik vermoed.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#3024
Ik impliceer helemaal niks. Ik heb niet meegekregen wat er in leiden is gebeurd, zionisten =/= joden...

Waarom reageer je er dan op

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#3027
Dit gaat over Vance die film.

Ja klopt, dat is mijn punt :)

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3029
Waarom reageer je er dan op

Omdat het kan en mag. Vrij land enzulks, vooralsnog.

Klootje Kriekeljon

Eng mannetje. Enorm pro Putin ook.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#3031
Omdat het kan en mag. Vrij land enzulks, vooralsnog.

Er valt geen touw aan vast te knopen. Geen idee waarom je me die vraag stelt nav een discussie over geweld in leiden

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3000
Laat de verkiezingen dan maar komen "Er was eens een persfotograaf die een Pallie-demonstratie in L...

Hij zei overigens 'jij bent ook een idioot', niet Jood ofzo. Even je oren laten uitspuiten wellicht, Raul. Of je confirmation bias laten uitspuiten, mag ook.

Raul Alcala

Waar heb je het over joh 😂

Engnek 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#3032
Eng mannetje. Enorm pro Putin ook.

Ja, de huidige 'republikeinse' Trump-partij is vrij eng aan het worden. We gaan een serieus probleem in Europa krijgen als Trump president wordt en de steun aan Oekraine terugtrekt. Hoop dat de legers in de EU ondertussen flink aansterken, het gaat nodig zijn vrees ik.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3035
Waar heb je het over joh 😂 Engnek 

Ik heb het over het incident waar jij het over hebt, maar blijkbaar niet goed genoeg over bent ingelicht. Even filmpje terugkijken werkt verhelderend, tenzij die confirmation bias nog niet is uitgespoten natuurlijk.  Of is dat te erudiet eloquent voor je?

Raul Alcala

Man roep israel, krijgt trap in rug van islamist

Leo veroordeelt nog steeds niets, maar draait nog een keer om de hete brei heen, laat staan dat hij aangeeft waarom mij de vraag te stellen over een Israëlisch bombardement 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3038
Man roep israel, krijgt trap in rug van islamist Leo veroordeelt nog steeds niets, maar draait nog...

Waarom moet ik dat veroordelen van jou? Ik was er niet bij en heb er niks mee te maken. Jij veroordeelt toch ook niet alle fucked up dingen die Israel doet?

Raul Alcala

Waarom stelde je me dan een vraag over een recent Israëlisch bombardement als reactie op een discussie over de case in Leiden.

Je draait nog beter dan Wouter Bos in z'n hoogtij dagen

Romāns Vainšteins

En uiteraard heb ik ook verregaande belangen bij een verlies van Trump, met hem aan het roer vrees ik op termijn voor de Baltische staten.

doch los ervan denk ik dat Trump te weinig investeert in de breedte en daardoor verliest, de democraten moeten goed nadenken over de running mate en Hairy Camelis gewoon speerpunt laten, nu niet gaan kloten.

Romāns Vainšteins

En dat Leiden: vast een randzaak niet?

Raul Alcala

Leiden? Waarvan je zelf notabene enkele pagina's aangaf dat geen randzaak te vinden

Hahahah die romans 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Jajajajajaja 🤣

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3040
Waarom stelde je me dan een vraag over een recent Israëlisch bombardement als reactie op een di...

 

Jij antwoord niet op een vraag die ik je stelde over een recent Israelisch bombardement op een OPVANGLOCATIE, naar aanleiding van een bericht van jou over een propalliedemonstratie waarbij je woorden door elkaar haalt (idioot en jood).

Je draait nog beter dan Baudet in z'n hoogtijdagen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, nogmaals...wat is het verband tussen deze 2 gebeurtenissen?

Raul Alcala

"Hoe zat het ook alweer met dat vluchtelingenkamp dat israel bombardeerde? Help me even herinneren.."

Wat een achterlijke, retorische vraag, die eigenlijk geen vraag maar een herinnering is? 

 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#3046
Ja, nogmaals...wat is het verband tussen deze 2 gebeurtenissen?

Dat je dat lijntje zelf niet kan leggen. Man man man. 

Raul Alcala

De treurige ondergang van Leo, met in z'n kielzog de vergeetachtige Romans

Romāns Vainšteins

Misschien moet je wat specifieker zijn dan enkel 'Leiden' als casus te brengen?

1 2 ... 122 ... 228 229

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.