Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 40 ... 283 284
Raul Alcala

Frans heeft wel een groot huis, maar is vast niet Casagrande

kraamhol

Heeft iemand al doorgerekend wat al die partijprogramma's betekenen voor de hoeveelheid memmen?

kraamhol

ging wf na twaalven niet op slot?

Raul Alcala

Als je de links progressieve programma's doorrekent betekent dat in ieder geval maximaal cuppie A.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
#979
Als je de links progressieve programma's doorrekent betekent dat in ieder geval maximaal cuppie A.

voor memmen is een beetje evenwicht eigenlijk altijd wel het beste

Raul Alcala

Dat snap ik, ook ivm eventuele rugklachten. Gedwongen uitkoop van de memmen is ook nog altijd een optie, heb ik me laten influisteren.

Laatst gewijzigd
kraamhol

ik baal eigenlijk gewoon van het chronische gebrek aan goede memmen in het ep

kraamhol

toch leuk om effe de polichat van vandaag terug te lezen. De nonsense van malik, een paar leuke opmerkingen van de romein, wat onverwachts van thurau. 

Raul Alcala

Wieke Paulusma, slechtste 2de Kamerlid en opper hittepetit van Den Haag én campagneleider D66 Europese verkiezingen, heeft een behoorlijke bos hout.

Ik ben pleite

Il Leopardo della Primavera

Volgens mij is letterlijk de helft van de reacties hier van dezelfde persoon, maar volgens hem zijn het anderen waarvoor dit therapie is of die geobsedeerd zijn. Oke. Ik ben vermoedelijk voorlopig weg hier, veel plezier allemaal ;)

Romāns Vainšteins

Goedemorgen!

Met welke reden kwam die gast van PVV niet? Wat is dat nou voor slap gedoe?

is ie nu al begonnen met niet op komen dagen? Was hij uberhaupt wel in Brussel? Of was het weer een good old 'af!' vanuit de baas?

 

Laatst gewijzigd
Wheely
Romāns Vainšteins
#959
Lekker man, PVV nog een zeteltje er af ipv er bij en die Volt-dame, die uitstraalt daar heel veel zi...

Mooi, dan is mijn stem op Anna niet voor niets geweest. ❤️

Romāns Vainšteins

Hoe dan ook is Ruk-Rechts de aankomende 5 jaar bij verre niet zo sterk geworden als iedereen gehoopt had. Voor meerderheden of plannen doordrukken heb je ze, evenals de verre linkerzijde en groenen trouwens, niet nodig. Deze coalitie hier is de lul want ze hadden absoluut een ander type europa nodig.

Nog even de analyse tov van de NL uitslag.

PVV van 1 naar 6, waarvan ze er dus eentje hadden + allen wier prachtdromen door doordraaiende Thierry in fijnstof verpulverd waren.. plus dan nog een zeteltje. Eigenlijk de standaard tegen!-meute. Weinig tot niks daar bovenop.

je kan het wijten aan een te slappe 'gasten, nog een keer!'-campagne maar ik denk eigenlijk dat de stemmers van 22-11 NU AL teleurgesteld zijn en het niet meer volgen: 'huh ik kreeg toch meer geld?' 'Huh ze gingen toch het land uit?'. Die kunnen er geen touw aan vastknopen en zijn nu de draad al weer kwijt.

Interessanter: tegenpolen BBB en VOLT waar WEL berdeneerde stemmen heen gaan, bewegingen vertegenwoordigend die naar mijn idee binnen dit land groeien gaan. Dat wordt een interessante factor straks bij de verkiezingen begin januari.

Romāns Vainšteins

Officiele cijfers wijzen trouwens uit dat PVV fors stemmen ingeleverd heeft omdat hun electoraat het te druk had met zich opwinden over de haarband van Memphis.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#985
Volgens mij is letterlijk de helft van de reacties hier van dezelfde persoon, maar volgens hem zijn...

Count your blessings, al lijkt wiskunde ook al te hoog voor jou gegrepen, Leo zionisten moet je intimideren pardo aka Leo zionisten zijn tuig van de regel pardo

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#988
Hoe dan ook is Ruk-Rechts de aankomende 5 jaar bij verre niet zo sterk geworden als iedereen gehoopt...

Toch gek dat de PVV dan in de landelijke peilingen rond de 50 zetels staat. 

Klootje Kriekeljon

Rv vond jou altijd het voorbeeld van iemand met wie ik vaak van mening verschil maar die nooit iets persoonlijk laat worden. Moet ik me aangesproken voelen met al die rare praat? Gefeliciteerd met de overwinning. 

SprintMaster

Over alle losse partijen heen is RN één zetel groter geworden dan de CDU-CSU. Dat is wel een pijnlijke. 

Rassemblement National (FRA-ID) 30
CDU-CSU (GER-EVP) 29
Fratelli d'Italia (ITA-ECR) 24
Partiti Democratio (ITA-S&D) 22
Partido Popular(ESP-EVP) 22
PSOE (ESP-S&D) 20
PiS (POL-ECR) 20
Koalicja Obywatelska (POL-EVP) 18
AFD (GER-NI) 15 
SPD (GER-S&D) 14
Réveiller l'Europe (FRA-S&D) 13 
Besoin d'Europe (FRA-Renew) 13
PSD-PNL (ROU-S&D) 13

 

Laatst gewijzigd
Marik

Het zou na de verkiezingen allemaal anders worden. Geert zou de allergrootste worden. Oh nee, toch niet.....

Wheely
Klootje Kriekeljon
#992
Rv vond jou altijd het voorbeeld van iemand met wie ik vaak van mening verschil maar die nooit iets...

Naar mijn mening gaan sommigen in dit topic steeds vaker onnodig op de persoonlijke tour, terwijl je het juist zo goed over politiek kunt hebben zonder dit te doen. Verschillende politieke ideeën hebben is prima.

Romāns Vainšteins

Ik weet niet waarom mijn ontmantelen van de partij PVV als 'persoonlijke aanval' gezien moet worden?

Het is gewoon een partij van he-le-maal niks, beetje foeteren en onhaalbare doelen roeptoeteren, nergens aanschuiven voor discussie en 99% van de 'leden' muilkorven. Met een leider die openlijk alleenrecht ambieert. De stemmen die daarheen gegaan zijn horen bij VVD, SP, CDA/NSC en BBB thuis.

Klootje Kriekeljon

Nou ik kan veel hebben van jou gelukkig. En die hele partij boeit me vrij weinig. No offense taken dan.

Romāns Vainšteins

Ik heb jou verhaal onlangs heus wel gelezen en kan me er best wat bij voorstellen, ook Wheely's constantering mbt losgeslagen opvolgende generaties van bepaalde bevolkingsgroepen is een reeel probleem. Mijn visie is echter dat je, hoe lastig en tegennatuurlijk dat soms ook lijken mag, juist met extra aandacht en investeren (lees links beleid) oplossen moet. Het andere type oplossing, stevig controleren en keihard aanpakken, is tegelijk nauwelijks uitvoerbaar en zal de afstanden alleen maar vergroten.

Met eenzelfde beleid ondersteun je trouwens ook hele massa's autochtone burgers die op één of andere manier vast zitten. Er zijn veel meer gedeelde dan tegengestelde belangen onder de groepen die PVV tegen elkaar opzet.

Klootje Kriekeljon

Nja ga gerust los op de PVV maar als ik je beschrijvingen van de pvv stemmer zie dan is het lastig me niet aangesproken te voelen. 

Romāns Vainšteins

En wat de haarband van Memphis betreft. Ik heb ooit eens een biografie van hem gelezen en vermoed dat een moeilijke jeugd en gebroken gezin hem met een constante bewijsdrang en ontembare profilatiedrang opgezadeld heeft. Bij hem lijkt zich dat te uiten in van allerlei 'kijk naar mij'-gedoe wat zich bruut wreekt als je voor oranje net naast ipv raak schiet.

1 2 ... 40 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.