Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 120 ... 228 229
Romāns Vainšteins

Lokale bands hebben we ook : The Vices, Them dirty Dimes en Noisia

Evenals podia, waarvan de voornaamsten VERA (mijn thuisbasis) Oosterpoort (voor gotere gigs) en Simplon (meer talentensoos etc). Daarnaast veel wisselende en periodieke locaties.

Laatst gewijzigd
kleomantre
esims2.0
#2967
Ik kijk al een aantal jaren nauwelijks tv meer, maar die Lucas Waagmeester vond ik een uitstekend co...

Omdat het het summum is, is het wel zo dat degene die je ervoor selecteren vaak ook wel enige standaard hanteren om de plek toegewezen te krijgen. Je zal er dus ook niet meteen een prutser zien neen. 

Of je er wil zitten en/of om je te profileren om in aanmerking te komen zijn dingen die voortkomen uit ambitie en/of het streven naar status/erkenning. Dat kan oprecht het idee zijn dat gezien de VS leidend is in de wereld dat volgens jou dan ook de belangrijkste plek is vanwaar journalistiek te bedrijven, immers wat daar gebeurt/beslist wordt heeft de meeste kans te resoneren elders. Het kan ook zijn dat je je daarmee vooral bewijst tegenover collega's en (on)bewust je plekje op de apenrots claimt. 

esims2.0

The Vices zegt me wel wat, maar wist niet dat het Gronings was.

SprintMaster

Welkom in het land van Dick Schoothondje. Een land waar nu MH17 nog maar een vliegramp heet, de energietransitie in de EU niet genoemd wordt als grote uitdaging en we gewoon de minister van J&V naar Hongarije sturen. 

esims2.0

Ik snap de hele gang van zaken rond die minister naar Hongarije sturen ook niet. Als je als PVV in de coalitie wilt investeren, dan geef je toe op dit - naar mijn mening - onbelangrijke punt.

Romāns Vainšteins

'The Vices zegt me wel wat'

En ik voel aan dat je ze misschien wel met The Hives verwardt

esims2.0

"verwardt" met dt :)

Nee vorig jaar had DM nog een onverwacht goed nummer (Ghosts Again) dat best veel gedraaid is op Kink. Alleen toch nog minder dan Never Had To Know van The Vices. Wat mij betreft onterecht, want over de grens doet zo'n nummer niks. Overigens is Never Had To Know ook wel op NPO Radio 2 gedraaid, maar daar ken ik het volgens mij niet van.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Tjonge wat is dit toch weer onnodig. Als Wilders zo doorgaat, dan mogen er wat mij betreft ook snel nieuwe verkiezingen komen.

Raul Alcala

Kraantje Pappie niet vergeten.

Zo on Gronings. Heel ff waren ze er

esims2.0

O is Kraantje Pappie ook Gronings. Niet dat het zo geweldig is, maar dat is wel wat meer dan TikTok artiest.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die oud Rusland correspondente, nu Journaal spetter, is niet alleen een lust voor het oog.

esims2.0
Raul Alcala
#2986
Die oud Rusland correspondente, nu Journaal spetter, is niet alleen een lust voor het oog.

Iris de Graaf? Daar dacht ik ook nog aan toen het over cultuurbarrière ging waar sommige correspondenten overheen moeten stappen.

SprintMaster

Enigszins cynisch, zou men zo langzamerhand de Palestijnen beter dezelfde rechten kunnen geven als de Israëli's. Een één staat oplossing dus!

Raul Alcala

Tammo is een uit de hand gelopen gimmick. Wel een goed ventje. Ik houd ook niet zo van die papmuziek. Ik knik liever Arjen Robben goedgemutst toe in de AH van Helpman, terwijl ik een pak Brinta meepik. Die oud topturner met die pretoogjes is ook van hier. Hoe het met hun muzikaliteit zit weet ik niet.

Say my name, say my name 🎵

esims2.0

O koop jij en eet jij ook Brinta? Ik ook, vanaf m'n geboorte. Wist je dat Brinta een anagram is?

Raul Alcala
esims2.0
#2987
Iris de Graaf? Daar dacht ik ook nog aan toen het over cultuurbarrière ging waar sommige corr...

Iris! Het nichtje van Jip. 

esims2.0

En wie is Jip dan? Jip van der Toorn?

Raul Alcala

Brinta is me met de paplepel ingegoten. Toch zeker bijna elke ochtend met een flinke dosis suiker voor de balans. Beetje lobbig ook. 

Anagram weet ik niet wat dat is. Een soort van palindroom maar dan net ff anders?

Raul Alcala

Jip van der Toorn? Haar achternaam daalt hardhandig op haar neer als het gaat over haar grappen in de Volkskrant. 

Nee, Jip van Eurosport. Geen idee hoe ze verder heet. Bij het horen van haar voornaam staat altijd alles ineens stil bij me, terwijl het peloton aan me voorbij raast.

Jip, guitig cute koppie, met een stel prachtige stelten, gehuld in zwarte laklederen laarzen.

❤️

esims2.0

Niet een echt anagram: BReakfast INstant TArwe. Officieel, was nog een vraag bij 2 voor 12.

Nog een anagram en tevens parodie op Femke Halsema. Niet recent, maar uit 2010, toen ze weg was als partijleider van GroenLinks en zogenaamd tijd had om de keuken te schilderen. Maar het gaat om de parodie op haar manier van praten.

Edit: ik bedoelde bij Brinta acroniem. Ik haal acroniem en anagram door elkaar.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Wat betreft die anagrammen. Ja zo blijf je aan de gang. Maar ik ga zo wel ff googln.Acroniem zegt me ook niets. Een necrofiel die anoniem z'n behoefte doet....

GRAVIFITY, its working against me 🎶

Raul Alcala

Jip van der Toorn is wel een lekker wijf. Of beter gezegd, een mooie vrouw. Rooie haren. Rijzig als een op maat gebakken worteltjestaart.

Wie denkt er nou niet met plezier terug aan toen Julia Roberts de rol als weggeflitst! prachtig vertolkte in die ene film.

Alleen die humor

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala

We klikken niet op linkjes hier

Raul Alcala

Laat de verkiezingen dan maar komen

"Er was eens een persfotograaf die een Pallie-demonstratie in Leiden bezocht. Vlak voor de persfotograaf liep een man die 'Israël' riep naar de demonstranten. Die raken vervolgens helemaal over hun theewater; een held schopt hem vervolgens vanachter in de rug. Gelukkig komt er direct een agent aangesneld die meteen ingrijpt de zojuist geschopte man een standje geeft. Dan is er nog een trut met een megafoon die hem begint te jennen, en natuurlijk komt er een bezorgde demonstrant verhaal halen die de persfotograaf voor 'Jood' uitmaakt."

1 2 ... 120 ... 228 229

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.