Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 121 ... 341 342
Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Laat de verkiezingen dan maar komen "Er was eens een persfotograaf die een Pallie-demonstratie in L...

In 2004 had je Vinkenslag in Maastricht, de bezetting van de A2. Toen de snelweg nog bovenlangs ging bij het MVV stadion. Kan me dat nog goed herinneren. Want in datzelfde jaar kreeg het kamp in mijn woonplaats een barbeque op kosten van de gemeente aangeboden voor een man of 50. Zodat ze misschien zouden willen verhuizen. Waar anderen gewoon een brief met een datum op de mat krijgen.

Romāns Vainšteins

Erg inderdaad, en geen randzaken allemaal dit.

Klootje Kriekeljon

Kan je wel weer gevat cynisch doen. Maar het is gewoon een rode draad in NL. Ben blij dat ik in land woon waar we pratend zaken proberen op te lossen. Het grote nadeel is dat dit botst met subculturen die daar anders over denken. Waar ze van sterke leiders met krachttaal houden. Waar ze met primair gedrag dingen doen. Dan zijn wij weinig daadkrachtig.

Handhaving is sws het sleutelwoord met veel zaken. Er zijn voldoende wetten en regels. Handhaaf het consequent. Maar dat gebeurt juist niet. Er zijn veel meer voorbeelden. Maar de rode lijn is het sentiment onder veel burgers dat je als welwillende altijd gepakt zult worden, maar echte excessen niet aangepakt worden. Als politiek dat decennialang laat sluimeren kom je uiteindelijk uit waar we nu zitten. Dat we onze eigen grote smoelen leiders gaan zoeken.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Daar zit zeker wel een waarheid in maar eentje die je niet zomaar overboord kiepert. Zo is de cultuur hier en mede daarom gaat een Orban Oetang aan het roer krijgen nooit werken, Nederlanders zijn simpelweg niet volgzaam genoeg daarvoor. Ik neig alles afwegend dit toch als een kracht iov zwakte te zien, nu zoiets vinden nog mag en niet strafbaar is.

Raul Alcala

Typisch hoor. De angst regeert. Ik denk dat zo'n bbq actie die kampers (zoals wij ze altijd noemden) alleen maar meer deden neerkijken op die ambtenaren. 

Het is inderdaad de haat en intimidatie, die gewoon explosief is vanuit de islamisten hoek. We wisten allemaal wel van het korte lontje van dees en geen,  maar sinds 7 oktober lijken ze massaal los te gaan. Nul terughoudendheid. Gesteund door de regenboog en klimaatactivisten,  studenten, en last but not least. Antifa achtigen. 

Als vervolgens de politie ook nog het verkeerde gaat doen uit angst.....

Klootje Kriekeljon

Exit Sleepy Joe. 

pirazzi

Ja hoor het ook net bij VRT Canvas.

Romāns Vainšteins

Beste keuze: nu is Trump ineens de seniele bejaarde en hebben de republikeinen niet het lef om iemand die Nikki Haley en Nancy Pelosi door elkaar haalt gewoon te vervangen voordat ie een raket in Irak ipv Iran afvuurt met die warrige harses van m.

Er maar even vanuit gaand dat het nu Hairy Camelis wordt (speciaal voor Trump aangeleverd op exact zijn topniveau) ligt er natuurlijk nog een mooie kans  om een running mate te vinden die ook het midden aanspreekt. Iets wat de olifanten hebben laten liggen met hun verwappie'de new born christian. 

Reken maar dat er genoeg republikeinen niets hebben met die flippo's met rode petjes en nu ineens een pleister op de kop. Ook zij snappen dat die rechtstreeks uit braindead zijn komen aansjokken. 1 keertje tegen stemmen nog en het is over met die mafklapperij.

esims2.0

Aangeschoten wild moest ik nog aan denken.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Beste keuze: nu is Trump ineens de seniele bejaarde en hebben de republikeinen niet het lef om ieman...

Het lijkt wel een passage uit een spannend boek van Stephen King. Nog een dosis Dean Koontz en een vleugje Sleepy Hollow, en ik verslind je.

Die pleister van Trump is als die van Nelly. Of de wijnvlek van Gorbatsjov. Een doekje voor het bloeden. Typische eyecatcher voor de groten den aarde. Het vervangen van Biden zal wel een partij konkelefoeselen worden bij de Democraten, zoals we gewend zijn uit die hoek. De messen zijn geslepen.

Die Vince schijnt erudiet eloquent te zijn, dus de VP van de democraten is ook interessant 

Romāns Vainšteins

Die Vince is gewoon zo'n gekke new Born Christian, dat is terug in de tijd.

Democraten gaan vast gewoon Hairy Camelis doen en daar nog een leuke, jonge hond naast zetten als running mate. Daarmee kan je nog een signaal afgeven/de race winnen.

poefoorgate gaat hiermee naar de achtergrond verdwijnen.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Typisch hoor. De angst regeert. Ik denk dat zo'n bbq actie die kampers (zoals wij ze altijd noemden)...

Hoe zat het ook alweer met dat vluchtelingenkamp dat israel bombardeerde? Help me even herinneren..

Il Leopardo della Primavera

Vince doet zich graag voor als een redneck en komt ook uit de regio dus allerminst eloquent te noemen lol. Denk dat wat RV hier zegt een goede tactiek is, als je een beetje rondkijkt op socials zie je veel accounts en groepen met namen als 'republicans against trump' die veel bereik en volgers hebben, da's niet voor niets. Trump heeft overigens heel sluw de hele republikeinse partij omgebouwd naar de Trump-partij, effectief alle tegenspraak verwijdert zegmaar. Beetje wat dictators ook vaak doen eigenlijk, nu ik erbij nadenk.

Romāns Vainšteins

En dan van die mensen met rode petjes op en een pleister op het oor, soms nog met oranje piekhaartoupetjes. Daar moet je dan voortaan naar luisteren als professioneel republikein, want dat zijn de echte Trumpians.

Trump gaat denk ik het mes vol in rug krijgen, de tradiotionele republikeinse middenmoot is veel groter dan velen denken. Die willen hun partij terug en hebben daar denk ik wel 4 jaar Harris aan het roer voor over.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
En dan van die mensen met rode petjes op en een pleister op het oor, soms nog met oranje piekhaartou...

Dat zou me absoluut niks verbazen nee. 

Klootje Kriekeljon

Al zet je Obama nog een keer neer die wint het nog niet. Als het zou mogen. Nog nooit stonden de democrats er zo slecht voor. Al voor de aanslag, al voor het debat. Als die nog winnen zou dat een ongekend wonder zijn. 

 

Klootje Kriekeljon

Denk dat ze hun verlies pakken en Kanala zo ook wegwerken.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Hoe zat het ook alweer met dat vluchtelingenkamp dat israel bombardeerde? Help me even herinneren..

Geen idee wat je aan het proberen bent nu. Je lult iig om de hete brei heen, want je veroordeeld niet wat er in leiden plaats vond. Verbaasd me ook niets als zelfverklaard zionisten intimidatie.

Of je impliceert dat je een Jood in de rug mag trappen na wat er is gebeurd met het bombardement waarna je referereert?

Of zeg je dat palestijnen eigenlijk ook kampers zijn?

Raul Alcala

Voor de rest, wat klootje zegt. Tis onderhand wel duidelijk dat romans regelmatig nachtmerries heeft over de republikeinen.

Vice is zo erudiet en eloquent als de neten. Leo heeft hem vast nog nooit beluisterd 

Romāns Vainšteins

Ze gaan verliezen, de republikeinen. Men ziet de gematigde rep niet meer, die worden vergeten, verzwegen en gaan de uitkomst bepalen.

Raul Alcala

Orakel Vainsteins

Klootje Kriekeljon

Op basis van onderbuik en zonder enige reserve dingen roepen die nergens op gebaseerd zijn.  

Maar ik geloof er niks van. Lekker met de stok blijven prikken RV. Ouwe provocateur.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
Op basis van onderbuik en zonder enige reserve dingen roepen die nergens op gebaseerd zijn.  ...

Beetje zoals Trump bedoel je?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Geen idee wat je aan het proberen bent nu. Je lult iig om de hete brei heen, want je veroordeeld nie...

Ik impliceer helemaal niks. Ik heb niet meegekregen wat er in leiden is gebeurd, zionisten =/= joden, en israel bombardeert opvangkampen.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Voor de rest, wat klootje zegt. Tis onderhand wel duidelijk dat romans regelmatig nachtmerries heeft...

Kijktip:

1 2 ... 121 ... 341 342

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.