Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 39 ... 399 400
Raul Alcala

Hopelijk werkt dit forum voor sommigen enigszins therapeutisch.

Thurau
Raul Alcala
Hopelijk werkt dit forum voor sommigen enigszins therapeutisch.

Voor jou toch ook? Je was pleite meende ik en keert toch weer terug.

Raul Alcala
Thurau
Voor jou toch ook? Je was pleite meende ik en keert toch weer terug.

Hoe kom je erbij. Hooguit voor even, of voor een dag, of omdat pleite en mazzel mooie jiddische woorden waren voor m'n lulverhaal, als je daarop doelt. Zo mesjogge ben ik niet, al reageerde romans er direct op.

Maar dat jij het erkent is een mooie eerste stap.

SprintMaster

En nu komt Wilders niet opdagen bij het debat. 😂🤡

EDIT: Hier staan trouwens de resultaten van alle landen (gratis tip voor NOS):

Vergelijkende tool | resultaten Europese verkiezingen 2024 | Europees Parlement (europa.eu)

Laatst gewijzigd
Thurau
Raul Alcala
Hoe kom je erbij. Hooguit voor even, of voor een dag, of omdat pleite en mazzel mooie jiddische ...

Erkennen is voor jou altijd wat moeilijker maar ik neem aan dat je Frans wel gaat feliciteren. Al snap ik dat het pijnlijk is dat de aardverschuiving er niet is gekomen. Voor het laatste nieuws uit Hongarije, Magyar slaagt er in om Fidesz en Orban een behoorlijk blauw oog te bezorgen. Vanuit niets naar nu 31%. Was niet zo slim van Orban om een pedofiel gratie te verlenen. 

Thurau
SprintMaster
En nu komt Wilders niet opdagen bij het debat. 😂🤡 EDIT: Hier staan trouwens de resultaten van all...

Zwakker dan zwak. Maar ook niet verbazend, eens een slachtoffer altijd een slachtoffer. Wat is het argument nu? De NOS presentator is niet slaafs genoeg? Edit: het is zijn europese lijsttrekker maar dan nog.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Thurau
Erkennen is voor jou altijd wat moeilijker maar ik neem aan dat je Frans wel gaat feliciteren. Al sn...

Frans feliciteren? Haha, ik ken de menselijke equivalent van de toren van Pisa niet eens, laat staan dat ik z'n nummer heb.

Raul Alcala

Daarnaast,  er valt niet zoveel te  feliciteren

Thurau

250000 stemmen meer lijkt mij echt een reden tot felicitatie. Als Geert het kon, zij het schoorvoetend dan kun jij het ook.

Raul Alcala

Heb je z'n nummer voor me? Dan app ik van harte een van harte

Thurau
Raul Alcala
Heb je z'n nummer voor me? Dan app ik van harte een van harte

Nee, Frans en ik zijn geen telefoonnummer vrienden LOL Maar wie weet volgt Frans dit medium ook. Al is hij meer voetbalfan dan wielren supporter. Echt een minpuntje voor mij.

Raul Alcala

Frans heeft wel een groot huis, maar is vast niet Casagrande

kraamhol

Heeft iemand al doorgerekend wat al die partijprogramma's betekenen voor de hoeveelheid memmen?

kraamhol

ging wf na twaalven niet op slot?

Raul Alcala

Als je de links progressieve programma's doorrekent betekent dat in ieder geval maximaal cuppie A.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Als je de links progressieve programma's doorrekent betekent dat in ieder geval maximaal cuppie A.

voor memmen is een beetje evenwicht eigenlijk altijd wel het beste

Raul Alcala

Dat snap ik, ook ivm eventuele rugklachten. Gedwongen uitkoop van de memmen is ook nog altijd een optie, heb ik me laten influisteren.

Laatst gewijzigd
kraamhol

ik baal eigenlijk gewoon van het chronische gebrek aan goede memmen in het ep

kraamhol

toch leuk om effe de polichat van vandaag terug te lezen. De nonsense van malik, een paar leuke opmerkingen van de romein, wat onverwachts van thurau. 

Raul Alcala

Wieke Paulusma, slechtste 2de Kamerlid en opper hittepetit van Den Haag én campagneleider D66 Europese verkiezingen, heeft een behoorlijke bos hout.

Ik ben pleite

Il Leopardo della Primavera

Volgens mij is letterlijk de helft van de reacties hier van dezelfde persoon, maar volgens hem zijn het anderen waarvoor dit therapie is of die geobsedeerd zijn. Oke. Ik ben vermoedelijk voorlopig weg hier, veel plezier allemaal ;)

Romāns Vainšteins

Goedemorgen!

Met welke reden kwam die gast van PVV niet? Wat is dat nou voor slap gedoe?

is ie nu al begonnen met niet op komen dagen? Was hij uberhaupt wel in Brussel? Of was het weer een good old 'af!' vanuit de baas?

Laatst gewijzigd
Wheely
Romāns Vainšteins
Lekker man, PVV nog een zeteltje er af ipv er bij en die Volt-dame, die uitstraalt daar heel veel zi...

Mooi, dan is mijn stem op Anna niet voor niets geweest. ❤️

Romāns Vainšteins

Hoe dan ook is Ruk-Rechts de aankomende 5 jaar bij verre niet zo sterk geworden als iedereen gehoopt had. Voor meerderheden of plannen doordrukken heb je ze, evenals de verre linkerzijde en groenen trouwens, niet nodig. Deze coalitie hier is de lul want ze hadden absoluut een ander type europa nodig.

Nog even de analyse tov van de NL uitslag.

PVV van 1 naar 6, waarvan ze er dus eentje hadden + allen wier prachtdromen door doordraaiende Thierry in fijnstof verpulverd waren.. plus dan nog een zeteltje. Eigenlijk de standaard tegen!-meute. Weinig tot niks daar bovenop.

je kan het wijten aan een te slappe 'gasten, nog een keer!'-campagne maar ik denk eigenlijk dat de stemmers van 22-11 NU AL teleurgesteld zijn en het niet meer volgen: 'huh ik kreeg toch meer geld?' 'Huh ze gingen toch het land uit?'. Die kunnen er geen touw aan vastknopen en zijn nu de draad al weer kwijt.

Interessanter: tegenpolen BBB en VOLT waar WEL berdeneerde stemmen heen gaan, bewegingen vertegenwoordigend die naar mijn idee binnen dit land groeien gaan. Dat wordt een interessante factor straks bij de verkiezingen begin januari.

Romāns Vainšteins

Officiele cijfers wijzen trouwens uit dat PVV fors stemmen ingeleverd heeft omdat hun electoraat het te druk had met zich opwinden over de haarband van Memphis.

1 2 ... 39 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.