Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 121 ... 399 400
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
En dan van die mensen met rode petjes op en een pleister op het oor, soms nog met oranje piekhaartou...

Dat zou me absoluut niks verbazen nee. 

Klootje Kriekeljon

Al zet je Obama nog een keer neer die wint het nog niet. Als het zou mogen. Nog nooit stonden de democrats er zo slecht voor. Al voor de aanslag, al voor het debat. Als die nog winnen zou dat een ongekend wonder zijn. 

Klootje Kriekeljon

Denk dat ze hun verlies pakken en Kanala zo ook wegwerken.

Raul Alcala
Hoe zat het ook alweer met dat vluchtelingenkamp dat israel bombardeerde? Help me even herinneren..

Geen idee wat je aan het proberen bent nu. Je lult iig om de hete brei heen, want je veroordeeld niet wat er in leiden plaats vond. Verbaasd me ook niets als zelfverklaard zionisten intimidatie.

Of je impliceert dat je een Jood in de rug mag trappen na wat er is gebeurd met het bombardement waarna je referereert?

Of zeg je dat palestijnen eigenlijk ook kampers zijn?

Raul Alcala

Voor de rest, wat klootje zegt. Tis onderhand wel duidelijk dat romans regelmatig nachtmerries heeft over de republikeinen.

Vice is zo erudiet en eloquent als de neten. Leo heeft hem vast nog nooit beluisterd 

Romāns Vainšteins

Ze gaan verliezen, de republikeinen. Men ziet de gematigde rep niet meer, die worden vergeten, verzwegen en gaan de uitkomst bepalen.

Raul Alcala

Orakel Vainsteins

Klootje Kriekeljon

Op basis van onderbuik en zonder enige reserve dingen roepen die nergens op gebaseerd zijn.  

Maar ik geloof er niks van. Lekker met de stok blijven prikken RV. Ouwe provocateur.

Klootje Kriekeljon
Op basis van onderbuik en zonder enige reserve dingen roepen die nergens op gebaseerd zijn.  ...

Beetje zoals Trump bedoel je?

Raul Alcala
Geen idee wat je aan het proberen bent nu. Je lult iig om de hete brei heen, want je veroordeeld nie...

Ik impliceer helemaal niks. Ik heb niet meegekregen wat er in leiden is gebeurd, zionisten =/= joden, en israel bombardeert opvangkampen.

Raul Alcala
Voor de rest, wat klootje zegt. Tis onderhand wel duidelijk dat romans regelmatig nachtmerries heeft...

Kijktip:

Klootje Kriekeljon

Duh. My point exactly. 

Maar goed, weer een gevalletje niet mijn wens. Wel realistisch. 

Klootje Kriekeljon

Dit gaat over Vance die film.

Romāns Vainšteins

Joh, net alsof ik jullie verbied er anders over te denken. Dit is wat ik vermoed.

Raul Alcala
Ik impliceer helemaal niks. Ik heb niet meegekregen wat er in leiden is gebeurd, zionisten =/= joden...

Waarom reageer je er dan op

Klootje Kriekeljon
Dit gaat over Vance die film.

Ja klopt, dat is mijn punt :)

Raul Alcala
Waarom reageer je er dan op

Omdat het kan en mag. Vrij land enzulks, vooralsnog.

Klootje Kriekeljon

Eng mannetje. Enorm pro Putin ook.

Raul Alcala
Omdat het kan en mag. Vrij land enzulks, vooralsnog.

Er valt geen touw aan vast te knopen. Geen idee waarom je me die vraag stelt nav een discussie over geweld in leiden

Raul Alcala
Laat de verkiezingen dan maar komen "Er was eens een persfotograaf die een Pallie-demonstratie in L...

Hij zei overigens 'jij bent ook een idioot', niet Jood ofzo. Even je oren laten uitspuiten wellicht, Raul. Of je confirmation bias laten uitspuiten, mag ook.

Raul Alcala

Waar heb je het over joh 😂

Engnek 

Klootje Kriekeljon
Eng mannetje. Enorm pro Putin ook.

Ja, de huidige 'republikeinse' Trump-partij is vrij eng aan het worden. We gaan een serieus probleem in Europa krijgen als Trump president wordt en de steun aan Oekraine terugtrekt. Hoop dat de legers in de EU ondertussen flink aansterken, het gaat nodig zijn vrees ik.

Raul Alcala
Waar heb je het over joh 😂 Engnek 

Ik heb het over het incident waar jij het over hebt, maar blijkbaar niet goed genoeg over bent ingelicht. Even filmpje terugkijken werkt verhelderend, tenzij die confirmation bias nog niet is uitgespoten natuurlijk.  Of is dat te erudiet eloquent voor je?

Raul Alcala

Man roep israel, krijgt trap in rug van islamist

Leo veroordeelt nog steeds niets, maar draait nog een keer om de hete brei heen, laat staan dat hij aangeeft waarom mij de vraag te stellen over een Israëlisch bombardement 

Raul Alcala
Man roep israel, krijgt trap in rug van islamist Leo veroordeelt nog steeds niets, maar draait nog...

Waarom moet ik dat veroordelen van jou? Ik was er niet bij en heb er niks mee te maken. Jij veroordeelt toch ook niet alle fucked up dingen die Israel doet?

1 2 ... 121 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.